איך לקדוח בקיר מבלי לפגוע בחוטי חשמל

הפעם אל תקדח את החור שלך במרכז הבריח, אך כשזה קורה, השתמש בלוחית ציפורניים כדי להגן על החוטים שלך. הקוד מחייב כי צלחת הציפורן ממוקמת בין הציפורן לבורג וכי חור התיל קרוב למשטח הציפורן. קרוב יותר לחור וקרוב יותר לקצה המסמר או הבריח, קיים סיכון גדול יותר כי לוח סלע, בורג או מסמר דקורטיבי יחדור לחוט.

ישנם גדלים שונים של חורים שתוכלו לקדוח לתוך הברגים

כך שעליך לדעת את רוחב המיקום הנכון של כל בריח לפני שתקדח לתוכו. אם החוט לא מוכנס ישירות לעץ או לקיר הגבס, אתה זקוק לשיטה לקדוח חור במרכז הבריח ולקחת חריץ מרובע משני הצדדים. עבור קיר מרתף מבטון, אחד אחד, בכל צד של הבריח, עליכם לקדוח את החור במרכז הקיר כדי למנוע מהציפורן לחדור לבורג. זכור שהמפתח לשמירה על מבנה חזק הוא להוכיח שיש לך את היכולת להנחות את החיווט דרכו. קודי בנייה רבים מחייבים לוודא שהחור שנקדח לחוטים יהיה לפחות 1/4 אינץ 'מקצה הבריח ורוב מסמרים וברגי גבס הם בעומק של 1/2 אינץ'. אם אתה עושה את החור שלך במרחק הזה, ודא שאתה לא מפר את חוקי הבנייה ושאתה בטוח.

כאן תוכלו למצוא מדריך שימושי לדרישות

כדי לשמור על הבניין שלכם גבוה. קוד בניין הנדימן המשפחתי מציין את הגודל והמיקום המותרים של החורים שניתן לחתוך לברגים. חורי קיר נושאי מטען שנקדחו בקיר נושא אינם יכולים לחרוג מ- 40% מרוחב הבריח מבלי לפגוע בשלמות המבנה.

קידוח קיר יכול להיות היבט מסוכן בבניין

במיוחד אם אין לכם את הציוד המתאים. מכונות קידוח מקלות על הברגה בקיר כאילו הוא נמצא מעליו, אך אנו ממליצים להיזהר בכל פרויקט קידוחים. אי אפשר לומר היכן בדיוק הקיר יפגע בצינורות מים, קווי חשמל או קווי גז, מה שעלול להוביל לאסון.

אם אתה מתחיל לקדוח חור בקיר מבלי לחשוב עליו

יש סיכוי טוב שבסופו של דבר תקבל כבל חשמל, צינור מים או סוג כלשהו של מתכת. אנו ממליצים להיעזר בשירות מקצועי בחברת שירותי קידוח בטון בע"מ בכדי להבטיח כי ההליכים מתבצעים בצורה נכונה, אם אתה מנסה לקדוח קיר בעצמך, בצע את הטיפים שלנו כדי להימנע מלהיתקל במשהו שאתה לא צריך לעשות. עיין במדריך בן 4 השלבים שלנו לקידוח קיר מבלי לפגוע במשהו שלא כדאי לך.

אם ברצונך להימנע ממכשירים אלקטרוניים

להציף את ביתך או לשבור את התרגיל שלך, עליך לבצע את הטיפים הבאים. פרויקטים של עשה זאת בעצמך או עבודות תחזוקה קלות ברחבי הבית דורשים לרוב קידוחים. בין אם תרצו להקים מדף חדש, להרכיב גוף תאורה או לדפוק ארון לקיר: לפני שאתם מרימים את המקדח, עליכם לקחת מכשיר זיהוי דיגיטלי בידכם.

לא משנה כמה המשימה קטנה, היזהר בעת קידוח חורים בקירות שלך. בין אם אתה תולה תמונות, מצייר או מרכיב טלוויזיה לקיר, אתה זקוק לעזרה בקידוח.

כדי לקדוח חור, הזז את המקדחה בתנועה עדינה בזמן שהוא פועל. אל תעצרו או תנסו לקרוע את המקדחה, מכיוון שכנראה תצלמו מעט. כמו כן, אינך מעוניין לשבור את קצה החור אותו אתה קודח, לכן מהדק את העץ החתוך היטב לפני הקידוח פנימה.

בארה"ב מקובל למצוא חוטים העוברים דרך חורים שנקדחו 2 או 4 ברגים

הקוד דורש לוח מגן מגן כדי לכסות את דפנות הברגים כדי למנוע את קידוח החוטים דרך החורים. פיסת סרט דביק מעל הפיסות שלך, באורך של כ -1 / 2 עד 3/4 אינץ ', תעזור לך להפסיק את הקידוח כמו גם מתכת.

הידיעה אילו ברגים אינם גלויים חשובה לא רק לתלייה והידוק של חפצים כבדים לקיר

אלא גם לאיתור חוטי חשמל. חוטי חשמל עוברים בצידי הסגולות ויש להדביק אותם בכדי להגיע למיכלי התקרה לאור, מאווררים וכו '(כדי להיכנס לחדר). חיווט אופקי יכול להיות קצת יותר קשה למצוא, אבל אם אתה קדוח לתוך בריח שדרכו חוטים יכולים לעבור, יש לך הרבה מקום כדי למנוע תקלות.

קודי בנייה רבים מציינים כמה גדול יכול להיות חור או חריץ (איור. אחרים שואפים להגן על צינורות וחוטים מפני נזק כאשר ברגים, מסמרים ומחברים אחרים מונעים לקיר. בעת עבודה בבניין, ברגי מתכת. לבנייני מגורים מדויקים יותר.

חורים עם ברגי קיר על קירות חיצוניים או פנים התומכים במשקל של גג או רצפה אחרת לא יעלה על 40 אחוז מרוחב הברגים

תן לחשמלאי חור גדול מספיק כדי להניח שני כבלים חשמליים, והשאיר כ -1 / 3 עד 8 אינץ '. חוק החשמל הלאומי מחייב שהחור יכיל כבל שאינו מתכתי שנקרא רומקס או כבל לבוש מתכת גמיש (הסוג שאתה קונה ) בהם חוטים באורך של 1/4 אינץ '.
למידע מורחב אודות חשמלתיאל ואיך לקדוח בקיר מבלי לפגוע בחוטי חשמל באפשרותך לבדוק כאן: status-master.co.il

כאשר רוב החשמלאים צריכים להניח יותר חוטים, הם קודחים יותר חורים מאחרים. אתה אף פעם לא רוצה לקדוח חור למספר חוטים כשהם חמים. לאחר הקידוח, עם סיום החיווט, יש לך חור ריק לחוטים עתידיים.

Trac המלך אינו חסין שוטים

אז לעולם אל תקדח לתוך קיר שבו אתה חושד שיש צינורות. אם אתה מוצא הרבה חוטים שיכולים לחתוך חשמל או לוחות שירות, קידוח חור מבלי לעשות שום עבודה משבשת. במקום זאת, קדחו דרך הברגים וקדחו חור בקיר הגבס ועצרו כאשר הוא נשבר והכניסו עיפרון או חלון אחר לחור לפני שתמשיכו.

על ידי קידוח לברגים

ניתן לעגן חפצים עם קיר גבס לקיר. אם הברגים לא נראים מיד על הקיר, קנה כלי לאיתור בריחים כדי למצוא אותם ולדעת היכן לקדוח. אנו ממליצים לרכוש מכשיר אלקטרוני (מופעל על סוללה, לא מגנטי), מכיוון שרוב הבתים אינם משתמשים בבריחי מתכת.

Similar Posts