טביליסי טיול עם ילדים

ילדים אוהבים את טביליסי, ומכיוון שהיא ממוקמת בג'ורג'יה, להורים יש פעילויות ואטרקציות רבות המיועדות לילדים. להלן כמה מהאטרקציות המשפחתיות הטובות ביותר לילדים, כמו גם מקומות לחקור בעיר. הרכבל בטביליסי מבטיח כיף ומקום לילדים כשהוא מוביל מפארק רייק אל מבצר נאריקאלה המשקיף על נהר הקורה, גשר השלום וקתדרלת סאמבה.

בשבילי אין ספק שמקום הבידור הפופולרי ביותר לילדים בטביליסי הוא מטאצמינדה. הפארק מציע מגוון עצום של אטרקציות וכמה מהנופים הטובים ביותר של העיר. בראש רשימת משחקי הילדים האיקוניים ביותר בעיר הוא בהחלט פארק מטאטס מינדה.

אחת האטרקציות העיקריות של הפארק היא גלגל הענק באורך 8 מ 'שלוקח 12 דקות להקיף את המעגל, מה שאומר שיש לך רק 12 דקות לשבת וליהנות מהנוף של טביליסי.

טביליסי

היא בירת גאורגיה ונחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בגאורגיה. המוזיאון הלאומי הגאורגי, הממוקם במרכז העיר, הוא המקום המושלם להכיר את ההיסטוריה והתרבות של טביליסי. Mtatsminda הוא פארק השעשועים הפופולרי ביותר בעיר כולה ולכן צפוף מאוד.

פארק רייקה הוא פארק ייחודי ומודרני בלב טביליסי. ניתן לראות את מטצמינדה מרוב המקומות בעיר ויש מגדלי טלוויזיה בגבעות. פארק וייק הוא הגדול ביותר בטביליסי ושווה ביקור מכיוון שהוא אטרקציה פופולרית.

טביליסי

הממוקמת בדרום הקווקז של ג'ורג'יה, היא עיר מקסימה שפונה לכל סוגי המטיילים. זהו יעד תיירותי לא ידוע יחסית עם ארכיטקטורה יפה, נופים עוצרי נשימה ואוכל טעים. ישנם פארקי שעשועים יפים, אטרקציות מגוונות ונופים טובים של העיר.

נאריקאלה

הידועה גם בשם מבצר האם של טביליסי, היא אחת הנופים הטובים ביותר של העיר. קתדרלת סאמבה המפוארת, הממוקמת על גבעה, היא אחת האטרקציות המשפחתיות הבולטות של הבירה. מטאצמינדה הוא המקום הגלוי ביותר בבירה טביליסי, שם ממוקם מגדל הטלוויזיה מאטס מינדה.

מצויד בהרבה אטרקציות משפחתיות מרגשות ומרגשות, טביליסי הוא אחד היעדים הטובים ביותר. אגם ליסי ממוקם בגבעות מצפון -מערב למרכז העיר טביליסי.

פארק מטאצמינדה ממוקם בהר מטאטס מינדה המשקיף על טביליסי ובראשו מגדל טלוויזיה גדול. מכיוון שהפארק ממוקם על הר בגובה של 770 מ ', תוכלו ליהנות מהנוף הטוב ביותר של העיר.

טביליסי מוקפת הרים משלושה צדי הים השחור

תיירים מבקרים בטביליסי כדי לרחוץ במעיינות חמים טבעיים שבהם נחפרים מים מינרליים חמים מהאדמה. מאז 2012 פועלים בפארק ריקה ובמצודת נאריקאלה גונדולות מודרניות בעלות ביצועים גבוהים, בהן נושאים עד 8 אנשים.
על מנת לבדוק עוד מידע אודות טביליסי טיול עם ילדים נא לבדוק ב- tbilisi.org.il

כאשר גורשו המונגולים מגרוזיה בשנת 1320

הפכה טביליסי לבירת המדינה הגאורגית העצמאית החדשה. ברפובליקה הדמוקרטית של ג'ורג'יה היא הפכה לעיירת האוניברסיטה הקווקזית הראשונה. אוניברסיטת מדינת TBILISI נוסדה בשנת 1918, חלום גרוזיני יקר, שנאסר במשך כמה עשורים על ידי השלטונות הרוסים הקיסריים. בתקופה הסובייטית היא הייתה אחת מארבע הערים הגדולות ביותר בברית המועצות ויש בה מספר מוזיאונים.

הנסיעה מטביליסי לבאטומי קלה ועושה עצירה נהדרת נוספת בביקור בגאורגיה. כפר הילדים SOS בטביליסי ממוקם במערב העיר על רמת נוזובידזה, כשמונה קילומטרים ממרכז העיר.

מאז המאה ה -6

טביליסי גדלה בהתמדה באזור בשל מיקומה האסטרטגי בנתיבי מסחר ונסיעות חשובים בין אירופה לאסיה. נבנו כבישים ורכבות חדשות לחיבורו עם ערים מרכזיות אחרות ברוסיה וחלקים אחרים באזור כמו בטומי ופוטי. השמחות מגיעות כאשר אנו מכינים לאורחינו מדריך קטן לגאורגיה של טביליסי.

בנוסף למוניות משדה התעופה באטומי

אוטובוסים מהעיר ומנמל התעופה קוטאיסי עובדים עם חברות אוטובוסים גרוזיניות לביצוע טיולים סדירים בין טביליסי, באטומי, מסטיה ורוטאיסי, כמו גם אוטובוסים רגילים של יום ולילה למרכז העיר. טביליסי ממוקמת במזרח גאורגיה ומתגוררים בה 1.2 מיליון תושבים מרקעים שונים.

המקום הזה בהחלט יהיה חוויה נהדרת לא רק לילדים, אלא גם להורים. ג'ינו פרדייז ממוקם בין טביליסי לים והוא מאגר המים המלאכותי הגדול ביותר בטמקה וארקיטילי.

יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות בטביליסי, שיהיה קשה לשים את הכל בפרספקטיבה. טיילו בפארק רייק וראו את קתדרלות סאמבה וטריניטי המפוארות. קניות, אכילת גלידות ובילוי בלונה פארק מגניב.

ישנם ברים ומסעדות רבים במרכז העיר במרחק הליכה. יין גדל באזור ויש הרבה פעילויות ידידותיות למשפחות. אימא ונסיכות קטנות יאהבו לבלות במטבח.

Similar Posts