איך מודדים שטח קרקע לבנייה

כשאתה קונה מקום חדש, זה תמיד מופיע ברשימה שלך לחשוב כיצד תוכל למדוד את השטח המרובע של הבית שלך. בעת חישוב מטרים רבועים אלה, בדרך כלל משתמשים סוכני נדל"ן בטווח טווח לייזר, כלי אלקטרוני קל לשימוש אך לא מדויק כמו מדידה פיזית. לכן כאשר אתה קובע כיצד אתה מודד את השטח המרובע של ביתך, אין זה צריך להפתיע כי אין תקן לאומי למדידת נכסי מגורים.

אם אתה צריך לחשב לבנים, רצפות, צבע או עץ, מחשבון זה יכול לעשות זאת עבורך וגם למדוד את נפח הקירות והגושים הדרושים לפרויקט שלך. חישובים אחרים כוללים הערכת מספר הלבנים הנדרשות, גודל הקירות וכמות הבטון הדרושה לרצפה.

אם אתה נשאל על ידי אדם לגבי גודל הריבוע ברוטו של הבניין שלך, חשוב לברר את שיטת המדידה המדויקת. אין צורך פשוט לחשב כמה מטרים רבועים יש בדונם, למשל.

הקפדה על כך שהאדמה שעליה עומד בניין הפלדה שלכם גדולה דיה בכדי לענות על צרכיכם

היא צעד ראשון מכריע בכל פרויקט. אם ברצונך לבנות כמה בניינים על הנכס שלך, עליך להיות מודע לתקנה לתכנון שימוש בקרקע המאפשרת בנייה או מבנים מרובים. ליחס השטח יכולה להיות השפעה חשובה על ערך הקרקע ולעתים קרובות הוא מוגבל על ידי תקנות הבנייה. זה יכול לשמש את הממשלות המקומיות לחלוקת אדמות לאזורים כדי להגביל את הצפיפות העירונית.

 

כדי להגיע ליחס שטח הרצפה, חלקו את השטח המרובע של הבניין שלכם לפי השטח המרובע של הנכס שלכם וחלקו אותו לפי השטח המרובע של החלקה כדי להגיע ליחס הקרקע לבנייה. כדי להגיע ליחסי הקומות לשטח, חלק את רגל המרובע של הבניין מריבועי הצילום על אדמתך.
למידע אודות איך מודדים שטח קרקע לבנייה מומלץ לגשת לאתר surveyor10.co.il

 

כדי לקבוע את היחס בין הקומות לשטח המגורים, שטח הרצפה של בניין הוא השטח שנמדד על ידי הקו האמצעי של הקיר בין שני הבניינים, נמדד על ידי השטח המרובע של שטח המגורים של כל בניין. היחס בין הקומות לשטח הרצפה הוא ההבדל בין קומת הקרקע לקומה העליונה של הבניין שלכם והמרווח בין הבניינים שלכם.

אחוז הגודל של בניין לקרקע נקרא "יחס מדינה לבנייה". ההפך מכך הוא היחס בין מבנים לאדמה, הנקרא גם יחס שטח הקרקע או רחב.

פרויקט רחוק הוא שטח הקומה הכולל של בניין (כולל השטח המכוסה בכל קומה בבניין) חלקי שטח הקרקע שעליו בנויים הבניינים. יחס השטח הרחוק מציין את אחוז שטחי הרצפה שיכולים (או עשויים) לשמש בפרויקט שנבנה על שטח כגון קרקע.

היחס בין קרקע לבניין הוא פשוט אחוז מגודל בניין לקרקע. קוד הבנייה המקומי יקבע כמה גבוה שטח השטח (FAR) באזור הבניין שלך. זהו שטח המגרש חלקי מספר המגרשים המיועדים בשטח הבנייה או השטח הכולל של כל הבניינים.

חישוב שטח העלילה

הוא פשוט מאוד: הכפל את אורך החלקה ברוחבה ותקבל את המרחב. ניתן גם למדוד את העלילה ולחשב את הגודל על ידי הכפלת האורכים ברוחבים והתוצאה היא השטח הכולל. השטחים המעובדים נקבעים על ידי לקיחת המ"ר של השטח הכולל שלך וחלוקה של 43,560, שזה שווה ערך לדונם אחד. כדי למדוד את השטח שלך במפות Google, אתה צריך לעשות רק את אותו הדבר כמו למדידת מרחק, אך הפעם עם מספר המגרשים בשטח הבנייה, ולא עם השטח הכולל, מכיוון ש"השטח הכולל "הוא הריבוע הכולל. צילומי נכס.

אחת המטרות העיקריות של מדידות טופוגרפיות יכולה להיות קביעת גודל הקרקע עליה ברצונך להקים חוות דגים

כדי להגיע ליחס אדמה לבניין, חלק את המ"ר של החלקה שלך על ידי המ"ר של הבניין. כעת, כשתדעו כיצד משתמשים בבניינים ואילו שיקולים נכללים בכל סוג של בניין, אנו רוצים שתחשבו כיצד הוא ייראה כשתבנו על חלקת אדמה זו בשטח כולל של 1,000 מ"ר. אם אדמת הטריטוריה שלך מעוצבת בצורה לא סדירה, איך מבצעים את המדידה, או שאתה קונה חווה שמודדת קילומטר, איך היא נמדדת אז?

חישוב שטח מלבני נעשה על ידי מדידת אורך ורוחב השטח ומכפלת שני המספרים כדי לקבל שטח אחד לכל רגל בריבוע. כדי לקבל יחס של קרקע לבניין, חלק את מדה הריבוע של הנכס שלך לפי מדה מרובע (מטר מרובע למ"ר).

 

Similar Posts