הדפסת לוגו על מוצרים

טכניקת העברת חום זו, הידועה גם בשם הדפסת סובלימציה, משתמשת במחשב לעיצוב עיצוב הלוגו הרצוי. לאחר מכן מודפס הלוגו על נייר העברה, אשר מחומם ולוחץ על המוצר כדי להעביר את הלוגו. הדפסת לוגו תרמי העברה אידיאלית לקרמיקה, כלי אוכל, שקיות קניות, פריטי פלסטיק, בדים, מזכרות אישיות, ספלים, זכוכית, בנדנות בד קסומות ושקיות צמר.

אפשרות מצוינת להדפסת לוגו

היא בחירת מדפסת כגון Vistaprint המציעה מגוון רחב של מאמרים וחומרים להדפסת הלוגו שלך. העברת חום היא האפשרות הטובה ביותר עבורך אם אתה בכמויות קטנות ומזמין את הדפסת הלוגו שלך לא יותר מארבעה (4) צבעים. לא משנה איך אתה רוצה להדפיס את הלוגו, עליך לחשוב היטב על הלוגו והעיצוב שלו לפני השימוש בו, כך שלא תצטרך לדאוג משינוי הצבעים, הסרת פרטים או התאמת גודל הלוגו לחומר. אתה משתמש.

אם אתה מעוניין להדפיס את הלוגו שלך על בגדים

בדוק דיו מותאם אישית וחפש ספקים מוכרים בקרבתך. ישנם יותר מ -800,000 מוצרי לוגו זמינים, כך שאתה בטוח תמצא דרך יצירתית לקדם את המותג שלך בכל אירוע. הדבר הטוב ביותר להבטיח תוצאות הדפסה נהדרות הוא לשקול את המקומות השונים בהם יש להשתמש בלוגו שלך ולעצב אותו באופן בו משתמשים בו.

אם אתה מוכר מוצרים לצד ביגוד, ייתכן שתרצה גם להדפיס את הלוגו שלך על תוויות, תוויות, אריזות, קופסאות ושקיות. כאשר אתה מדפיס את לוגו האריזה שלך, ודא שקל לראות ולזהות אותו.

אם אתה מדפיס את הלוגו שלך על חולצת טריקו

קפוצ'ון או טקסטיל רך אחר, בקש מהמדפסת להציג בפניך את הגרסה המוגמרת של המוצר שאתה שוקל. תסתכל על בובות של חולצות בצבעים שונים ובחר את המודפסת המתאימה ביותר ללוגו שלך. עיצובים באריזה עשויים להכיל אלמנטים נוספים של הלוגו שלך, כגון רקע בדוגמת, אך הקפד שהם לא יציפו את הלוגו.

אם תדפיס את הלוגו האדום שלך על חולצת טריקו אדומה, יהיה קשה לזהות את הלוגו שלך. אם ללוגו שלך יש רקע משלו כשהוא מודפס על אובייקט, הוא לא נראה מקצועי.

סרטון זה ממחיש את תהליך הבלטת לוגו מותאם אישית על משטח סיליקון

סרטון זה מציג את תהליך הדפסת המסך וכיצד הוא מוסיף עיצוב לוגו מותאם אישית לתיק מותג. הוא פותח באדיבות Catspit Productions (פתח חלון חדש), יצרנית מבוססת פיניקס של חומרי הדפסה למסך באיכות גבוהה.
למידע מורחב בנושא של הדפסת לוגו על מוצרים וLogo Gift מוצרי פרסום ניתן לבקר ב- logogift.co.il

הדפסת מסך

היא אחת השיטות החסכוניות ביותר לעיצוב פריטי קידום מכירות ומתאימה באופן אידיאלי לפריטי קידום מכירות המוזמנים בכמויות גדולות. זה שימושי עבור פריטים שיש להם רק צבע בעיצוב הלוגו שלהם ורוב השיטות האחרות בסופו של דבר פחות יקרות. הדפסת מסך פועלת בצורה הטובה ביותר עבור לוגו מינימליסטי בעל עיצוב פשוט.

היתרונות של הדפסה בצבע מלא על מוצרי הקידום שלך מאפשרים עיצובים משוכללים יותר

צבעים נועזים יותר, רשמים חזותיים חזקים יותר וזמן מחזור ייצור מהיר יותר בהשוואה להדפסת מסך. בין אם אתה רוצה לייצר חולצת כדורגל עם ביצועים גבוהים או רק לתבל את הביגוד המקצועי של החברה שלך, רקמה מותאמת אישית והדפסה מיידית הם הפתרון עבורך. אולם התצוגה שלנו בדרום יוסטון כולל את טכנולוגיית הלבשה המותאמת אישית העדכנית ביותר כדי לספק לכם שירות ממדרגה ראשונה.

אם עדיין אין לך עיצוב קיים

תוכל להשתמש בכלי עיצוב מקוון רב עוצמה וקל לשימוש זה כדי ליצור פריט קידום מכירות מודפס מאפס. צור תבנית והוסף את הלוגו שלך, שם החברה ופרטי מוצר אחרים. בחר את המוצר הרצוי והעלה את קובץ העיצוב שלך למומחי ההדפסה שלנו, שיבדקו אותו היטב.

הדפסת הלוגו אידיאלית למוצרי מזכרות אישיים כגון צעיפים

כפפות סרוגות, כובעים סרוגים, מגבות, כרזות וכו '. לאחר שהלוגו שלך הוכנס למכונת האקארד, הבד מסופק עם דוגמה כך זה יכול לשמש בייצור. ברגע שנכנס לעיצוב המוצר למכונה, הוא סורג את הבד בהגדרה הרצויה.

במאמר זה נבחן את שיטות העבודה המומלצות להדפסת לוגו ואת מה שאתה צריך לדעת

כדי להשיג תוצאות ממדרגה ראשונה. לפני שליחת הלוגו שלך למדפסת עליך לשקול כמה דברים, כולל איזו גירסה של הלוגו שלך מתאימה ביותר למוצר שעליו ברצונך להדפיס אותו. תוכל לקבל גרסה מלאה של הלוגו, סימן מילה, סמל, סיסמה, או שתוכל לקבל גרסת סמל או מונוגרמה שלו המתאימה יותר לחדר קטן יותר.

Similar Posts