איך לבנות קו הגנה משפטי פלילי

כשאתה מדבר עם עורך הדין שלך כדי לבחון את ההתפתחויות האחרונות בעניינך, חיוני שתעסיק מישהו שמוכן לתקשר באופן שמתאים לך.

כאשר יש לך עורך דין מיומן שיודע לטפל בתיקים פליליים כה מסובכים

יכול להיות הבדל גדול במקרה שלך. לדוגמא, אם התובע המחוזי בלוס אנג'לס יאשים אותך בהריגה, מומלץ מאוד לקרוא לסניגור עם ניסיון של שנים בטיפול בתיקי רצח. אם אתם שוקלים להעסיק עורך דין אך אינכם יודעים כמה ניסיון יש לו, ראוי להזמין עורך דין בעל ניסיון רב שנים במשרד אותו אתם שוכרים לטיפול בתיקים מסוג זה. כאשר חופש או מוניטין עומדים על כף המאזניים, חשוב כי הנאשמים יעסיקו סניגור פלילי מנוסה שיוכל לפתח אסטרטגיה יעילה להגנה פלילית. עורך דין זה יסקור את עובדות המקרה וימשיך באסטרטגיית הגנה הנותנת לנאשם את הסיכוי הטוב ביותר לשמור על חירותו ולהגן על המוניטין שלו. אם רשויות אכיפת החוק עושות טעויות, זה יכול לשפר את הסיכויים של הנאשמים להגנה מוצלחת ולהוביל לביטול האישומים.

עורך דין פלילי מוסמך יכול להמציא סיפור משכנע המאפשר לדיינים להישאר יחד ולחזור

"לא אשם" כאשר המדינה לא מצליחה למלא את חלקם. עורכי דין להגנה פלילית יכולים לטעון כי המשטרה מצאה את הנאשם אשם מכיוון שהראיות העלו כי נעשה פשע. מכיוון שעדויות ראייה אינן יכולות לזהות נאשם בוודאות של 100 אחוז, הסנגורים מצדיקים אסטרטגיית ההגנה בטענה שהמשטרה השתמשה בעדי ראייה חלשים.

עורכי דין מנוסים יודעים למצוא פתרונות לסיטואציות מסובכות. בין אם תיק ניצח או אבד, עורכי דין יודעים מתי להיכשל ומתי לדעת את החוק.
על מנת לשמוע מידע בתחום של עילות לסגירת תיק פלילי מומלץ לבדוק כאן: criminalawyer.co.il

בכל הנוגע להתכוננות להגנה משפטית בבית המשפט

חיוני שיהיה לצדך עורך דין פלילי מוסמך שיציג אסטרטגיית הגנה פלילית מוצלחת לעניינך. לא כל עורכי הדין שווים, ומציאת עורך הדין המתאים יכולה לעשות את ההבדל בכל הנוגע להרכבת ההגנה הטובה ביותר האפשרית. יהיה לך טוב יותר עם משרד עורכי דין עם כמה עורכי דין העוסקים בהגנה פלילית במשך שנים, מכיוון שהם יכולים לעבוד יחד לתכנון הגנתך.

זה יכול להיות קשה למצוא בסיס משותף עם מישהו שהואשם בפשעים שעלולים לגרום למאסר עולם או לעונש מוות

סנגורים אומרים לעיתים קרובות כי אין דרך להתייחס ללקוחותיהם כבני אדם וכי במקרים מסוימים ייתכן שאין דרך טובה יותר לעשות זאת. סנגורים העובדים עם שותף אחד בלבד בעניינך לא יוכלו לבצע אסטרטגיה באותו אופן ולא יהיה להם זמן לתעדף את תיקך. עליהם למנות עורכי דין שעבדו יחד בעבר ועסקו בתיקים רבים בבתי משפט שונים.

על המושבעים לשאת בנטל הוכחה כבד בתיק

מכיוון שהשופט חייב להיות בוודאות המוסרית שהנאשם אשם. בגלל נטל ההתנגדות הגבוה הזה, על סניגור לשכנע את חבר המושבעים כי עצם המחשבה כי חשוד ביצע פשע אינה מספיקה בכדי לקבל הרשעה. בפועל, סניגורים מציגים עדים משלהם כדי להתנגד לכך.

מטרת עורכי הדין

היא להשיג זיכוי עבור הנאשם על ידי הכפשת ראיות התביעה ועל ידי משא ומתן על עסקת טיעון עם הנאשם. סניגור מנוסה יעשה הכל כדי לעזור ללקוח שלו לבנות סיפור חזק. הגנת אליבי מורכבת מראיות לכך שהנאשם היה במקום אחר בזמן הרצח מאשר במקום.

מומחים נקראים להפריך את ראיות התביעה ולחזק את עניינם של הנאשמים. התובעים והסנגורים משתמשים באותו בסיס של עובדות כדי לפתח שני סיפורים שונים. ציור הסיפור באור טוב יותר יכול להוביל להפצרה, הרשעה באשמה פחותה או זיכוי.

אם התובע מציג סיפור בזכות הנאשם

הסנגור הפלילי שלך יכול לשאול שאלות כדי לפרש סיפור אחר שמראה את מיקומו של הנאשם. אם הנאשם ינהג אחרת במענה לשאלות התובע, הדבר עשוי לשנות את אסטרטגיית ההגנה הפלילית. כאשר אסטרטגיית ההגנה לתביעה שלך תופיע, הסניגור שלך ילמד עוד על תוכנית התביעה בעניינך.

אם בית המשפט ימצא שההעסקה והחיפוש לא חוקיים או שהראיות אינן קבילות

ההגנה רשאית לבקש לדחות את התיק מכיוון שלפרקליטות אין כל ראיות שתומכות בתיק התביעה נגד הנאשם. כאשר חשוד נעצר ומואשם, התובע רשאי להפנות את המקרה למושבעים גדולים או לשופט כדי להראות שיש להם מספיק ראיות כדי למצוא סיבה אפשרית להאמין שהנאשם ביצע פשע. לאחר המעצר, על הראיות לספק בסיס עובדתי אובייקטיבי להאמין שחשוד ביצע את הפשע. בין אם אתה אשם בעבירה ובין אם לאו, כתב אישום בגין פשע הוא עניין חמור שראוי לתשומת לב יתרה לפרטים. גבירותיי ורבותיי המושבעים, המושבעים במקרה של הנאשם הכוזב מר אגרוף מר ג'ונס היה מעשה של הגנה עצמית, ומרשי שדקר אותו חולה נפש וסובל ממחלת נפש.

עמדת ההגנה

היא כי הנאשם אינו אשם באישום הנטען, אלא באישום פחות. האסטרטגיה הנפוצה ביותר של ההגנה לפתיחת הצהרות היא לבקר תחילה את מצב המקרה וליידע את חבר המושבעים שיש שני צדדים בסיפור. מחקרים מראים כי מושבעים לעתים קרובות מכריעים את המקרה לפני פתיחת הצהרות, אז אתה צריך להתחיל חזק.

Similar Posts