אמבטיה בעיצוב אישי

מיוצר מ -100% כותנה טורקית, מגבת זו כוללת יכולת ספיגה מצוינת ועיצוב האריגה והצמה המובהק מבטיח מראה יוקרתי לחלוטין. קטיפה וסופגת, עיצוב מגבות הגבול הקלאסי עם לולאות מעוותות לעמידות. רצועה כפולה עם גוף לולאה גבוהה עם לולאה וגבול לולאה נמוך בקצה המגבת.

ראה יותר מגבות רחצה מגבות מונוגרמות אישית מגבות רחצה מגבות רחצה טורקיות בהתאמה אישית מגבת כותנה מונוגרמה מוצרי בית אישית מגבות מונוגרמה מגבות אמבט טורקיות רכות מחצלות כותנה ומגבות חוף תגלה שעולם הסחורה הביתית המותאמת אישית נגמר

מונוגרמה של מגבות הרחצה הטורקיות שלנו ומגבות כותנה אחרות היא משחק ילדים בזכות תהליך ההתאמה האישית הידידותי שלנו. מגבות אלה נשארות רכות, סופגות וצבעוניות לאחר הכביסה ועוד, והמגבות המונוגרמות שלנו מרגישות מיוחדות עוד יותר כשהן מכילות את הטקסט הראשוני שלך.

כאן תוכלו למצוא מגבות

ערכות מגבות רחצה טורקיות בהתאמה אישית, מגבות עגולות, מטליות ומגבות רחצה. מגבות רחצה מותאמות אישית וסטים של מגבות מונוגרמות נקראים על שם ראשי תיבות או מועדפים, מסורת קלאסית שהיא עדיין בחירה פופולרית כיום. מכסי ברדס ומגבות תינוק בהתאמה אישית הם אידיאליים לרשומות, מקלחות ומתנות לאהובים.

ילדכם ירגיש בנוח במיוחד אם יש להם מגבת ברדס מונוגרמה משלהם

בדיוק כמו אח או אחות. רקמת השם, המונוגרמה והראשי התיבות של ילדכם, מגבת התינוק המותאמת אישית עם מכסה המנוע של בעלי החיים מוסיפה מנה נוספת של חמודות. התינוק שלך יאהב להתייבש במגבת זו, ותעריך את החסד של המגבת הזו.

ניתן להתאים אישית מגבות ברדס ופונצ'ו עם שם ילדכם תמורת 5 דולר נוסף

בקופה בחר "הוסף שם למערבולת" או "הוסף שם לפונצ'ו" בקופה, כתוב את השם שתרצה לשים בחלק המוכר של הקופה, וכל הפריטים בחנות שלי הם ללא עישון, מחיות מחמד דירות ידידותיות. אם אתה צריך להקיף את עצמך במגבות מפוארות, אתה יכול לסמוך על הלוגו של אולסטאר.

סט בן שש חלקים מורכב משתי מגבות 28 "x 53"

שתי מגבות 16 "x 30" ושני מטרים רבועים 12 ". סמטת הטווס מציעה את טכניקת ההתאמה המושלמת למונוגרמה של קו המגבות המפואר שלהן. עיין במהירות בתיבת הסימון ProdSelect עבור מגבות היוקרה של אוסף מרקוס (2,500 דולר) לפרטים נוספים: מגבות אלה סופגות ורכות יותר ממגבות טרי קונבנציונאליות, והן עשויות מחוט נטול טוויסט והכותנה המצרית העגולה והארוכה ביותר. – — פנקו את האישה המיוחדת בחייכם במתנת הרחצה הייחודית הזו שתעזור לה להיראות ולהרגיש יפה. מלחי אמבט ורדים חתוכים טרי סופגים את תערובת מלח האפסום המנקה רעלים לאמבטיה רב תכליתית, הנתמכת בריח פרחוני עמוק. מתנה לבריאות ליצירת מזכרת למסיבת החתונה לשנים הבאות.

אם החזרת פריט תביא לכך שההזמנה שלך יורדת מתחת לסף עלות המשלוח בארה"ב, תחויב בעלויות המשלוח המקוריות. משלוח מקורי ומשלוח חזרה אינם ניתנים להחזר והם מנוכים מהעלות הכוללת של הפריט שהוחזר.

אם אתה מחזיר הזמנה מלאה ללא משלוח, אתה אחראי למשלוח המקורי של פריט זה. אנא בטח את החבילה שלך איתנו, מכיוון שאיננו יכולים להציע את אשראיך אם הסחורה נפגעה במהלך החזרה או הובלה.

כמויות חלקיות להחזר: אנו לא מקבלים החזרות חלקיות. מכיוון שיש לנו מספר מרכזי הפצה, ייתכן שיהיה צורך להחזיר את ההזמנה לכתובת שאנו מספקים.

למידע נוסף בתחום של אמבטיה בעיצוב אישי יש לבדוק ב- chibi-bath.co.il

Similar Posts