החלפת ברך בגישה קינמטית

החלפת ברך בגישה קינמטית יכולה לאפשר לנו להחליף את הברך הפגועה שלנו בברך מלאכותית חזקה יותר. כאשר יש לנו בעיה רפואית בברך איכות החיים שלנו פחות טובה ואנחנו יכולים לסבול מאוד. אם אנחנו רוצים להיות מסוגלים להתמודד עם בעיות שיש בברכיים אנחנו חייבים לקבל טיפול רפואי טוב מרופא מומחה שאפשר לשמוח עליו ועל הידע המקצועי שלו. בשביל שנוכל לקבל מידע נוסף אודות החלפת ברך בגישה קינמטית כדאי לנו לחקור את הנושא.

מתי יש צורך רפואי בהחלפת ברך?

ברוב המקרים יש צורך רפואי בהחלפת ברך כאשר הברך:

  • סדוקה
  • שבורה
  • מחלימה מפציעה
  • מחלימה ממחלה
  • נשחקה
  • כאשר הסחוס בברך שבור או מרוסק

בכל המקרים האלו יש צורך רפואי של ממש בהחלפת הברך שלנו וחשוב מאוד לעבור את הטיפול ללא דיחוי. אם אנחנו סובלים מבעיות בברכיים אסור לנו להמשיך לסבול כרגיל ולדחוק את הגוף שלנו לקצה. מה שאנחנו צריכים לעשות זה ללכת לרופא מומחה לשם קבלת טיפול מותאם אישית. טיפול מותאם אישית הוא הטיפול הטוב ביותר שאנחנו יכולים לקבל.

החלפת ברך – מי יכול לבצע את ההליך הזה?

החלפת ברך נעשית בשיטה של ניתוח. מי שיכול לבצע ניתוח להחלפת ברך הוא רופא אורתופד שהוא גם כירורג אורתופדי מומחה. כאשר אנחנו עוברים ניתוח מסוג זה אנחנו צריכים להיות תחת הרדמה מלאה. הניתוח עצמו לא מסכן חיים ואין בו ברוב המכריע של המקרים סכנת מוות או סכנה של גרימת נכות כתופעת לוואי לו. 

לאחר שיחליפו לנו את הברך שלנו בניתוח איכות החיים שלנו תשתפר ואנחנו נוכל להרגיש הרבה יותר טוב. ניתוח זה וזמן ההתאוששות והשיקום שלו יאפשרו לנו לחזור ללכת בחופשיות ולחזור ליהנות מחופש ועצמאות רבים יותר בשגרה הרגילה שלנו. כאשר אנחנו יכולים לדרוך על הברך שלנו וללכת בעזרתה איכות החיים שלנו הרבה יותר טובה. חשוב לשים לב שאנחנו חוזרים אחרי הניתוח לפעילות ספורט רק עם אישור של הרופא המטפל שלנו ורק בליווי של טיפולי פיזיותרפיה מותאמים אישית למצב שלנו.

צילום:freepik

Similar Posts