טיפים לקוסמטיקה – למה להזריק שאפשר לעשות פילינג – המדריך המלא לרענון הפנים

פילינג כימי הוא טכניקה מוכחת שפותחה במהלך 150 השנים האחרונות לטיפול בכתמים, נמשים, צלקות אקנה, נזקי שמש ובעיות פיגמנטציות עמוקות. זוהי שיטת טיפול פופולרית, לא יקרה ובטוחה למחלות עור המרעננות ומחדשות את העור. הבנת האופן שבו הוא פועל וכיצד הוא מועיל לעור שלך יכולה לעזור לך להחליט אם טיפול פילינג כימי לא ניתוחי מתאים לך.

פילינג כימי זמין במגוון עוצמות ופורמולות ויכול להיות שטחי

מתון, בינוני, עמוק או עמוק ולטפל באקנה, צלקות אקנה, מלזמה, עור מזדקן ונזקי שמש, בנוסף לרשימה אחרת פגמים בעור. בהתאם לסוג העור, בין אם הוא עור שטחי או עמוק, אתה יכול לפתור את בעיות העור שלך. הכרת הסוגים השונים של קליפות כימיות שעליהן רופא העור שלך יכול לעבוד מסייע לקבוע איזו קליפה כימית קלה, בינונית או עמוקה ביותר המתאימה לבעיות העור שלך ולמה תרצה לטפל.

קליפה עמוקה משתמשת בחומצות חזקות כגון פנול וחומצה טריכלור-אצטית

כדי לחדור לשכבה האמצעית של העור ולהסיר תאי עור פגומים. פילינג כימי הוא עמוד התווך של תעשיית הקוסמטיקה וניתן להשתמש בו לטיפול במחלות עור ולהציע יתרונות אסתטיים. פילינג כימי נפוץ גם על הפנים לטיפול בנזקי עור בידיים ובצוואר.

פילינג כימי הם טיפולים המשפרים את מצב העור על ידי הסרת השכבות החיצוניות לחשיפת עור חדש

המטרה הכללית של פילינג כימי היא לשפר את המראה האסתטי של העור על ידי הפחתת קמטים וצלקות אקנה, הסרת עור דהוי, נזקי שמש ושיקום מראה צעיר. פילינג כימי משפר את פני העור על ידי החלקת קווים דקים, פיגמנטציה בהירה, צלקות אקנה ופגעי שמש.

פילינג כימי עוזר לקלף את השכבות העליונות של העור ולהסיר עודף קולגן

אין להשתמש בשפשוף עמוק על סוגי עור כהים יותר מכיוון שהם נוטים להלבין את העור. אם אתה רוצה לרענן את העור שלך, מנתחים קוסמטיים ורופאי עור ממליצים על פילינג קל ושטחי.
לעוד מידע אודות מוצרי דרמלוסופי יש לבדוק כאן: delif.co.il

הם יגרמו לנזק מינימלי (אקנה, שמש, צלקות קלות וכו '). והאסתטיקה של פילינג העור שלך תעשה את זה בצדק. לאחר שעורך יתקלף, תבריא ויהיה לך עור חלק וצעיר, בהתאם לסוג הטיפול שתבחר.

בפילינג עמוק הרופא מרדים אותך עם נוזל IV ומשתמש במוליך קצה כותנה למריחת תמיסה חומצית על העור שהופכת אותו ללבן או לאפור

תמיסת הפילינג הכימי נשארת על העור למשך פרק זמן מוגדר, ולאחר מכן הרופא מיישם חומר נטרול לטיפול באזור ומפסיק את התגובה המאכלת של התמיסה.

זה עוזר לא רק לעור להתאושש מהעור אלא גם יוצר תנאי עור אידיאליים לצמיחת והתחדשות אופטימלית של התאים. שגרת טיפוח העור יכולה לעזור לעור להחלים טוב יותר לאחר פילינג מאשר לפני פילינג.

כמו בכל טיפול, מורחים על העור תמיסה כימית בכדי לתת לעור שלפוחיות במהלך הפילינג. פתרון כימי זה מקלף את תאי העור הפגועים ומאפשר לעור בריא לצמוח במקומו.

תלוי עד כמה העמוק הכימיקלים חודרים לעור, העור מתקלף במהלך 1-14 הימים הקרובים. ערך ה- pH של הקליפה קובע עד כמה היא חודרת לעור.

בהתאם למצב העור שלך ולעומק הפילינג הכימי

ייתכן שיהיה צורך במספר טיפולים כדי להשיג תוצאות רצויות על העור. אתה עשוי להבחין בשיפור ניכר בעור שלך לאחר פילינג, אך ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר עם מספר טיפולים לאורך זמן. האסתטיקאים הרפואיים שלנו מעריכים את מצבי העור שלך וממליצים על כמות הפילינג הכימי הנדרש להשגת המטרות האסתטיות שלך.

פילינג כימי תקופתי בשילוב עם מוצר לטיפוח העור המותאם לסוג העור שלך מבטיחים כי העור שלך יישאר ניזון ורענן לאורך כל השנה

קרצופים כימיים משתנים בחוזקם, כך שהקרצוף הנכון עבורך תלוי ביעדים האסתטיים שלך ובאיכות ובגוון העור שלך.

המתרגלים המאומנים שלנו מומחים בתחום וישמחו לייעץ לכם בנושא טיפוח העור הנכון. אנו גם נותנים לך הנחיות מפורטות על טיפוח העור שעליך לעקוב אחרי טיפול הפילינג שלך.

פילינג שטחי F שימושי בטיפול בדיכרומיה קלה

אקנה, פיגמנטציה פוסט דלקתית (AK) וכדי להשיג זוהר ועור בהירות העור. פילינג יכול גם לסייע בשיפור העור המזדקן על ידי הפחתת קווים דקים וקמטים, צמצום נקבוביות פתוחות והידוק העור. תרופות הקשורות לאינטראקציה עם חומצה המשמשת בפילינג כימי (תרופות לפוטוסינתזה) מגבירות את הרגישות לאור השמש וגורמות לדלקת עור לאחר חשיפה לשמש.

בנוסף

חומצה trichloroacetic היא טיפול כתמים מעולה שניתן להשתמש בו לאחר פילינג לבידוד אזורי העור. טכניקות לייזר חדשות מהוות אלטרנטיבה פופולרית לחידושים גדולים בעור, מכיוון שהם נמנעים מההשפעות השליליות של פילינג כימי עמוק ובריכוזים נמוכים יותר משתמשים בפנול.

לפני פילינג

עליך להימנע מטיפולי עור מסוימים, תרופות וחשיפה לשמש על מנת להכין את עורך להליך. יש להשתמש בפילינג בעומק בינוני עד עמוק בזהירות רבה לסוגי העור I עד VI. אם אתה בוחר בטיפול לייזר אגרסיבי הדורש השבתה בשכבה העליונה של העור לפני הפילינג, עליך לוודא שאתה שומר על האזור המטופל בהתאם להוראות הרופא שלך.

ברגע שהעור שלך התאושש מהפילינג הכימי שלך

תבחין בשינוי משמעותי במראה שלך שיגרום לך להיראות צעיר ורענן יותר. החלף את קרצוף הפנים הקלאסי שלך לפילינג כימי (כגון פילינג סרום) או השתמש ב- AHA, חזיות או PHA, שנוטים להיות פחות שוחקים על העור שלך.
עבור פרטים נוספים אודות טיפים לקוסמטיקה – למה להזריק שאפשר לעשות פילינג – המדריך המלא לרענון הפנים נא לבדוק כאן: מוצרי קוסמטיקה

Similar Posts