מהם היתרונות של ניתוח שאיבת שומן?

ניתוח שאיבת שומן מתבצע ברוב המקרים על הבטן, הירכיים, הישבן, הצוואר, הסנטר, הגב העליון, הזרועות והשוקיים. השומן מוסר באמצעות מכשיר שנקרא צינורית, שמוחדר מתחת לעור. ואקום חזק בלחץ גבוה מוחל על הצינורית.

מה זה ניתוח שאיבת שומן?

ברוב המקרים, לאנשים שעוברים ניתוח שאיבת שומן יש משקל גוף תקין, אבל הם מעוניינים להסיר מצבורי שומן עודפים באזורים מסוימים בגופם. חשוב להבין שאין לצפות שניתוח שאיבת שומן יטפל בהשמנה מוגזמת, והוא אינו מוצע כתחליף להקפדה על תזונה נכונה שמובילה להפחתה בריאה במשקל.ניתוח שאיבת שומן אינו מטפל בהסרת סימני מצבורי שומן או עודפי עור, והמטרה היא קוסמטית. הניתוח מתאים לאנשים שמעוניינים להדגיש ולשנות אזורים מסוימים בגופם, שיש בהם מצבורי שומן קטנים. 

מטרות ניתוח שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן מתאים לאנשים שמעוניינים לשנות את המראה שלהם, שמש בעיקר לשיפור המראה, ורוב המטופלים שיקפידו על פעילות גופנית ותזונה בריאה לאחר הניתוח, ייהנו מתוצאות מעולות מההליך. ברוב המקרים, מומלץ לעבור ניתוח שאיבת שומן רק במקרים בהם הקפדה על תזונה ופעילות גופנית לא הובילו למטרת ההפחתה במשקל, ובמקרים אלו, ההליך יעיל להסרת מצבורי השומן העיקשים. כשאדם עולה במשקל, כל תא שומן גדל בגודל ובנפח, ושאיבת שומן מפחיתה את מספר תאי השומן באזורים מבודדים.

לא עוברים את הניתוח בלי פגישת ייעוץ מקיפה עם מנתח פלסטי מומלץ

אנשים שמעוניינים לעבור ניתוח שאיבת שומן, צריכים להקפיד לדון על התאמתם להליך ועל התוצאות הריאליות שהם מצפים להן, עם מנתח פלסטי מומלץ לפני קבלת ההחלטה אם להמשיך בהליך, ויש לבצע אותו רק לאחר בחינה מדוקדקת. 

אזורי הגוף המיועדים לטיפול בשאיבת שומן

  • הבטן
  • המותניים
  • הברכיים הפנימיות
  • הזרועות
  • האזור מתחת לסנטר
  • הירכיים הפנימיות והחיצוניות.

ניתוח שאיבת שומן משיג את התוצאות הטובות ביותר למטופלים עם גמישות עור טובה, כשהעור מעצב את עצמו לקווי מתאר חדשים. המטופל צריך להיות מעל גיל 18 עם בריאות טובה, ואנשים שסובלים מבעיות במחזור הדם או זרימת דם, כגון מחלת עורקים כלילית, סוכרת או מערכת חיסונית מוחלשת, אינם מתאימים לשאיבת שומן.

צילום:freepik

Similar Posts