מומחה לפתיחת סתימות

מומחה לפתיחת סתימות ביוב

אל מערכת הביוב, חודרים חפצים ופסולת שאינה מטיבה עמה אחא להיפך, גורמת לקלקול ולסתימה של הצנרת, מה שגורם להצפנה, ריחות רעים ונזק תברואתי. נשים יו נוהגים נכון במערכת הביוב, לא היה צורך לקריאה של פותח סתימות ביוב. כאשר מערכת הביוב מקולקלת, אנו ממש מוצאים עצמנו במצב של "שיתוק הבית" אי אפשר להתקלח,  להיכנס לנוחיות, לבשל, לרחוץ כלים, לנקות את הבית, להפעיל מכונת כביסה. יש כאלה שלומדים את הלקח, אך יש שאינם וממשיכים באותה השיטה עד לסתימה הבאה. ישנו מכשור חשמלי הפותח את הצנרת ומנקה אותה מסתימות שנגרמו בגלל לכלוך שאינו אמור להיות בביוב.

לפעמים חברות אינסטלציה, ימליצו על משאבה גורסת אשר תעזור בטחינת האשפה והפסולת שחודרת לביוב.  מגבונים לחים למשל הינם האויב מספר אחת של הסתימות בביוב. חשוב לשים לב מדי פעם למצבה של מערכת הביוב, תחזוקה שוטפת תמנע הרבה בעיות בעתיד.  ניתן לנסות לפתוח סתימה בכיור הביתי, אך אסור לנסות לפתוח את מערכת הביוב ולהחדיר בה חפצים חדים שלא ייגרם לה נזק.

פותח סתימות בלחץ אוויר או מים

ישנם מקרים, בהם ניתן לפתוח ביוב שנסתם בהרבה פסולת, עם לחץ מים או אוויר, על מנת שהצינורות שבהם יש פסולת רבה יתנקו.  ביובית היא המשאית היחיד שניתן לשאוב באמצעותה את תכולת הביוב באמצעות צינור שהוא בעצם שואב השואב שישנו במערכת ביובית דומה לפומפה הביתית, רק שיש בו הרבה לחץ של שאיבה שזה מה שגורם לפסולת להתרוקן. בכל סיום של פותח סתימות ביוב, יהיה צורך בצינור שיזניק מים שנמצא אף הוא בביובית, כך שהחברה שמבצעת את פתיחת הסתימה, תהיה בטוחה כי הכל נקי ואין חשש לפסולת נוספת בצנרת.  יש לציין כי אם ישנה הצפה וריח רע המגיע ממערכת הביוב, יש לעזוב את הבית עד שהתיקון יסתיים. השיבר הראשי בבית, חייב להיות סגור עד לתום העבודה. לפעמים ישנן סתימות שכונתיות שיש לקרוא לעירייה או למועצה, מה שיפתור אתכם מתשלום על ניקיון הביוב והמערכת.

לא תמיד אתם אשמים בסתימות הביוב

זו עובדה ידועה שבישראל, מערכת הביוב היא לא בשיאה, הרבה מערכות בוב מתקלקלות מהר מאוד. ניתן למצוא הרבה בעיות כמו מחלות שנוצרות מהצפות של ביוב. ישנם מקרים שבהם פותח סתימות ביוב אינו ממש עוזר ואין מנוס אלא להתקין מערכת ביוב חדשה שתעלה אמנם הרבה כסף, אך לבעל הבית יהיה שקט של המון שנים. צילום של צנרת הביוב, יכול לתת לנו תמונה ברורה מה הולך במערכת ואם יש צורך להחליף את הצנרת בגלל ההתבלות של מערכת זו.

Similar Posts