כמה עולה להחתים נוטריון בשפה האנגלית

סעיף 603008 לחוק הממשל מחייב את הנוטריון לשמור ולפרסם את האגרות שהוא רשאי לגבות כחוק. אייס 4060.24 קובע את התשלום המקסימלי אותו נוטריון או מעסיקו עשויים לגבות עבור שירותיו. שופט המחוזי, פקיד המחוזי או בית המשפט המחוזי, השריף, שופט השלום, השוטר או ציבור הנוטריונים ינהלו רשימה מלאה של שכר הטרחה שהוא רשאי להטיל על פי החוק בכל עת או למשוך אותה במקום בולט במשרד הנוגע בדבר.

שכר הטרחה עבור נוטריונים ומסמכים נוטריוניים נקבע בתקנות משרד המשפטים

נוטריון אינו רשאי לגבות או לקבל עמלות העולות על אלו הקבועות בתקנות המדינה. נוטריונים הדורשים יותר מהסכומים המקסימליים שקבעה המדינה עשויים, עם זאת, להיות נתונים לדין, השעיה או ביטול העמלה שלהם על ידי משרד מזכיר המדינה.

נוטריון זקוק לשימוש בחותם או חותמת לצורך הסמכה

אך יש לראות בחתימת הנוטריון רק כתקפה. נוטריונים נדרשים רק במונטנה לאשר או לאשר כי עותק של מסמך או רשומה אחרת הוא תעתיק או שכפול מלא, נכון ומדויק של המסמך. נוטריונים הם אזרחי ארה"ב, אך הדרישה שהם חייבים להיות אזרחי ארה"ב אינה חוקתית (ראו ברנאל, זרים חלשים יותר המתקבלים למגורי קבע חייבים להיות מסוגלים לקרוא ולכתוב באנגלית, חייבים להיות תושבים ומועסקים באילינוי לפחות 30 יום, חייבים להיות בן 18 לפחות, אסור היה להרשיעו בעבירה, ואסור לו לכנס או להשעות ועדת נוטריון בעשר השנים האחרונות.

אם אתה שולט בשפה אחרת?

השתמש באנגלית לצורך נוטריון. אם אינך מצליח לאמת את החתימה הנדרשת, ייתכן שתצטרך לעשות זאת בנוכחות אדם ספציפי שעליך לזהות בשיתוף עם חוק אישור ההעתקה. אם סעיף 11705 (10) (11) לחוק פלורידה הוא המדריך שלך, אינך צריך להיות עורך דין בכדי לספק את שירותי הנוטריון שלך בשפה זרה.
עבור מידע אודות כמה עולה להחתים נוטריון בשפה האנגלית כדאי לגשת לאתר plk-lawyer.co.il

אל תפרסם שאתה יכול לספק תרגומים מוסמכים, ערבויות חתימה לשופטי התחרות, הסמכה מהתוצאות של התחרות או תמונות או פריטי אספנות נוטריוניים. אלא אם כן אתה עורך דין מורשה, אינך יכול לספק ייעוץ משפטי או להמציא מסמכים משפטיים, כגון בנושא הגירה או נאמנויות. יתכן שתצטרך לקבוע זמנים מסוימים הנוחים לך ולציבור.

 הליך הבקשה לאישור נוטריון

לשכת מזכיר המדינה תשלח לנוטריון בדואר אלקטרוני אישור עמלה עם השם הרשמי של הנוטריון, מקום מגוריו ותנאי הוועדה. הנוטריון יכול לשנות את שם הוועדה שלו על ידי הגשת מזכירת המדינה עם האישור שלו, אישור של סוכנות ביטוח או ערובה לשינוי השם ודמי רישום בסך 20 $ לבקשה לשינוי שם (טופס 2305). אם כבר יש לך עמלה, אתה יכול לרכוש את חותמות הנוטריון הנדרשות, ספרי תקליטים וציוד משרדי מהחברה.

אתה יכול לפנות למחלקת המדינה כדי לקבל עותק מהעמלה שלך. בנקים רבים מאמתים את המסמכים הפשוטים שלך ללא עלות בשעות העבודה כאשר אתה נמצא איתם בבנק. ציבור נוטריונים יתעד את הוכחת הזהות, יפיק תעודת הכרה ויחתום ויחתים את המסמך.

 

Similar Posts