המדריך השלם ללימודי חשמל

מכללות רבות בישראל מציגות קורסים שונים בתחום החשמל במגוון תעודות ואף קורסים מקוצרים למי שזמן זה מצרך יקר עבורו. בסוף הלימודים תוכלו למצוא מידע רב על מציאת עבודה בתחום וגם תבצעו פרויקט חשמל משלכם שתוכלו להציג בפני מעסיקים בעתיד.

ישנם ספרים כמעט לכל נושא בתחום החשמל וזה מספק את המידע החשוב ביותר שחשמלאי עשוי להזדקק לו בתחילת דרכו, כגון טבלאות קודי חשמל, נוסחאות מתמטיות חשובות, כיפופי צינורות, נפילות מתח, נהלי עזרה ראשונה וחיווט חשמלי בנושאים מגוונים.

מעבר לזה, יש כיום ברשת האינטרנט מידע רב על תתי קטגוריות בתחום החשמל ואתם יכולים להגיע לקורס או לתואר כאשר יש לכם בסיס חזק והבנה טובה.

בחינות כניסה ללימודי חשמל 

  אם אתה רוצה מדריך חשמל זול כדי להעשיר אתכם לפני המבחנים והשנה הראשונה בלימודים שקשה מאוד, לימודית ונפשית לרוב הסטודנטים.
הלימודים כוללים מידע על בטיחות חשמל, צינורות ואביזרים, ציוד בדיקה חשמלי, מוליכים וכבלים, מבוא לקוד החשמל הלאומי, בטיחות חשמל וכו'. בנוסף חשוב שיהיה לך הבנה ברורה של התכונות ופונקציות של AutoCAD Electrical מכיוון שתיפגשו איתה רבות בעתיד וידרשו מכם ידע בתחום.

לימודי המשך במסלולים שונים

כאשר ניגשים ללמוד חשמל ומכוונים להגיע גבוה, כעצמאי או לטובת כניסה לארגון גדול, לאחר שרכשו תעודה אחת או תואר אקדמי בתחום החשמל, ניגשים ללימודי המשך. בתואר השני, התלמידים יצברו ידע נרחב בתורת החשמל והתנסות מעשית במעגלים, מכניקה, תכנות מחשבים ותרמודינמיקה. דיפלומה בהנדסת חשמל או אלקטרוניקה מהדהדת גם עם הנדסה מכנית ואזרחית. תנאי קבלה כדי לקבל תואר בהנדסת חשמל, תצטרך רקע חזק במתמטיקה ומדעים (במיוחד בפיזיקה). אם תואר אקדמי ארוך טווח לא מעניין אתכם ואתם מחפשים תעודת הנדסאי או קורסים שונים בתחום החשמל, אל דאגה יש לנו את הפתרון עבורכם. קורס חשמלאי מוסמך הוא בהחלט הכתובת למי שרוצה לקבל תעודה מתאימה בדרך המהירה ביותר ולהתחיל לחפש משרה בשוק העבודה.

במכללת רופין, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של קורסים בנושא חשמל, קורס חשמלאי מוסמך לדוגמא מיועד לבוגרי 12 שנות לימוד שמועניינים להיכנס לשוק העבודה בדרך המהירה ביותר. האנשים שפונים לקורס זה צריכים לנשום חשמל, לחקור ולהתעניין בלי סוף בתחום. לאחר תקופת זמן, תקבלו כלים מעשיים ותוכלו למצוא עבודה ולהתקדם בסולם הדרגות, כמו שתמיד רציתם.

מהנדסי חשמל 

רבים לא מבינים או יודעים זאת, אך דרך תעודת הנדסאי חשמל או קורסים שונים תוכלו להתקדם בעתיד ללמוד הנדסת חשמל ותארים כבדים ומקיפים יותר.
מהנדסי חשמל חייבים להשלים לפחות תואר ראשון בו הם לא רק ילמדו את תורת החשמל, אלא גם ילמדו את השימוש המעשי בציוד הנדסי וינתחו את החשמל מעגלים שהם יתקלו בהם. שדה. בהמשך הקורס, ייתכן שתהיה לך הזדמנות להתמחות ביישומים חשמליים או אלקטרוניים בענף ספציפי. להיות מהנדס חשמל פירושו שאתה צריך ללמוד את העקרונות של הנדסת אלקטרוניקה ומערכות. במקרה של לימודי הנדסת חשמל, תמיד יהיו מקרים שבהם תצטרכו ליישם את הידע שלכם בפרויקטים ספציפיים מבוססי פרקטיקה כדי לוודא שאתם מבינים את המושג וכעת תוכלו ליישם אותו.

תראה גם כיצד לנסח השערות בהצלחה ולפשט את התהליך הכולל. זה עוזר לתלמידים ללמוד לפתח וליישם את כישורי ההנדסה שלהם, במקום רק לשנן אותם מתוך ספר לימוד.

בנוסף, כדאי שתשקעו בעולם הנדסת החשמל, זה שיעזור לכם לפתח את היכולות הכמותיות שלכם, כיצד לנהל ביעילות פרויקטים של הנדסת חשמל ותרומתה האישית של החברה שלכם לענף. לא רק שתלמד יותר על הקריירה שלך, אלא תוכל גם ליצור קשר עם מעסיקים, אנשי מקצוע בתעשייה וסטודנטים אחרים החולקים נקודות מבט שונות. מהתמחות מהנדס תוכנה ועד להתמחויות קיץ נפלאות בהנדסה, תוכלו לפתח כישורים קשים ורכים ואף רשתות. התפקידים המקצועיים הבאים והטיפים היכן להגיש בקשה להתמחות בהנדסת חשמל יכולים להפנות אותך לכיוון הנכון עבור מה שאתה מחפש.

מהנדסי חשמל, מתכננים,מפתחים, מנתחים, חוקרים ומייצרים מערכות חלוקת כוח, תקשורת, בקרה ומכשור. מהנדסי חשמל עוסקים גם בציוד המרכיב את המערכות הללו, כגון טרנזיסטורים, מעגלים משולבים, מכונות מסתובבות, אנטנות וציוד איטום פלזמה היתוך. בשילוב המושגים המצוינים של פיזיקה, מתמטיקה ותאוריה אלקטרונית, מהנדסי חשמל בדרך כלל מתכננים, מתכננים ומפעילים מכשירים ומעגלים אלקטרוניים פשוטים.

מהנדסי חומרה 

מתכננים, מפתחים ובודקים מערכות ורכיבים חשמליים, כגון מעבדים, מעגלים מודפסים, התקני אחסון, רשתות ונתבים. מהנדס חשמל: מחקר, תכנון, פיתוח, בדיקה או פיקוח על ייצור והתקנה של ציוד חשמלי, רכיבים או מערכות למטרות מסחריות, תעשייתיות, צבאיות או מדעיות. מהנדסי חשמל-תחנות כוח מתכננים ומשפרים את הציוד והמערכות החשמליות של מפעלי תעשייה, לרבות שנאים וחלוקת חשמל, ומתאמים בדיקות של מתקני חשמל כדי להבטיח תאימות למערכות.

מהנדס תכנון חלוקה-העבודה כאן כוללת בעיקר תכנון חשמל ותכנון חלוקה של מרכז נתון או עמדת פיקוד. מהנדס רשת: מהנדס רשתות, הידוע גם כאדריכל רשת, אחראי על תכנון והטמעה של רשתות חשמל.

טכנולוגיה ורובוטיקה

טכנולוגי רובוטיקה משתמשים בידע שלהם במערכות חשמל, אלקטרוניות ומכניות כדי לעזור למהנדסים לתכנן ולייצר ציוד אוטומטי. מהנדסים מנהלים היבטים מעשיים על ידי ביצוע מחקרי היתכנות וניתוחי עלויות. בנוסף, סטודנטים לתארים מתקדמים מתמקדים בדרך כלל בתחום ספציפי של הנדסת חשמל וחייבים להפגין את הידע שלהם בנושא על ידי השלמת פרויקט או כתיבת עבודת גמר מלאה.

יחד עם זאת, הקורסים והכישורים הללו עלולים להיות יקרים ביותר וסטודנטים רבים בוחרים ללמוד הנדסת חשמל תוך כדי עבודה במשרה מלאה. תמיכה בהוראת הנדסת חשמל כוללת מתמטיקה ומדעים, ואפילו התלמידים הטובים ביותר עשויים להזדקק לקבוצות לימוד ולמנטורים. עם זאת, זהו אחד היתרונות המרכזיים של לימודי הנדסת חשמל בקורס באוניברסיטה: גישה למעבדה. לימודי הנדסת חשמל יכולים לתת לכם את האפשרות ליצור מערכות ביו-רפואיות שיכולות לשפר את איכות החיים של אנשים רבים, בין אם למדתם רפואה ובין אם עבדתם בתחום.

קורס קטן או תעודה יכולה להוביל לקריירות מעניינות עם משכורות גדולות

לאחר רכישת הלימודים הראשונים והתעודה, תוכלו ללמוד ולהתמחות בשבבים או מערכות, כמו גם מגוון רחב יותר של תפקידים, ממעקב וידאו ועד למערכות אוטומציה תעשייתיות כבדות. תקשורת ומדיה ייתכנו הזדמנויות לחקור יישומי הנדסת חשמל במגוון רחב של טכנולוגיות ומדיה, כולל שידור דיגיטלי ולווייני, תקשורת סיבים אופטיים ורשתות קוויות ואלחוטיות. סטודנטים לתארים מתקדמים יכולים ללמוד קורסי הנדסת מערכות ביולוגיות באוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון, תארים בהנדסה ממקומות אחרים, או תארים ראשונים מהמכללה להנדסה. למכללה להנדסה יש תוכניות לתואר כפול בקמפוסים נבחרים של UW ארבע שנים.

בחן את לוח הזמנים של סטודנט טיפוסי ללימודים באותו תחום. כמו רוב דיסציפלינות ההנדסה, עדיף לדמיין שאתה תהיה עסוק בקורס שלך בכל יום בשבוע העבודה.

ראיון עבודה מדומה ומציאת עבודה בתחום

כיום מכללות רבות ומסגרות אשר מלמדות את התחום, דואגות גם ליום שאחרי. מעבר לתוכניות שמפתחות את התלמידים להיות מוכנים לשוק העבודה, הם נותנים כלים רבים ומעצימים את הבטחון העצמי של התלמד שלהם לקראת ראיונות עבודה עתיידים בתחום. לאחר ההכנות הדרושות והתנסות בכלים של שוק העבודה האמיתי, תוכלו לפנות לאתגר האמיתי- ראיון עבודה.

אם מדובר בראיון עבודה ראשון שלכם, כנראה שתתרגשו וזה בסדר, מה שחשוב יותר זה שיהיה לכם את הידע הנדרש והמראיין יבין ש"יש עם מה לעבוד" והרצון שלכם ללמוד ולהיות הטוב ביותר יתבלט מעל החסרונות של נסיון וידע חסר בתחומים רחבים יותר.

 

 

 

Similar Posts