איך מקבלים הלוואות בהוראת קבע

בין אם ברצונכם לבנות בית חדש או לשפץ את הבית הקיים, שקול הלוואת חיסכון לבניין כאופציית הלוואה יחידה ונוחה המכסה את כל מה שאתה צריך. הלוואות CP הופכות הלוואת בניין למשכנתא למשך שלב הדיור בביתכם.

במילים אחרות

כשאתה לווה הלוואת חיסכון לבית כדי לשלם עבור בניית הבית שלך, אתה עובר הלוואת חיסכון לבית כאשר הבית שלך מוכן לרכישה, שהופך אז למשכנתא קבועה. מסמך ההלוואה קובע את התנאים למימון קבוע והלוואת הבנייה מומרת למשכנתא קבועה וארוכת טווח עם סיום הבנייה. הלוואה המשלבת בנייה ומימון קבוע בעסקה אחת לא תצורף על ידי פאני מיי, ולאחר סיום הבנייה, כל תנאי המימון הקבוע של ההלוואה יומרו למימון קבוע. ברגע שיש לך בית, אתה יכול להשתמש בהכנסות להחזר ההלוואה. במקרים מסוימים, הלוואה של חברת הבנייה יכולה להיות שימושית כדי למנוע סגירות מרובות.

במבט ראשון, אישור הלוואת בניין נראה כמו תהליך קבלת משכנתא. הלוואת בנייה מספקת את הכספים הדרושים לרכישת קרקעות ותשלום עבור חומרים ועבודה הדרושים לבניית בית חדש.

עם זאת

ישנם מספר סוגים של הלוואות לבית לבחירה ותהליך הבקשה והאישור יכול להיות מורכב יותר מאשר משכנתא מסורתית. הלוואות בנייה נועדו לכסות את תהליך הבנייה וניתנות בדרך כלל לתקופה של 12 עד 18 חודשים. עם זאת, ניתן להמיר הלוואות מסוימות למשכנתאות קבועות לאחר סיום הבנייה.

בניגוד למשכנתאות קונבנציונליות

הלוואות בנייה אינן מובטחות על ידי בית מוגמר. כתוצאה מכך, הליך הבקשה והאישור להלוואות בנייה מורכב יותר מאשר למשכנתאות. בנוסף להכנסת תקני לווים מסורתיים, על המלווים לבדוק ולאשר תוכניות אדריכליות, אומדנים, לוחות זמנים לבנייה והצעות תקציב.

אם בכוונתך להגיש בקשה להלוואה אישית כאזרח שאינו אמריקאי

סביר להניח שבקשתך תיבחן מקרוב יותר מאשר בקשה כאזרחית אמריקאית בגלל הסיכון הגבוה יותר להלוואות לאזרחים שאינם אמריקאים. . לאזרחים שאינם אמריקאים יש מגוון נסיבות המשפיעות על צורכי האשראי שלהם ועל מקום מגוריהם בארצות הברית והמלווים יכולים להציע תנאים שונים על סמך הנסיבות הספציפיות שלך וכיצד המלווים בודדים מעריכים את הסיכון הכרוך בהלוואה אישית.

ודא שאתה מסתובב עם כמה מלווים והשווה הצעות הלוואות

כדי לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר למצבך. בין אם תשלב את ההלוואות הישנות שלך להלוואה חדשה או תבחר למחזר הלוואות לסטודנטים, ייתכן שתוכל להפחית את הריבית. כשאתה מממן מחדש או מאחד הלוואה פדרלית, אתה מאבד את ההגנה והגישה להחזר מבוסס הכנסה.

אחד היתרונות של היכולת לזכות בהקלה בהלוואות

הוא שבתנאים מיוחדים, הממשלה הפדרלית תספק את חלק מההלוואות לסטודנטים הפדרליים או את כולם. יתרון נוסף הוא שבמצבים מסוימים אתה עשוי להיות זכאי לבטל או לסיים את הזיכוי שלך. דע שאולי אינך זכאי ל- TPD, להקל על הלוואות סטודנטים או לסיוע דומה ממלווים פרטיים, אך ייתכן שתגלה שתוכנית מחילה להלוואות לסטודנטים יכולה להפחית או לחסל את החוב שלך.

אם אתה לווה הלוואת סטודנטים פדרלית שיש לו נכות ארוכת טווח ואינך מסוגל לעבוד

אתה עשוי להיות זכאי להקלת נכות מלאה וקבועה (TPD). למידע נוסף על הליך TPD, דרישות המימון וכיצד להגיש בקשה. תוכנית החזר הלוואות, יוזמת הממשלה הפדרלית לגבות הלוואות לסטודנטים לנכים, לא הייתה ללא שיהוק.

אם אתה סבור שבית הספר שלמדת בו הטעה אותך או השתתף בהפרות או הפרות של חוקים מסוימים

הלוואות סטודנטים פדרליות שקיבלת בזמן הלימודים עשויות להיות זכאיות לסליחה, הלווים כינו הגנות על החזר. אם בית הספר שלך נסגר בזמן שנרשמת או לאחר שעזבת, אתה זכאי להקל על הלוואת הסטודנטים הפדרלית שלך. לדוגמה, ITT ומכללת קורינת'יאן נסגרו, אך סטודנטים מוסמכים עדיין זכאים להקלות בהלוואות.

הנושים יכולים להפחית את הריבית על החוב עד 6% על ההתחייבויות שנוצרו לפני כניסתם לשירות פעיל

זה חל על חובות כרטיסי אשראי, הלוואות לרכב, חובות עסקיים, הלוואות סטודנטים וחובות אחרים עם עמלות, דמי שירות ודמי חידוש. בחלק מהחובות, כגון משכנתאות, ניתן להאריך את הריבית עד שנה.

בעולם הנדל"ן

המונח "הלוואה קבועה" משמש לעתים קרובות לתיאור משכנתא המובטחת על ידי יזם נכסים לאחר השלמת הפרויקט. הוא מחליף את כספי הבניין עליהם מפתחים היזמים לפתח ולהכין בניין למכירה. עם זאת, המילה 'קבוע' כשלעצמה היא זמנית בלבד, ומונחים נעים בין חמש לשלושים שנה.

אם ההלוואה שלך בבעלות פאני מיי או פרדי מק ורכשת את הבית שלך לפני 30 ביוני 2012

או שמכרת את הבית שלך במכירה קצרה שאושרה על ידי נותן השירות שלך, לא תידרש לשלם את יתרת הלוואה שנותרה. אם ההלוואה אינה שייכת לפאני או לפרדי, ייתכן שתוכנית דומה תהיה זמינה.

MOP מעניק הלוואות בשיעור של עד 80% עד 90% מהשווי

תלוי בגודל ההלוואה, בריבית ראשונית המקבילה לשיעור התשואה הממוצע הזמין של מאגר ההשקעות לטווח קצר ( STIP) של ארבעה רבעונים בתוספת עלות מנהלית של 0.25%, בכפוף לריבית המינימום החלה. כמתואר בטבלה שלהלן, ניתן להחיל סובלנות ארגון מחדש ולשנות את שיעור הריבית וסכום ההלוואה. ההתאמה השנתית המרבית של הריבית בהלוואה יכולה להיות יותר מאחוז אחד.

לאחר אישור שמאי או מפקח, המלווה רשאי לשלם תשלומים נוספים לקבלן המכונה מנוי. הלווה מצהיר כי תנאי הלוואת הבית וכל ההפרשות הקשורות לבנייה יפוגו בסוף תקופת הבנייה בה נמכרת המשכנתא הקבועה לפאני מיי.
בכדי לראות עוד מידע אודות כרטיסי אשראי, הלוואות בהוראת קבע לרכב ואיך מקבלים הלוואות בהוראת קבע נא לבדוק ב- loan4u.co.il

הלוואות לבנייה הן אמצעי לבניית בית ללא משכנתא קבועה, מסביר בוסי. תלוי בסוג הלוואת הבית, הלווים יכולים להמיר הלוואת דירה למשכנתא מסורתית לאחר בניית הבית, או שהם זקוקים למשכנתא נפרדת כדי להחזיר את הלוואת הבית.

Similar Posts