מה כדאי – קידום אורגני או קידום ממומן?

בקטע שלנו על השימוש בפייסבוק כמנהל מודעות כדי להגביר את האפשרות, כולנו מתעמקים בערך של פרסום שני סוגי התוכן שתוכלו לשתף. אנו גם חולקים טיפים ושיטות עבודה מומלצות לפרסום תוכן חברתי אורגני.

אסטרטגיות אורגניות למדיה חברתית מקדמות את מערכות היחסים שלך עם לקוחות וקהלים

אם אתה רוצה להגיע ללקוחות קיימים לפני שהם עוקבים אחריך ברשתות חברתיות, ביו יעשה את העבודה. חשוב לזכור שהפוסטים האורגניים שלך צריכים להופיע בצורה של אתר חברתי.

בעזרת אסטרטגיה בתשלום למדיה חברתית

אתה מתחבר ללקוחות וצופים חדשים. אסטרטגיות אורגניות של מדיה חברתית הן איטיות יותר להשגת יעדים עסקיים מכיוון שהן בחינם, ולוקח הרבה זמן, ניסויים וניסיון כדי להשיג את זה נכון. עם זאת, אסטרטגיה בתשלום למדיה החברתית דורשת תקציב משלה וצורה כלשהי של מומחיות להפעלת מודעות, ולא רק לפקח עליהן.

אני ממליץ לבדוק קמפיינים חברתיים בתשלום

כדי לקדם תוכן חשוב כגון דוחות ולהדגיש חדשות והודעות חשובות. לדוגמא, עשיתי זאת על ידי שימוש במודעות טוויטר ממומנות לקידום אירוע לסטארט-אפ למימון המונים, כדי לעזור למכור כרטיסים ולהשיג עוקבים. אתה יכול גם להשתמש בקמפיין חברתי בתשלום כדי לחזק מסרים מרכזיים שתשתף עם פוסטים אורגניים.

פוסטים חברתיים אורגניים צצים בעדכונים של אנשים שכבר עוקבים אחריך. שיתוף תוכן חברתי בתשלום עוזר לכם להגיע לקהל רחב יותר. ככל שהתרומות שלך מוצגות יותר כך אנשים בקהל שלך ישתפו ויתקשרו איתם יותר.

החיסרון של אורגני ברשתות החברתיות

הוא שיש לך שליטה מועטה על טווח ההגעה שלך, והגברת הקהל שלך על ידי הגדלת התוכן כרוכה במחיר. בתור התחלה, יהיו לך פחות אנשים שמדברים על נושאים חברתיים, וההשפעה היחסית של התוכן שלך תהיה פחות, אלא אם כן יש לך כמה משפיעים מדהימים שחולקים את התוכן שלך ומהדהדים עם קהל גדול. אם תשתמש בפייסבוק כדוגמה, 2% מהעוקבים שלך ייחשפו לפוסטים האורגניים שלך.

דרך נוספת להשתמש בקידום בתשלום

היא להגדיל את טווח ההגעה והנראות שלך בפייסבוק על ידי הגדלת פוסטים. אף על פי שהאשטאגים יכולים לעזור לאנשים להגיע אל מחוץ לעקוב אחר עצמם, הם לא אומצו באופן נרחב בטוויטר כפי שהיו בעבר, ועל פי מחקר של BuzzSumo שנערך על מיליארד (1,000,000) פוסטים, תוכן עם האשטאגים הצליח טוב יותר מפוסטים ללא האשטגים. קידום בתשלום מגדיל את טווח ההגעה שלך וממקד לקהל הרצוי שלך.

לדוגמה

אם תפרסם קישור לביוגרפיה האסתטיקאית החדשה שלך באתר שלך והיא זוכה לאינטראקציה אורגנית רבה, ייתכן שתרצה להרחיב אותה ולהנגיש אותה לקהל ספציפי למשך שבועיים. פייסבוק מכנה זאת "פוסטים מוגברים" וזו דרך קלה לפרסם בפייסבוק ללא צורך ביצירת מודעות נפרדות. זה פשוט מאפשר לתוכן הקיים שלך להמשיך לקהל שלך באמצעות מודעות Feed News.

אמנם הודעות פרסום בתשלום והגדלה מועילות להרחבת טווח ההגעה של העוקבים הנוכחיים שלך

אך הן אינן בונות שום נוכחות ברשתות חברתיות, אינן בונות קשרים, או מציגות את העסק, האישיות או התרבות שלך. ההצלחה של אסטרטגיית שיווק אורגנית ברשתות חברתיות תלויה ביכולת שלך להעביר תוכן ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.

כמו מאמצי השיווק האורגניים שלך

גם המדיה החברתית תלויה באופן הפצת התוכן שלך למנויים. כדי שמדיה חברתית בתשלום תהיה יעילה עליכם להכיר את הקהל שלכם באמצעות פלטפורמות כמו גוגל אנליטיקס ואתר האינטרנט שלכם כדי להבין טוב יותר את הקהל שלכם.

תוכל לשלב מבצעים אורגניים בתשלום

כדי למקסם את טווח ההגעה שלך ולהגיע לקהלים רבים יותר מבלי לשבור את הכסף. מכיוון שחברות בהיקף רב מתחרות על תשומת הלב, מורכבות מגמות החיפוש והאלגוריתמים יכולות לקבור תרומות אורגניות רבות בעיני קהל היעד שלך, אך הקליקים בתשלום שתקבל יכולים לפצות על ההשקעה. קידום בתשלום מאפשר לך לשלוט בתוכן המפורסם ובהישג ידו שמגבש את עסק השירותים העיקרי שלך כמותג מצליח לעשות איתו עסקים.

ניתן להבחין בהבדלים העיקריים בין פרסום אורגני בתשלום ברשתות החברתיות לפי השניים

קידום אורגני מתייחס לסיפורי פיד חדשות המייצרים פעולות של אנשים בדף הפייסבוק או בפוסטים בדף שלך. היתרון העיקרי בקידום אורגני הוא שהכל חסכוני, חופשי ומרתק.

יש קומץ אפשרויות לקידום אורגני אליהן תוכל לגשת דרך מנהל חנות הפייסבוק

העלות לקליק (CPC) היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר לגבות תשלום עבור סוג זה של קידום מכירות. מאמר זה פורסם על ידי מישהו שטוען שאי אפשר להגיע למספר גדול של אנשים ללא פרסום בתשלום בפייסבוק, אך אנו מבקשים שתסתכלו על זה אחרת – אם אתם מוכרים פרסום בפייסבוק, אתם הכי טובים בקידום אורגני של המוצרים שלכם.

אסטרטגיות חברתיות בתשלום ואורגני פועלות יחד

כדי לעסוק ולקדם את העוקבים שלך ולהרחיב את טווח ההגעה של המותג שלך לקהל רחב יותר. ככל שההישג האורגני ממשיך לרדת, הרשתות החברתיות בתשלום מאפשרות למותגים לפרוץ אלגוריתמים ולהתחבר לקהלים שהם לא ימצאו אחרת. כאשר אתה מפתח הצעת תוכן המתמרת כמשוגעת, השתמש ברשתות חברתיות בתשלום כדי להפיץ אותה לקהל האידיאלי שלך כדי להגביר את ההמרה באופן מיידי.
למידע נוסף בנושא של <a href='https://www.topeak.co.il/%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%9e%d7%95%d7%9e%d7%9f-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c/'>קידום ממומן בגוגל יש לגשת לאתר topeak.co.il

מדיה חברתית בתשלום כוללת מודעות מוגדלות ומודעות הממוקדות למגוון גורמים דמוגרפיים והתנהגותיים על בסיס הענף

במילים אחרות, פרסומות מותג ופוסטים ממומנים ברשתות חברתיות בתשלום מוצגות לקהל העוקבים אחריהם. אם פוסט בעדכון החדשות שלך מכיל תג "ממומן" או "ממומן", הוא נחשב כתרומה חברתית בתשלום.

כיום, חברות צריכות להשלים קצת כסף כדי לקבל את ההודעות שלהם מול יותר מקומץ העוקבים שלהן. למרות שהפריטים האלה אורגניים, הם לא חייבים להופיע למכירה.

Similar Posts