דנמרק בגשם מה יש לעשות בטיול?

זה הופך אותה לאחד מיעדי הקיץ הפופולריים ביותר בדנמרק אחרי קופנהגן. זוהי אחת האטרקציות הטבעיות הטובות ביותר של דנמרק ויעד הקיץ המושלם. הקיץ בדנמרק הוא גם אידיאלי לטיולים רגליים דרך יערות, גבעות וחופים.

אם תבחרו בטיול של מספר ימים

תוכלו ללון במקלטים, במחנות ייעודיים או בחניונים מאורגנים. טיולים בדנמרק תקציבים מוצעים עם תקציב של 450 DKK לתרמילאים, אתה יכול לצפות להישאר באכסניה או מחנה באכסניה, לבשל את כל הארוחות שלך, להשתמש בתחבורה מקומית כדי להתנייד, להגביל את צריכת האלכוהול ולעשות פעילויות בחינם כמו סיורי הליכה חינם. וטיולים … עלויות הובלה בדנמרק. לינה – המחירים יכולים להשתנות מאוד בהתאם לעיר בה אתם נמצאים (המחירים יהיו גבוהים יותר בקופנהגן). יש הרבה טירות, מוזיאונים ואתרים היסטוריים ברחבי המדינה, עם דמי כניסה שמתחילים בסביבות 115 DKK.

אם אתם מתכננים לבקר באטרקציות מסוימות

שקול לרכוש את כרטיס קופנהגן. אם תרצו לבקר באטרקציות/מוזיאונים ספציפיים, תוכלו לרכוש כרטיסים באינטרנט. הזמינו מראש אם אתם מגיעים בזמן הזה (במיוחד בקופנהגן) מכיוון שהדברים עלולים להיגמר. בקרו בקופנהגן בחודשים מאי או יוני כדי לנצח את המוני התיירים בקיץ, אבל אם אתם רוצים ליהנות מקונצרטים חיצוניים ופסטיבלי קיץ, צאו לדרך ביוני, יולי ואוגוסט.

בבירת קופנהגן יש 170 ימי גשם בשנה

אז הביאו אתכם את מעיל הגשם שלכם ללא קשר לעונה. החודש יכול לרדת גשם במשך 16 ימים, אז הקפד להביא איתך את המטריה והז'קט העמיד למים. מזג האוויר בקופנהגן ביוני דירוג 8.6 / 10 טמפרטורה ממוצעת מעולה – 16 מעלות צלזיוס. גשם – 6 מ"מ. אורך היום 17 שעות 25 דקות. יוני הוא אחד החודשים הטובים ביותר לבקר בקופנהגן. החודש תוכלו לחוות מזג אוויר קיץ אידיאלי בקופנהגן, שהוא סביב 21-24 מעלות צלזיוס (70-75 מעלות פרנהייט).

הקיץ (יוני עד אוגוסט)

היא העונה הגשומה בדנמרק, עם טמפרטורות שמגיעות ל-95 מעלות פרנהייט (35 מעלות צלזיוס). למרות האקלים המתון שלה, דנמרק היא מקום נהדר לבקר בו, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות בין 26-70 מעלות פרנהייט (-3 עד 21 מעלות צלזיוס) (עד 95 מעלות פרנהייט בקיץ). הקיץ בדנמרק מאוד לא יציב, עלול לרדת גשם וגם הטמפרטורה קרה מאוד, או בדיוק כמו בשנה שעברה ב-2018, אז חווינו את אחד הקיצים החמים והיבשים, הטמפרטורה הייתה גבוהה במיוחד. בדנמרק יש גם את אור היום הארוך ביותר בקיץ, אז זה זמן טוב לטיולים ללא הפרעה לאורך כל השנה.

ימי הקיץ היפים והנדירים האלה גורמים להתרגשות רבה בקופנהגן וכולם רוצים לצאת החוצה ולשחק ספורט או פעילויות אחרות

גם הדנים אוהבים גשם, אבל כולם מעדיפים שמיים כחולים מכיוון שזה אומר שאתה יכול לבלות את היום בשוטטות בעיר קופנהגן ופשוט ליהנות. עם זאת, רוב האנשים מתחרטים שהבינו שיש כמה דברים שאתה יכול לעשות אפילו ביום גשום, במיוחד כשאתה בקופנהגן. אם אתה רוצה לדעת מה אתה יכול לעשות ביום גשום (או סוער מאוד) בקופנהגן, המשך לקרוא.

בקיץ

לדנמרק יש הרבה מקומות לבקר בהם ודברים לעשות. בין אם אתם נוסעים לקופנהגן, לוקחים מעבורת לבורנהולם או נכנסים למדבר צפון יוטלנד, ישנן דרכים רבות ליהנות מחופשת הקיץ שלכם בדנמרק. עם הנוף היפה שלה, עיירות ימי הביניים המקסימות, האוויר הנקי, שבילי האופניים והמקומיים שאוהבים ליהנות (הדנים מרבים להישאר בחוץ עד אור הבוקר), אני אף פעם לא יכול לבקר בדנמרק.

דנמרק

היא מקום נהדר לבקר בו מכיוון שהיא מציעה פעילויות ייחודיות ומעניינות, מיפי טבע ועד למוזיאונים היסטוריים ואפילו טירות עוצרות נשימה. בקר באי דני אחד או יותר עבור מגוון רחב של נופים, תרבות והיסטוריה. הפארק הלאומי הוא עוד יעד קיץ נהדר בדנמרק.

הקיץ בדנמרק

הוא גם הזמן הטוב ביותר לחקור את הצוקים היפים של המדינה (קלינט בדנית). הם מרשימים, במיוחד כשחושבים שהיא אחת המדינות השטוחות בעולם. אבל אם אתם מחפשים טירה נהדרת, קופנהגן היא מקום טוב יותר. ישנן שלוש טירות בקרבת מקום, מה שהופך אותו לטיול יום מושלם בטירה. ממש מול טירת רוזנברג נמצאת הגלריה הלאומית הדנית, בה ניתן למצוא יצירות אמנות מהמאה ה-14.

המוזיאון הענק הזה

הוא המוזיאון התרבותי וההיסטורי הגדול ביותר בדנמרק, המכסה הכל, החל מהיסטוריה עתיקה ועד דנמרק המודרנית ואזורים אחרים. יש מוזיאון בגודל 10,000 מ"ר עם רכבות דניות ישנות שתוכלו לחקור. המוזיאון הימי הדני ומוזיאון לואיזיאנה לאמנות מודרנית נמצאים גם הם בצפון ניו זילנד. יש להם גם "הכר את הדנים" – שירות מדריכי טיולים בחינם המסופק על ידי המקומיים, המאפשר לך להבין באמת את קופנהגן, דנמרק ואורח החיים שלה.

אם אתם במרכז קופנהגן וברצונכם לבקר בכמה מהמוזיאונים הסמוכים

שקול לרכוש כרטיס ב-Parkmuseerne. במהלך ביקורכם, תראו גם את חדר הכס, בו הוכרזו כל שליטי דנמרק, וכן את ספריית קווינס. תוכלו גם לבקר בקבלת הפנים המלכותית כאן, כולל אולם הגאלה היפהפה ואולם הדירות, בו תוכלו לראות חלק מיצירותיו של תורוואלדסן (ראו מוזיאון תורוואלדסן). אם אתה מופתע ממקלחת קצרה וקשה, למה שלא תמצא מקלט באחד מבתי הקפה המפורסמים הרבים של קופנהגן, שם תוכל לחוות היגה דנית ממקור ראשון עם קפה ומאפים דניים אמיתיים.

אל תדחה יום גשום

לעיר היפה הזו יש עדיין כל כך הרבה מה לראות ולעשות ברשימת הדברים שלנו לעשות בקופנהגן כשיורד גשם. למרות שזה עשוי להיות נכון עבור רוב מדינות סקנדינביה בעונות מסוימות, בקופנהגן, דנמרק יש אקלים מתון יחסית מכיוון שהיא מוקפת באוקיינוס. האקלים של דנמרק הוא כזה; בהשפעת האוקיינוס, זה לא קר כמו שאתה חושב.

אלו שעות השמש הממוצעות ביום בקופנהגן

הטמפרטורה בים הבלטי בחורף קרובה לכפור, ובקיץ קר מאוד ומתאים לשחייה ומגיע באוגוסט ל-18 מעלות. הטמפרטורה של הים הצפוני בחורף מתונה יותר מזו של הים הבלטי. זוהי טמפרטורת המים באסברג. הזמן הטוב ביותר לבקר בדנמרק הוא מיוני עד אוגוסט. זהו כמות המשקעים הממוצעת. השמש הדנית נדירה מנובמבר עד פברואר, והיא תזרח כמחצית מהזמן ממאי עד אוגוסט (הימים ארוכים, כך שהמספר הכולל אינו קטן).

יש 20/25 ימי שלג בשנה

קר כאן, עם טמפרטורות ממוצעות של ינואר ופברואר מעט מעל האפס (כלומר, אפס מעלות צלזיוס או 32 מעלות פרנהייט). בינואר ופברואר, רמות לחות אפסיות ומזג אוויר קר עקבי הופכים את החודשים הללו רחוקים מלהיות אידיאליים לביקור. הקור נמשך עד מרץ, ורמת הלחות נשארת סביב אפס אחוז, מה שיכול להפוך את הביקור לקריר.

Similar Posts