כיצד קונים NFT?

בנוסף, ל-NFT יש תכונה שתוכל להפעיל שתשלם לך אחוזים בכל פעם ש-NFT נמכר או מחליף ידיים, מה שמבטיח שאם העבודה שלך תהפוך לסופר פופולרית ותעלה במחיר, תראה כמה מהיתרונות הללו. אחד היתרונות הברורים של קניית אמנות הוא שהיא מאפשרת לך לתמוך כלכלית באמנים שאתה אוהב, וזה נכון לגבי NFTs (שהם הרבה יותר טרנדיים ממדבקות טלגרם). קניית NFT בדרך כלל גם מעניקה לך כמה זכויות שימוש בסיסיות, כגון היכולת לפרסם את התמונה באינטרנט או להגדיר אותה כתמונת הפרופיל שלך.

כן, כל אחד יכול ליצור אמנות NFT כי אין מגבלות ליצירת NFTs ולגשת לשווקים. כדי להתחיל בכרייה, יוצרי תוכן זקוקים רק למק או PC, ארנק קריפטוגרפי התומך ב-NFT עם מספר מסוים של מטבעות קריפטוגרפיים, וחשבון בשוק NFT ממוקד בלוקצ'יין.

כדי ליצור NFT, צור חשבון OpenSea (או שוק אחר), העלה את העבודה שלך, בחר הצעה ראשונית והגדר אפשרויות אחרות כגון עמלה, וצור רישום (זה בחינם ב-OpenSea, אבל אתה יכול צריך לשלם ל-ETH כמו דלק כאן). ).

תזדקק ל-ETH עבור רוב המניות

אז קנה אותו לפני שתעשה משהו (אלא אם אתה רק מתכנן ליצור NFTs). ב-Mintable, כל התשלומים מתבצעים ב-ETH, אבל אתה יכול גם לרכוש NFTs עם כרטיס אשראי. מממן את חשבונך מכיוון שרוב ה-NFTs הם אסימונים מבוססי Ethereum, שווקים רבים עבור פריטי אספנות אלה מקבלים אסימוני Eth כתשלום.
למידע נוסף בתחום של כיצד קונים NFT? כדאי לבקר באתר nftisraeli.co.il

אם אין לך אחד

אתה יכול לפתוח חשבון בבורסה כמו WazirX או Binance ולקנות אסימונים משם. לפני הרכישה, ייתכן שיהיה עליך להגדיר ארנק דיגיטלי המסוגל לאחסן נכסי קריפטו ולהפקיד מספיק מטבעות קריפטוגרפיים כדי לשלם את המחיר המלא. כדי להתחיל לקנות (ולמכור) NFTs, עליך לפתוח ארנק דיגיטלי ולקנות מטבעות קריפטוגרפיים.

כאשר אתה קונה

מייצר ומוכר NFTs בשוק NFT, תידרש גם לבצע תשלומים במטבעות קריפטוגרפיים. אמנם כל אחד יכול ליצור NFT, אבל זה לא אומר שאתה יכול להרוויח כסף ממכירת NFTs. יצירה ומכירה של NFTs אינה בחינם, והעמלות יכולות להסתכם בסכום גבוה יותר ממה שמשתמשי NFT אחרים בשווי השוק.

NFTs נמכרים במגוון דרכים

כולל באמצעות מכירות פרטיות, בתי מכירות פומביות מסורתיים ושוק מקוון. שווקים אלה יכולים לשמש לקניית NFT במחיר קבוע או לתפקד כמכירה פומבית וירטואלית, ממש כמו מערכת מסחר לקנייה ומכירה של מטבעות קריפטוגרפיים ומניות. ברוב השווקים יש מערכת מכירות פומביות לקניית NFTs; תצטרך להמר על ה-NFT שאתה רוצה. שים לב שלחלק מה-NFTs תהיה אפשרות "הצע הצעה" שבה תוכל להציע הצעה לבעלים לרכוש את הפריט.

אם אתה רואה NFT כזה, הקפד להסתכל על מספר ההצעות שכבר הוצעו כדי לקבל מושג כמה כסף אתה יכול להרוויח.

כמה NFTs בביקוש גבוה ימכרו בפי 5-10 מהמחיר המקורי שלהם זמן קצר לאחר השחרור. החיסרון ברכישת ה-NFC בשוק הראשוני הוא הקושי להעריך את הביקוש לאמנות.

שווקים מסוימים מתפקדים יותר כמו בורסה

תוך שימוש בהצעה הגבוהה ביותר ובביקוש הנמוך ביותר ל-NFTs עם הדפסים שונים. במקרים אחרים, על מנת למכור NFTs, יוצרי תוכן צריכים להיכנס לחשבונות NFT Markets שלהם ולמצוא פריטים דיגיטליים מאוספי ה-NFT שלהם. כאשר אוסף ה-NFT והשוק הרצויים נבחרים, על האספנים ליצור חשבון בשוק כדי לרכוש NFTs. כתוצאה מכך, לאחר שהאספנים הגדירו את הארנקים שלהם וצברו מספיק מטבעות קריפטוגרפיים, הם יכולים לקשר אותם לשוק NFT מתאים, ליצור חשבון ולהתחיל לקנות NFTs.

ללא קשר לשוק

יש לפתוח ולממן ארנק קריפטו לפני ההימור וקניית NFTs. כדי למכור נכס דיגיטלי שבבעלותך, יש להעלות אותו לשוק המועדף עליך, כל עוד השוק הזה תומך בבלוקצ'יין שעליו בנויים NFTs. כאשר אתה רואה NFT שאתה אוהב, אתה יכול לבצע הימור או לקנות אותו מיד.

תצטרך לשלם תעריף גז בנוסף למחיר ה-NFT, שמשלם עבור האנרגיה הנדרשת להשלמת עסקת Ethereum. חשוב להבין שהערך של NFT יתבסס על מה שמישהו מציע לשלם עבורו.

כל זה ברור

אז אתה צריך לשקול רכישת NFTs לאחר מחקר מתאים, בדיוק כמו שאתה עושה עם כל צורה אחרת של השקעה. בצע תמיד את המחקר שלך לפני קבלת החלטה כלשהי לקנות, למכור או לסחור ב-NFT. לפני שאתה קופץ על עגלת ה-NFT, אתה צריך לדעת היכן לקנות NFTs. במדריך זה, אני אראה לך איך לקנות NFTs מ-OpenSea, אבל קודם כל עלינו לעשות כמה דברים.

סמל הגדלה חצים כדי לרכוש NFTs, תזדקק לארנק דיגיטלי. לאחר מכן קשר את הארנק שלך לאתר NFT או לשוק כמו Nifty, OpenSea או Rarible.

אם אין לך ETH

עבור לארנק MetaMask שלך ולחץ על "קנה" – אתה יכול לבצע הפקדת קריפטו ישירות או להשתמש בכרטיס חיוב/אשראי. עם זאת, לפני שאתה קונה משהו, וודא שיש לך גישה לארנק (או ארנקים) שיכולים לאחסן גם את המטבע שבו אתה משתמש וגם את ה-NFT שברצונך לאחסן. אם אתה רוצה לקנות אותם, אתה רק צריך ארנק קריפטוגרפי או חשבון חליפין כמו WazirX או Binance. השווקים הללו פתוחים במובן זה שהדבר היחיד שאתה צריך לקנות ולמכור הוא ארנק קריפטו המותקן במחשב או בטלפון הנייד שלך.

זה עובד כמו בית מכירות פומביות שבו אתה מציע הצעות על פריטים ומקווה להיות הזוכה

אבל רישומים מסוימים מאפשרים לך "לקנות עכשיו" במחיר קבוע. אתה יכול להציע הצעות NFT, אתה יכול לקנות NFTs, אתה יכול למכור NFTs לאנשים אחרים להציע, ואתה יכול למכור NFTs. לאחר שתגדיר הכל, אתה יכול להשתמש בשוקי NFT כמו OpenSea כדי למכור אמנות NFT ו-NFT staking שאתה רוצה להחזיק.

צור חשבון ב-NFT Marketplace ישנם שווקים רבים לקנייה ומכירה של NFTs. קנה NFTs במחיר קבוע, במכירה פומבית או ב-Mystery Box ב-Binance NFT. רשום NFTs למכירה במחיר קבוע או במכירה פומבית.

מאמר זה מסביר היכן וכיצד לקנות NFTs כגון אסימונים, יצירות אמנות ופריטי אספנות. במאמר זה, נדריך אותך בדרכים ובצעדים השונים לרכישת ה-NFT הראשון שלך ב- Binance NFT.

אם אתה רוצה לקנות NFTs ב-Nifty Gateway

אתה יכול לבצע הימורים עיוורים, להשתתף בהגרלות או להשתתף במכירות פומביות. זכור, אינך יכול לקנות NFT עם כל מטבעות הקריפטו, מכיוון שרובם בנויים על ה-Ethereum blockchain, כך שאתה יכול לשלם רק עם מטבעות קריפטוגרפיים באותו בלוקצ'יין.

Similar Posts