איפה לומדים לסחור באמזון?

קורס זה מתאר את הפרטים של אמזון שמוכרת, כיצד ליצור רשימת מוצרים ולהשיק את המוצר שלך במרכזי ההגשמה של אמזון, וכיצד למכור אותו באמזון. מדריך זה שימושי כאשר אתה עוזר להשיג מוצרים מיצרנים, לנהל משא ומתן עם ספקים או למקם את המוצרים שלך במנועי חיפוש. המדריך מיועד למתחילים ומנחה אתכם בשבעה שלבים.

המדריך למתחילים למכירה באמזון מראה לך כיצד למכור מוצרים, להגדיר את חשבון הספק שלך, ליצור רשימת מוצרים, לנהל את המלאי שלך ולבצע את ההזמנות שלך.

לאתר יש גם כלי חיפוש המאפשר לך לחקור קטגוריות אחרות שהוזכרו לעיל על מנת לשווק טוב יותר את המוצרים שלך. לחץ על כפתור התפריט בפינה השמאלית העליונה כדי לבדוק מה האתר מציע.

קבל הוראות וטיפים שיעזרו בהגשמה, משלוח ודברים חיוניים אחרים. דע מחירים של מוצרים, כמות הזמנה מינימלית (MOQ), מגבלות הזמנה, איכות מוצר, עלויות משלוח ויכולתם. נסה לספק מספיק מידע על המוצר שלך כדי להפוך אותו לרשום ומושך.

השתמש בכלי מחקר המספקים נתוני מכירה וביקוש למוצר מסוים. נתונים אלה מראים לך מה הופך את המוצר שלך לטוב, כולל מילות מפתח, חיפושים ונתוני מכירות.
על מנת לבדוק מידע בתחום של קורס אמזון ואיפה לומדים לסחור באמזון? ניתן לבקר ב- rpgeschool.co.il

כדי לבחור נישה רווחית, ערכו מחקר שוק כדי למצוא את המוצרים הטרנדיים והפופולאריים ביותר בחנות. לאחר שביצעת ניתוח של החברות המצליחות ביותר ומוצריהם, תוכל לדעת איזה מוכר הכי הרבה. כדי להיות עסק רווחי, אתה צריך לעשות סקר שוק ולמצוא מוצרים רלוונטיים, אופנתיים ותחרותיים התואמים את התשוקות והאינטרסים שלך.

הכירו את מגמות המוצרים על ידי בחינת ההשפעה הרגשית שלהם, הערך המעשי, הנראות וההכרה שלהם. נסו למצוא אאוטלטים, ליצור אאוטלטים חדשים וטרנדיים ולגרום להם להיות ויראליים בשוק.

כשאתה מוכר באמזון

אתה מתחרה עם מוכרים אחרים שמוכרים לך מוצרים דומים, ולכן חשוב לבלוט. אם אתה כבר מוכר מוצרים מעמים אחרים, זה בסדר, אבל כדי ליצור עסק שמחזיק מעמד ושומר על התחרות, כדאי לשקול לפתח מוצרים ממותגים משלך. קיום מוצרים ממותגים משלך או מותג משלך באמזון פותח הזדמנויות לחנות המותג שלך, מגן על המוצרים שלך מפני תחרות ויוצר ערך.

מכירה באמזון אינה קלה כמו לחטוף מוצר ולהעיף אותו בצד. יצרנו מדריך תמונות למוצרי DIY של אמזון בו תוכלו לקבל תמונות מוצרים ולקבל החלטות האם הלקוחות שלכם ימשיכו לבחון את הרישום שלכם.

יש חישוקים שאתה צריך לקפוץ דרכם, ויש הרבה מוצרים שאתה לא יכול למכור. עלינו לקבוע את דרישות המינימום המוחלטות כדי לקבוע עד כמה ניתן למכור מוצר.

אנו נתייחס לשאלות אלו ועוד כשאנו מראים לך כיצד לחפש רעיונות למוצרים מנצחים

הקריטריונים הטובים ביותר לבחירת מוצרים הם המאפיינים שעלינו להימנע מהם. תן לנתונים להנחות אותך לבחור את המוצרים שנמכרים ומה הם מוכרים שאתה אוהב.

מחקר מוצרים חיוני להכנה ודורש זמן וניתוח

כדי להצליח. כאן אנו מראים לך כיצד לפתח רשימה הדוקה של רעיונות למוצרים על סמך הקריטריונים העיקריים שלנו וכיצד לקבל החלטות מבוססות נתונים. באמצעות Jungle Scout, מאגר מוצרים, תוכלו לחקור את כל הקטלוג של אמזון של מאות מיליוני מוצרים ולהשתמש במסננים ספציפיים כדי לחפש מוצרים כדי לצמצם רעיונות למוצרים.

אם תלחץ על סיומת Jungle Scout

תוכל להציג נתוני מוצרים, כולל דירוג רב המכר, מחיר ממוצע, מכירות חודשיות ממוצעות וערכי הזדמנויות מותאמים אישית בדפדפני Chrome ו- Firefox. קורס זה ידריך אותך למוצרים המצליחים ביותר של יוצרי תוכן של Amazeowls. אנו נסקור את כל הדברים מעמודי המכירה באמזון, אך לפני שניכנס לכך, הנה כמה מעמודי התווך של אופן מכירת אמזון: כיצד ליצור תוכן מרהיב כדי להגן על הרישומים שלך. תמחרו את המוצרים שלכם ועלו את המוצר והדירוגים שלכם, באותה מידה כמו פרסום וקידום מכירות.

אם אתם מעוניינים להקים עסק קטן

להרחיב את הזרם שלכם או לעבוד עם אמזון FBA והגשמה, אמזון היא דרך נהדרת למכור ולשלוח את הסחורה שלכם. כשתתחיל את מסע המכירות שלך בסחר אלקטרוני, תתחיל לחפש ספקים של עליבאבא ומשלוח לאמזון. תוכלו ללמוד גם כיצד לטפח מערכות יחסים עם הספקים הטובים ביותר ב- Alibaba כדי למצוא את המוצרים שלכם.

כשאתה פותח עסק של אמזון FBA

אתה צריך תוכנית שתוודא שהכל במסלול. FBA מייצג "הגשמה על ידי אמזון", כלומר אמזון מאחסנת את המוצרים שלך במחסנים שלה, אוספת ואורזת אותם להזמנות לקוחות ואז שולחת אותם אליהם. אתה יכול ליצור את דף החנות של אמזון FBA, ליצור רשימת מוצרים וליצור לוח זמנים למשלוח FBA כדי לספק הזמנות לקוחות.
למידע מורחב בנושא של איפה לומדים לסחור באמזון? ולימודי מסחר באמזון מומלץ לבדוק כאן: rpgeschool.co.il

אם ברצונך להשתמש בשירות Amazon FBA

עליך ליצור ולהוסיף חשבון ספק Amazon. FBA מייצג "מילוי אמזון", כלומר אמזון מאחסנת את המוצרים שלך במלאי שלה, מבצעת את ההזמנות שלך ומספקת שירות לקוחות. יש שירות של אמזון שמעטים מכירים, ולמעשה זה אחד הסודות השמורים ביותר: יש שירות הגשמה בשם Amazon Prime שמספק את המוצרים שלך.

השתתפות בתוכנית הסחר של אמזון מאפשרת לקונים לגלוש ולשלוח אלפי פריטים אשר זכאים לכרטיסי מתנה בהם הם יכולים להשתמש באמזון

בקר בדף התוכנית הקמעונאית של אמזון כדי לעיין באלפי הפריטים שניתן להחליף. ה- FBA וה- FBA של אמזון הם חלוצי תוכנית אמזון פריים, בה חברים מקבלים משלוח מובטח ליום אחד או יומיים על מוצרים המותאמים ל- Prime. לאחר שתמצא מוצר שתרצה לסחור בו, תתבקש לענות על כמה שאלות בסיסיות לגבי המצב הנוכחי של הפריט. מלא את המידע כדי שתוכל לראות כמה ערך המסחר של המוצר המשומש שלך וכיצד הוא מוערך על ידי אמזון לפני שתקבל אותו כדי להיות זכאי לטרייד-אין.

Similar Posts