התקן שבת – מי עומד מאחורי הפיתוח המוצלח?

במאמר זה נעסוק בפיתוח המהפכני שנקרא "התקן שבת". אז מה זה בעצם "התקן שבת"? למה הוא מיועד? מי עומד מאחורי הפיתוח? אנחנו כאן להסביר לכם הכל. 

התקן שבת – מה זה בכלל?

התקן שבת הוא פיתוח ייחודי ומהפכני אשר פותח על ידי חברת גלביט אלקטרוניקה בע"מ ותוכנן כדי לענות על הצרכים של שומרי השבת ומאפשר מעבר האוטומטי למצב שבת ושימוש במקרר מבלי לחלל את השבת. עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בתחום, גלביט היא החברה המובילה בהתקנת התקני שבת למקררים, כאשר התקן זה פועל בלמעלה מ-60,000 בתים ברחבי ישראל.

 

גלביט – החברה שעומדת מאחורי הפיתוח

חברת גלביט אלקטרוניקה בע"מ עומדת בחזית החדשנות כחלוצות התקני השבת. עם הניסיון והמומחיות הרבים שלהם בפיתוח חומרה ותוכנה, חוללה גלביט מהפכה בתחום המוצרים האלקטרוניים המותאמים במיוחד לשבת. כחלק מקבוצת גלביט, הם הפכו למובילים בענף, ומספקים פתרונות חדשים עבור משקי בית המבקשים לשמור שבת תוך שימוש במכשירי חשמל.

מה שמייחד את חברת גלביט אלקטרוניקה בע"מ הוא לא רק הפיתוח עצמו אלא גם המסירות ללקוחות. הם מספקים אחריות מלאה על המוצרים וגם על ההתקנות, ובכך מציעים שקט נפשי ללקוחותיהם. בנוסף, המרכז הטכני שלהם כולל צוות של טכנאים מיומנים הזמינים לספק תמיכה ושירות בכל עת שצריך. השירות ניתן בכל אזורי הארץ החל מאזור צפון ועד לדרום, ומבטיח נגישות ונוחות לכל הלקוחות.

זאת ועוד, חברת גלביט אלקטרוניקה בע"מ הינה חלק מקבוצת גלביט הכוללת את גלביט הנדסה בע"מ אשר מתמחים בתכנון וייצור לוחות חשמל למטרות שונות בפיקוח מכון התקנים הישראלי. 

 

התקן שבת

 

איך הפכה חברת גלביט למובילה כיום בשוק?

חברת גלביט אלקטרוניקה בע"מ נחשבת לחברה המובילה כיום בשוק בתחום התקני שבת בשל הגורמים המבדילים אותם מהמתחרים. בראש ובראשונה, צוות המחקר והפיתוח משחק תפקיד חשוב בהצלחתם. גלביט משקיעה בפתרונות חדשניים כמו התתקן שבת ובכך יוצרת שילוב של טכנולוגיה והלכה.

שירותי התקנה של גלביט ברחבי הארץ הם גם חלק מסיפור הצלחתם. על ידי מתן שירות התקנה ואחריות על ההתקנה, גלביט מבטיחה שההתקנים שלה מותקנים בצורה נכונה ומתפקדים בצורה מיטבית, תוך מזעור כל בעיה או סיבוך פוטנציאלי עבור לקוחותיה.

יתרה מכך, חברת גלביט אלקטרוניקה בע"מ עובדת בשיתוף פעולה מלא עם רבנים על מנת לתת מענה ולהבטיח שהתקן השבת עומד בכל הדרישות והסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות.

גלביט היא החברה היחידה בעלת הניסיון המקצועי בהתקנת התקני שבת המותאמים ללמעלה מ-2000 דגמי מקררים ויצרנים שונים אשר הותקנו כבר אצל למעלה מ-60 אלף בתי אב.

 

התקן השבת של חברת גלביט הוא עדות לצעדים המתקדמים שנעשו בתחום מוצרי האלקטרוניקה. באמצעות המחויבות של החברה לאיכות, גלביט ממשיכה להוביל את המהפכה בהתקני השבת.

Similar Posts