אילו מתנות כדאי לקנות ללקוחות?

סט מתנות בייגלה רך זה כולל צינורות מתנה מותאמים אישית וכרטיסים מותאמים אישית להבעת מחשבותיכם והערכתכם ללקוחותיכם. עוד רעיון מצוין לחגיגת הבית מגיע עם כרטיסים צבעוניים, שמיכות וסרטים הניתנים להתאמה אישית עם מתנות חג המולד לבחירתכם. שלח את זה כדי להראות שאתה מוכן להתאים אישית מתנות ללקוחות.

כדי לעזור לך להתחיל, בחרנו עבורך ביד כמה מאתרי המתנות הארגוניות הטובות ביותר עבורך-במאמר זה תמצא את 168 רעיונות המתנה הייחודיים שהלקוחות שלך יאהבו. לא משנה אם אתה מחפש מתנה או חבילת מתנה ספציפית או שאתה רוצה רעיונות נוספים שעובדים עבור הלקוחות שלך, צוות המותג שלנו עומד לרשותך. הסברנו כיצד תוכל להשתמש בכרטיסי מתנה כדי לשפר את חווית הלקוח שלך, לשמור על יותר ויותר עסקים ולחסוך כסף לעסק שלך.

שכח את מתנות החברה הצולעות מדי שנה ושלח משהו נהדר שהלקוחות שלך יאהבו. בקר ב- SwagUp כדי ללמוד כיצד להתחיל עם מתנות ארגוניות בהתאמה אישית שירשימו את הלקוחות שלך.
עבור עוד מידע בתחום של מוצרי פרסום ללקוחות ואילו מתנות כדאי לקנות ללקוחות? עליך להעיף מבט ב- giveaway.co.il

שליחת מתנות ללקוחות

היא דרך פשוטה אך יעילה לבנות נאמנות למותג ולשפר את נאמנות הלקוחות. בין אם אתם מחפשים רעיונות לחגים או סתם רוצים להראות הערכה ליום השנה של החברה שלכם, מתנות ללקוחות הן דרך מצוינת וזולה לייצר באזז. זה דבר נפלא לנסות להראות שאכפת לך, אבל חברות רבות מפספסות את הרף על ידי רכישת מתנות משעממות, תפלות וחסרות מחשבה ללקוחות – חשבו עט מותאם אישית, ספלי קפה וכרטיסי מתנה לעסקים.

בין אם

הוא לקוח, לקוח, עובד, איש מכירות, עובד, נותן שירות או חברה: מתנות הן הזדמנות נפלאה להראות הערכה לשנה האחרונה ולחזק מערכות יחסים לשנה הקרובה. מתנות ללקוחות יכולות להיות פיזיות, שימושיות או בכל דרך שהיא קשורה לעסק שלך. הסיבות לנתינה יכולות לנוע בין הכרת תודה של לקוחות ותיקים על העסק שלהם ועד הכרה בערך של עובדים שעובדים בסופי שבוע.

אם אתה קמעונאי ורוצה להודות ללקוחות קבועים

הגיוני יותר להציג מתנה פיזית קטנה כאות הערכה-בין אם זה בחגים או פשוט להגיד כמה אתה אסיר תודה לאנשים התומכים בעסקים מקומיים וקטנים וכו '. זה לא כאילו אתה ממשיך לתת המון דברים, אבל מתנה יכולה לפנות לתחושת הציד של הלקוח ולחזק את הרושם שאתה חברה נדיבה. תלוי במה אתה הצעה, זה יכול לגרום להם להרגיש שיש לך את טובת הלב שלך, או שזה יכול להיות עצה שימושית שאתה יכול לתת בחינם.

מכיוון שאתה מבלה הרבה יותר זמן בעבודה עם הלקוחות שלך ובניית מערכות יחסים

זה לא במקומו להראות הערכה לעסקים המתמשכים שהם נותנים לך. בדרך זו אתה יכול להראות ללקוחות שלך כמה אתה מעריך אותם מבלי לתאם, לדאוג ולעקוב אחר המתנות שלהם.

אם הלקוח

הוא סוג של אדם שעושה חלק נכבד מההכנסה שלך, שווה להראות להם הערכה כאשר הגיע הזמן לתת מתנה. זה נחמד לתת ללקוח מתנה לשימוש בעבודה, אבל זה אפילו יותר נחמד לתת לו משהו לשימוש בבית. אם אתה חושב שהלקוחות שלך יעריכו שאתה עושה משהו טוב עבורם בשם מדיניות החברה שלהם, קבל מתנה או תורם לעמותה שהם תומכים בהם.

חג המולד ממש מעבר לפינה

וזה ברוח עונת המתנות זמן מצוין להראות ללקוחות שלך שאכפת לך מהם עם מתנות ואסימוני הערכה. שליחת מתנות חג המולד עשויה להיראות כמו הליך סטנדרטי, אך אתה רוצה להתבלט כשאתה חושב על שאר השנה ועל הערכת הלקוחות. מתן מתנות לחג המולד הוא משהו שאתה יכול לעשות כדי להראות שהלקוחות שלך נמצאים בכושר מעולה באחת התקופות העמוסות בשנה.

אני אוהב לחשוב על מתנה ככזו שבה ללקוח אין מושג על הנמען או ציפייה לקבלו

חברות רבות מתאימות אישית מתנות כדי לפקוח עין על שם החברה עבור הנמען. נציגי מכירות עשויים להיות מעוניינים יותר לתת מתנות ללקוחות מאשר סוגים אחרים של עסקים.

עם יותר מ -2,000 אפשרויות כדי לספק כל עניין, אתה יכול למצוא את סוג המתנה שתגרום ללקוחות שלך להיות מרוצים ולהכין את הלקוחות שלך להארכה לשנה נוספת.

מתנות ספרים הן דרך מצוינת להדגיש את הערכים החשובים לך כחברה

ולעזור ללקוחות שלך ליצור איתך קשר בכל פעם שהם לוקחים ספר. עוגיות, שוקולדים וממתקים הם פינוקים מתוקים, ניתנים להתאמה אישית ופופולריים שעושים מתנות נהדרות להעריך לקוחות.

אם אתה מחפש פתרון מתנות ייחודי בהתאמה אישית לעסקים

אנו ממליצים על חוויית קונסיירז ', שיכולה לסייע לך ליצור קופסאות שי בהתאמה אישית ללקוחות, ללקוחות ולמנהלים שלך. אם הלקוחות שלך מראים סימנים של אישיות כלשהי, רוב הסיכויים שהם יאהבו מתנה ארגונית שתעזור להם לשמור על השליטה במשימות שלהם.

הזמנות המוניות של קזואים לפי הזמנה עולות פחות מ -2 $

מה שהופך אותן לאחת מתנות הלקוח הזולות ביותר. הערכת הלקוחות למתנות יכולה להשתנות בהתאם לאיכות המתנה. אם הלקוחות המובילים שלך הם אלה שאתה פונה אליהם, אתה קונה בפעם הראשונה ונותן מתנות שעושות רושם ראשוני חיובי.

למידע מורחב בתחום של מתנות לחגים ניתן לבדוק כאן: giveaway.co.il

Similar Posts