איך לבחור מאתר נזילות מים

גלאי נזילות מים טוב יכול לסייע במניעת הפיכת בעיה נרחבת לאסון גדול, כך עולה ממחקר חדש של המכון הלאומי למדעי בריאות הסביבה.

אם אתה רוצה את הטוב ביותר

אנו ממליצים על כיבוי מים חכם Flo – Moen, גלאי נזילות מים חכם עם כיבוי מים. זו התוספת האחרונה לבית החכם המתריעה ברגע שמתגלה דליפה כדי שתוכל לנקוט בפעולה לפני שיהיה מאוחר מדי. למרות שעדיין לא בדקנו את זה כשאתה מזהה את הנזילה, התאם אותה עם כיבוי המים החכם Flo-Moen כדי שיוכל לכבות את המים. אתה יכול לחבר אותו למים שלך בבית באמצעות אפליקציית eflo-moen, שיכולה לכבות אותו באופן אוטומטי במקרה של נזילה.

אם אתה פשוט מחפש משהו שיידע אותך אם יש נזילה

גלאי דליפת המים הטוב ביותר הוא גלאי דליפות המים Flo – Moen. למרות שחיישן זה זול בהרבה מהאחרים, יש לו כמה חסרונות. אם ניקח בחשבון את עלות רכזת האינסטאון ואת היעדר התכונות, אולי עדיף לקנות את חיישן הגילוי האלחוטי של Ultitech. סוג שני זה של גלאי נזילות מים יכול לזהות נזילות ולכבות את המים שנכנסים לביתכם.

תכונות של גלאי נזילות מים כוללות יכולת להתחבר למכשירים חכמים ולכבות אלקטרוניקה במקרה של נזילה.

ניתן לחבר את חיישן דליפת המים של YoLink ל- IFTTT וניתן להשתמש בו להפעלת סוגים אחרים של פעולות ומכשירים דרך אפליקציית I FTTT אם יש לך מכשיר בית חכם כמו טלפון חכם

טאבלט או מכשיר חכם אחר. ניתן להפעיל את הרכזת – חיישן לדליפת מים בחינם באמצעות WLAN קיים, מה שמקל על ההתקנה. לאחר מכן השתמש בשיחה כדי להתקשר למכשירים החכמים שלך כגון התרמוסטט החכם, הסמארטפון והשעון החכם.

אתה יכול לבחור חיישן דליפת מים ואז לעבוד עם המכשיר, ואז לעבוד עם מכשירים ביתיים חכמים אחרים כגון התרמוסטט החכם, הסמארטפון והשעון החכם.

אם אתם מחפשים חיישן דליפת מים בארבון שמשמיע צליל מחוספס

גלאי הדליפות של ה- Zircon WiFi הוא הימור בטוח. נזילות מים וגליאת הקפאה של Fi היא שהיא אינה דורשת פטיפון, והיא גם מתנהגת כמו מדידת טמפרטורה ולחות. אם אין לך כיבוי אוטומטי, גלאי נזילות מים לא יכול להיות אידיאלי עבור מי שרוצה לפקח על בית הנופש שלך. ניתן לאתר נזילות מים באמצעות תרמוסטט חכם או שעון חכם, כמו גם מכשירים ביתיים חכמים אחרים כגון סמארטפונים.

עם כל האמור, להלן רשימה היכן תוכלו למקם את גלאי נזילות המים שלכם, שהוא המסלול שבחרנו עבור המדריך הראשון שלנו לנזילת מים ומקפיאים.

אם כל אחת מההמלצות שלעיל לא עובדת עבורך

הנה כמה מפרטים ותכונות שיש לקחת בחשבון בעת רכישת גלאי נזילות לבית חכם. בחירה בגלאי דליפה יכולה להיות מורכבת, במיוחד אם אתה יודע מהם התכונות הבסיסיות של מוצר כזה. ברגע שיש לך מושג אילו מאפיינים אתה אוהב, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את גלאי נזילות המים הטוב ביותר עבור הבית שלך. אם אתה קונה סוגים כלשהם של גלאי נזילות מים, הנה כמה דברים שעליך לשקול לפני הקנייה.

החליטו אם אתם רוצים מכשיר שמזהיר אתכם רק כאשר יש נזילה

או מכשיר שמרגיש נזילות ואז מכבה אוטומטית את המים בביתכם. לפני שתעמיקו בפרטים של גלאי נזילות מים, הנה כמה טיפים לבחירת גלאי נזילות המים המתאים ביותר עבורכם. גלאי נזילות המים החכם ביותר יהיה אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת גלאי נזילות מים טוב. אז אתה צריך לשקול אם אתה רוצה לבטל את תכונות המים או לא, ואם כן, איזה סוג של תכונת מים.

כפי שתראו בסרטון של ג'ייסון

תוכלו להגדיר רצף אוטומטי של חיישני נזילת מים שנדלקים או מכבים. אתה יכול גם להשתמש ב"משרת "הדיגיטלי המועדף עליך כדי להפעיל מחדש את המים כאשר אתה מקבל התראה על ידי מחוון דליפת מים או כאשר צינור המים שלך על שסתום נכבה ובחר מסלול מתקדם.

אם אתה בוחר להשתלב במערכת הבית החכם שלך או לא

זו החלטה אישית, אך היא יעילה. אם אינך רוצה שיהיה לך גלאי דליפת מים עם מספר חיישנים, עליך לעשות זאת לכל המערכת הביתית שלך. אינטגרטורים יכולים לשלוח לעצמם מכתב דומה בטכניקה מוכחת כדי להגן על בעלי בתים מפני נזילות מים.

גלאי נזילת המים הטוב ביותר

הוא זה שעושה את העבודה, ויש אפשרויות רבות. אם אתם מחפשים תאימות של Apple HomeKit, חיישן דליפת המים Waterstone צריך להיות הדבר שלכם. יש לו חיישן רגיש שעוזר לך לעקוב אחר הדליפה בזמן, אך הוא כולל גם מספר תכונות אחרות שעשויות להיות שימושיות. גלאי הדליפות FIBARO הוא בחירה טובה לכל מי שרוצה להשתלב במערכת הבית החכם שלהם. וודאו כי אתם מוצאים גלאי נזילות מים העונה על צרכיכם.

למידע מורחב על מאתר נזילות מים ואיך לבחור מאתר נזילות מים ניתן לבקר באתר hydrocheck.co.il

Similar Posts