כמה עולה להזמין אמבולנס

חלק מהממצאים מדוח זה זמינים גם כשתי אינפוגרפיות: הראשונה על צמיחה, הוצאות וגיאוגרפיה, והשנייה על דמוגרפיה ואבחון.

ישנם גורמים רבים שתורמים לעלויות האמבולנס הגבוהות שלנו

מעלויות ציוד ושכר צוות ועד ליקויים בהחזר האמבולנס. קשה לקבוע את עלות האמבולנס הממוצעת שכן העלויות משתנות מאוד לפי מיקום, שירות וחוזה בין ספקים וחברות ביטוח. חלק מחברות האמבולנסים הפרטיות מעריכות כי 50-60% מהמטופלים אינם יכולים לשלם את החשבונות שלהם, ולכן העלויות הללו מגולגלות למטופלים שיכולים.

ולחולי Medicare המשתמשים באמבולנסים

הממשלה הגבילה את הסכום שחברת האמבולנסים מחזירה. חברות אמבולנס מתלוננות שתעריפי Medicare אינם מכסים את עלויות התפעול של מה שהם בעצם חדרי מיון ניידים עם צוות מיומן. לדברי בריאן ורפל, יועץ של איגוד האמבולנס האמריקאי, למעט מאוד מדינות יש חוקים המגבילים את תעריפי האמבולנסים, ורוב חוקי המדינה המגינים על חולים מפני חיוב בלתי צפוי אינם מכסים נסיעות באמבולנסים קרקעיים. חלק מספקי אמבולנסים "משלמים את החשבון" – מחייבים את המטופל עבור יתרת החשבון מעבר למה ששילמה חברת הביטוח אם אין להם חוזה עם אותה חברת ביטוח; כמה מדינות אסרו את הנוהג.

לפי שירות האמבולנס של וודבורן בוודבורן

אורגון, מטופלי הביטוח המסחריים שלהם משלמים בממוצע 432 דולר מכיסם. עבור חולים ללא ביטוח בריאות, עלות שירות אמבולנס תלויה בדרך כלל במיקום, אם הנסיעה היא חירום או מתוכננת, כמה קילומטרים החולה נוסע, והאם נדרשת תמיכת חיים או תמיכת חיים בסיסית. עבור חולים עם ביטוח בריאות, דמי כיס עבור שירותי אמבולנס מורכבים בדרך כלל מתשלום השתתפות עצמית של $15 עד $100 או יותר, או ביטוח משותף של 10% עד 50%. לעיתים הביטוח מכסה את מלוא העלות של טיסת אמבולנס, ולעיתים רק חלק ממנה.

העלות של הזמנת אמבולנס קשה מאוד להבנה עד שזה קורה

כאשר אתה מקבל חשבון עבור נסיעה באמבולנס, אתה רק לעתים רחוקות חושב על כל ההוצאות הכרוכות ברכב לפני שמחייגים 9-1-1. על פי מסמך שפרסם משרד רואי החשבון הכללי, הצוות הרפואי מהווה כ-61% מעלות התפעול של אמבולנס זה.

לשם השוואה

אמבולנס אווירי עולה בממוצע 21,700 דולר לאחר תשלום עבור הביטוח. העלות הממוצעת של אמבולנס אווירי היא כ-12,000 דולר, על פי האיגוד הלאומי של נציבי הביטוח (NAIC). JET ICU היא חברת אמבולנסים מוסמכת המחויבת להגביל או אפילו לבטל עלויות ישירות למטופלים שלנו.

נפעיל אמבולנס גם אם חברת הביטוח לא תכסה את עלות האמבולנס האווירי

אם חברת הביטוח מפקפקת בזכות החולה לנסוע או אם תרצו להעביר מיוזמתכם. במצבי חירום ולמרחקים קצרים אנו משתמשים במסוק אמבולנס שיכול לנחות ממש בבית החולים, לאסוף את החולה ולטוס לבית החולים היעד. בהתאם למיקום החולה, ייתכן שיידרשו נסיעות ארוכות באמבולנס, מה שישפיע על העלות הכוללת. אם האמבולנס מונע על ידי פרמדיקים ולא על ידי טכנאי רפואת חירום, הדבר יביא לשכר גבוה יותר גם אם החולה לא נזקק לשירותים ברמה פרא-רפואית.

במערכת כל כך מקוטעת

קשה לראות כיצד הובלה יקרה של אמבולנסים ברחבי המדינה תורמת לעלויות הבריאות של אמריקה בסך 2.7 טריליון דולר. מסיבות אלו, זה יכול להיות מאוד קשה לדעת כמה בסופו של דבר יעלה לך שירותי הבריאות שלך, אלא אם כן תסדר מראש עם הספק שלך וחברת הביטוח שלך.

הסיכויים שלך לקבל חשבון אמבולנס בשוגג תלויים במידה רבה במיקום שלך

בביטוח שלך, והאם יש ספקי אמבולנס מוזלים באזור. צרכנים רבים מגלים שהם יכולים לנהל משא ומתן עם חברת האמבולנסים ולקבל הנחה על החשבון, במיוחד אם אתה מוכן לשלם מיד. אתה יכול לקבל את כל הפרטים כאן ולגלות איך לתקן חשבון אמבולנס לא צפוי.

אבל למדתי הרבה ולעולם לא אסתכל שוב על אמבולנסים באותה צורה

זה לא סוד שלקחת אמבולנס יכולה להיות מאוד יקרה, אבל לפעמים זה רע הכרחי כשאתה במשבר בריאותי. נניח שאתה צריך לעשות צנתור, אבל אתה מחליט לא להזמין אמבולנס כי זה יקר מדי.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של כמה עולה להזמין אמבולנס מומלץ לבקר ב- meda-ly.co.il

התקשר למספר 911 לקבלת אמבולנס, וכאשר תקבל את החשבון, ייתכן שתחווה התקף לב נוסף. הם מוציאים הרבה כסף על הכביש, ועולה הרבה להגיע מנקודה A לנקודה B. לא משנה איזה פתרון אתה מחפש, חשוב להימנע מחשבונות אמבולנס.

אבל המציאות

היא שרוב פוליסות הביטוח לא ישלמו על זה, ורוב האמבולנסים לא ילכו אחריך. למרות שחלק מתכניות הביטוח, כמו שלי, טוענות שהסעת אמבולנס לספקים לא מקוונים מכוסה באותה מידה כמו עבור ספקי רשת, יש בעיה. זה קורה לעתים קרובות לחולים, על פי מחקר שנערך לאחרונה על למעלה מחצי מיליון שיחות חירום על ידי מטופלים פרטיים בשנת 2014.

במצבי חירום בתקופה 2016-2020. חולים שהובלו במסוקי חילוץ היו בסבירות גבוהה בהרבה להתאשפז בבית חולים מאשר חולים שהוסעו במסוקי חילוץ. בתקופה 2016-2020, קווי התלונות של אמבולנס אוויר היו קשורים בעיקר לאנשים בני 65 ומעלה.

זה היה חלק מעלייה כוללת בהוצאות הן על מטוסים (אוויר) והן על מטוסים (מסוקים) עבור אמבולנס אווירי במהלך תקופה זו

כולל עליות בעלויות החיוב הממוצעות, קצבאות משוערות עבור חולים מבוטחים פרטיים והחזרי Medicare. הסכום הממוצע המותר (נטו) להובלת אמבולנס אווירי בסיסי (לא כולל עלויות קילומטראז') גדל ב-76.4%, מ-8,855 דולר ב-2017 ל-15,624 דולר ב-2020 (איור 1). בשנת 2017, המחיר הממוצע שגבו ספקי אמבולנס אווירי היה 36,400 דולר עבור הובלת מסוקים של חולים מבוטחים פרטיים.

במילים אחרות

Medicare משלמת מעט פחות עבור נסיעות אמבולנס מהעלות האמיתית של הנסיעות. חשבון בלתי צפוי של 3,532 $ ER גורם לי לתהות אם אני צריך תוכנית בריאות PPO מזהב או פלטינה שעולה מעל 2,300 $ לחודש. אם המטופלת במצב טוב ואין צורך לקחת אותה לבית החולים, האמבולנס שהרגע הציל את חייה לא ירוויח שקל.

 

Similar Posts