וינה בקיץ – טיפים והמלצות למטיילים

האופרה הממלכתית של וינה, בית האופרה הגדול של העיר, הוא אחד מאולמות הקונצרטים הגדולים הרבים בעיר. וינה היא עיר מוסיקה והכרטיסים לאופרות המפורסמות שלה אזלו חודשים מראש ויכולים לעלות עד 150 יורו. וינה, העיר היקרה ביותר באוסטריה, יקרה בכמחצית מלונדון או פריז.

תרמיל וינה מציעה תקציב של 50 אירו ליום לתרמילאים

אם אתה מתארח באכסניה או במעונות, מבשל את כל הארוחות, מבקר בכמה מוזיאונים, עושה טיולים חינם, מגביל שתייה ומשתמש בתחבורה ציבורית. לאלו שגרים בעיר ומעולם לא היה להם כרטיס כזה, כרטיס העיר וינה (כאמור לעיל) הוא הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף אם אתם מתכננים לבקר באטרקציות רבות במהלך הביקור שלכם ולתקופה קצרה. הכרטיס מציע הנחות על 210 אטרקציות, מוזיאונים, חנויות ועוד ועוד וכן שימוש חופשי וללא הגבלה בקווי המטרו, החשמלית והאוטובוסים של העיר.

כרטיס וינה עולה $ 71.10

אך אם אתה מתכנן לבקר בכמה מהמוזיאונים והגלריות הפופולריות ביותר של וינה, כרטיס וינה יחסוך לך הרבה כסף. כרטיס ה- City City Pass כולל כניסה ללמעלה מ -60 אטרקציות, מוזיאונים ומונומנטים, כמו גם תורי המתנה לכרטיסים וסיורי סיור הופ-און-הופ-אוף. אטרקציה של וינה פס כוללת מסע בזמן לעיר וממנה וסיור מודרך באופרה הממלכתית של וינה (למעט קרלסקירשה ומוזיאון וינה).

להלן מספר טיפים לביקור בוינה

לינה, טיולים, אוכל ושתייה ועוד. במקום להיצמד למרכז העיר וינה כיום, תוכלו להסתכן ברובעים אחרים ולבקר בכמה מהארמונות והפארקים הטובים ביותר בעיר. מכיוון שווינה אוהבת מוזיאונים, הגיע הזמן לעשות 1-2 טיולים מהירים של חצי יום כדי לצאת לפאתי העיר.

לאורך הדרך תראה את האופרה הממלכתית של וינה, את הופבורג, את הפרלמנט ואת בניין העירייה. סיירו באתרים המודרניים וההיסטוריים של וינה בשיוט נהר.

נהנינו מהפלגות נהרות

מכיוון שהן דרך לחקור את העיר וינה וכמובן את הדנובה. עשינו סיור בעיר בטיול בסירה ברחבי וינה לאורך הדנובה עם מעבר וינה. זו הייתה חוויה מהנה ומהנה וראינו חלקים מווינה, כולל הרבה אמנות רחוב שלא ראינו קודם.

בתחבורה ציבורית

אם אתה משתמש במונית מקומית או באובר, שקול את כרטיס העיר וינה שהוזכר לעיל. אנו מעריצים גדולים של City Passes כדי לחסוך כסף וחושבים ש- Vienna Pass המעולה הוא אחד מה- City Passes הזולים ביותר שיש. אנו מאמינים שתוכל לחסוך כסף באמצעות כרטיס וינה. הוא כולל אוטובוסים של הופ-און-אוף-אוף-אפ, וזה בונוס אמיתי להתניידות בעיר.

רכבת שדה התעופה העירונית הנוחה ביותר (והיקרה), CATS, מגיעה לווינה כל 16 דקות, וכרטיס עולה 12 יורו-יורו אחד פחות מאשר כאשר אתה קונה באינטרנט.

המחירים גבוהים

מזג האוויר לוהט והעיר הומה כל כך הרבה תיירים עד שמתחשק לנסוע לדיסנילנד, אבל אם תסתלק מזה המקומיים לוקחים אותך לסיור. וינה, עיר של מוזיקה, חלומות ומבנים מרשימים, הייתה הרעיון של ג'מה על פעילות וניל, אבל היא טעתה. אני טוען שסוף שבוע בוינה אינו מספיק אם אתה אוהב אוכל, אנשים צופים, מוזיאונים, מוסיקה, שתייה, ריקודים, שווקים, שקיעות, אמנות רחוב ואדריכלות.

מדריך זה מכיל 33 טיפים לטיולים בווינה שיעזרו לכם ליהנות מהעיר בצורה הטובה ביותר אם אתם אוהבים לחקור עיר המציעה אירועי תרבות זוהרים

מסורות ייחודיות או מטבח טעים. בסיור יחיד בוינה יש לכם הזדמנות לבקר בכל המראות הגדולים של מרכז העיר ההיסטורי ולחקור את סמלי הארמון קצת יותר מקרוב. טיפים אלה יעזרו לך למצוא את דרכך ברחבי העיר בקלות.

טיול בוינה לא יהיה שלם בלי לטעום כמה נקניקים באחד

שניים או שלושה מדוכני הנקניקים בעיר. סיור האוכל בווינה הוא אחד מסוגי הסיורים היקרים יותר בעיר אך עמוס במספיק פריטים אכילים וניתנים לשתייה בכדי לעבור אתכם במשך שלושה ימים מלאים – ואין דרך טובה יותר להכיר עיר והווה בעיר מאשר באמצעות מוצריה. .

בוינה יש אינספור מוזיאונים

ארמונות, שווקים, מסעדות, תערוכות אמנות מוזרות, אולמות אוכל טעימים ואזור יין מפואר (רק נסיעה קצרה ברכבת מברטיסלבה). וינה ומוזיקה קלאסית הולכים יד ביד, ומלחינים ומוזיקאים רבים קוראים בשלב כלשהו לעיר ביתם.

וינה היא בירת אוסטריה וידועה במורשת המוסיקלית שלה כעיר מוזיקה. המוזיאון להיסטוריה של הטבע וינה מסווג לעתים קרובות כאחת האטרקציות המובילות בעיר.

יער וינה ממוקם בפאתי העיר ומלא מסלולי הליכה. הוא ממוקם כ -30 ק"מ מהעיר והוא פופולרי מאוד בקרב המקומיים מכיוון שיש מעט תיירים. אחד הפארקים העירוניים הפופולריים ביותר בווינה ממוקם במרכז העיר.

Similar Posts