אדריכלים בצפון – כמה מה שרציתם לדעת

אדריכלים יכולים להיות סוכני שינוי, אז טוב לדעת ולהבין אותם. אדריכלים יודעים שהם כנראה יצטרכו להיות בהישג יד עם התקדמות הפרויקט שלך. הם גם צריכים לדעת איך להציג פרויקטים מול לקוחות ואיך לעבוד טוב בצוות.

לאחר שנים של ניסיון

חלק מהאדריכלים הופכים למנהלי אדריכלות ועיצוב. כמו אדריכלים, מעצבים אדריכליים (לפעמים מכונים פשוט מעצבים) למדו ועסקו בתכנון אדריכלי – חלקם במשך שנים – אך אינם בעלי רישיון. סטודיו לעיצוב מציעים שירותי אדריכלות ועיצוב מבנים תחת קורת גג אחת; חלקם מובלים על ידי אדריכלים, בעוד שאחרים מעסיקים אדריכלים.

אדריכלים אחראים על תכנון ופיתוח פרויקטים עיצוביים לבנייה ושיפוץ של מתקנים ציבוריים, מגורים ומסחר. אדריכלות היא האמנות והמדע של תכנון ועיצוב מבנים ומבנים גדולים.

נקודת המוצא ללימודי אדריכלות מגורים

היא היכרות עם מבנים ומבנים גדולים ועיצוביהם, לפגוש בנאים ומעצבים מפורסמים מרחבי העולם, וללמוד כיצד הבניינים שלנו השתנו, ולעתים קרובות, מבחינה היסטורית. כדאי גם לשקול איזה סוג של ניסיון בבית ובנייה יש לאדריכל.

כך תדעו אם אתם צריכים אדריכל

או לפחות מעצב בניין מנוסה. אתם צריכים אדריכל שלא רק טוב בתכנון סוג השיפוץ או התוספת שאתם רוצים, אלא גם אדריכל שמתקשר אתכם היטב ובעל מודל עלויות שמתאים לכם. אם אתה מנהל חברת בנייה גדולה כאדריכל יחיד, לא כעסק קטן.

אדריכלים מנוסים עם קשרים חזקים בתעשייה עשויים לשקול להקים חברת אדריכלות של אדריכלים מנוסים

אדריכלים המתמחים באדריכלות בת קיימא יכולים לצפות למשרות רבות לבניית מבנים בני קיימא. לדוגמה, אדריכלים המתמחים בתכנון שירותי בריאות צפויים להיות מבוקשים ככל שהאוכלוסייה ממשיכה להזדקן והצורך במרכזי בריאות עולה.

רוב אדריכלי המגורים הולכים באותה דרך בעת תכנון או שיפוץ בתים

אדריכלים עוזרים לבעל הבית לקבל מושג ברור על הפרטים של הפרויקט שלהם לפני שהוא מתחיל. אדריכלים מאפשרים לבעל הבית לקבל מושג ברור איך ייראה הבית או הרחבה שלו עוד לפני שהפרויקט מתחיל.

אדריכלים עוזרים להפגיש את כל החלקים על סמך חזון משותף לפרויקט

הם יכולים לקבל אישור מרצון על ידי המועצה הלאומית של רשויות רישום אדריכלות. לוחות הזמנים של האדריכלים יכולים להשתנות והם יכולים להשקיע כמות משמעותית של שעות נוספות אם הפרויקט דורש זאת.

אם אתה שוכר אדריכל על בסיס שעתי

הם גובים ממך תעריף שנע בין $125 ל-$250 לשעה. תעריף ההשכרה הממוצע לאדריכל נע בין $2,000 ל-$9,500, עם ממוצע של $5,300. לרוב, אדריכל SMB פעיל יהיה מעורב גם בתכנון, תקצוב, ניהול חשבונות פיננסיים, ניהול משא ומתן מול קבלנים, אכיפת תקנות בריאות ובטיחות באתר והכנת מפרטים. עבור חומרים וביצוע.
על מנת לשמוע עוד פרטים מורחבים בנושא של אדריכלים בצפון ואדריכלים בצפון – כמה מה שרציתם לדעת יש לבקר באתר mesinger.co.il

בהתאם לגודל הפרויקט וכמות הפירוט הדרושה

מהייעוץ הראשוני ועד המסירה, עשויים לקחת בין 1 ל-4 חודשים עד שאדריכל עורך תוכניות. סוכנויות רישוי רבות דורשות מאדריכלים לשרטט תוכניות בנייה ופריסה לפני תחילת העבודה. בחלק מהמקומות נדרשת חותמת האדריכל כאות אישור של מבנים רבים החשובים לכל פרויקט ושיפוץ גדול.

זה יאפשר לך לדעת היכן האדריכל מצפה לקשיים ועלול לדרוש שינויים בתכנון. כמו כן ודא שאתה מבין כיצד סקירות עיצוב ישפיעו על תגמול האדריכלים או האם נכללות ביקורות מרובות.

בין אם אתה מתכוון מילולית "להרים את הגג" ולהוסיף קומה שנייה

להוסיף כנף לבית קיים, או לבנות בית חדש לגמרי, רק אדריכל או מהנדס יכולים לעזור לך. מה שאני רואה כאדריכל הוא שמדי פעם, לא משנה איך הם עשויים, אנשים בונים בתים שפשוט לא עובדים. המסקנה אליה הגיעה המהגר הניגרי ווייל פאלאדה היא שרוב האדריכלים ייגשו לזה מתוך מטרה אחת בראש: הם צריכים דיור, אז בואו נבנה בתים חדשים, יפים ומודרניים. אדריכל שאל פעם לקוח אם לדעתו יהיה יקר יותר להשיג תוצאה עיצובית מעולה לביתו.

האדריכל חושב ש(כמו בכל מקצוע) יש כאלה שטובים במה שהם עושים וכאלה שלא..

אבל עדיין מצליחים לבנות חומה ולגרום לאנשים לשלם. גם כאדריכל, אני מבין שאדריכלים לא מתאימים לכולם. הם גם יכולים למנוע ממך לעשות טעויות, הן בחומרים והן בעיצוב, שעלולות להתחרט עליהן מאוחר יותר ובסופו של דבר יעלו לך יותר כסף.

אדריכלים ירוקים יודעים לחסוך באנרגיה ובמים

להפחית פסולת וזיהום וליצור עיצובים אסתטיים. כיום, ללא חקיקה סופית, אדריכלים מתכננים לעיוורים, מתכננים מרחבים בטוחים לקשישים, ואף מנסים לעצור את שינויי האקלים עם עיצובי הבניין שלהם באפס אנרגיה.

מי שיוצר אדריכלות ומשתמש בה מקבל החלטות מודעות

הם מעצבים את החללים שבהם אנשים חיים ועובדים; לפתח דרישות לבטיחות, עיצוב אוניברסלי ותכנון עירוני חדש; ומעדיפים בית אחד על פני בית אחר, בגלל המראה הנעים שלו. חקור את סיפורי חייהם ועבודתם של מאות מהאדריכלים והמעצבים המפורסמים בעולם – תיקי העבודות שלהם. למדו על האדריכל האמריקני המנוח פרנק לויד רייט ועל מחשבותיו על אדריכלות אורגנית – ארגנו סיור בסטודיו שלו בטאליסין מערב, ויסקונסין ואריזונה.

ההכשרה של אדריכל היא הרבה יותר טכנית מזו של מעצב בית שאכפת לו מהמראה של הבית שלך. הכשרת אדריכל כוללת לא רק תכנון, אלא גם תכנון בהתאם לקודי בנייה.

Similar Posts