מתכונים לשייקים בריאים

מדוע חשוב לאכול בריא יותר

שייקים הם דרך מצוינת לקבל את המנה היומית שלך של פירות וירקות. הם גם דרך מצוינת לרדת במשקל. שייקים הם כל כך בריאים שהם יכולים לשמש כתחליף לארוחה.

הדבר הכי טוב בשייקים הוא שאפשר להכין אותם עם כל פרי או ירק שתרצו, כך שלא תצטרכו לדאוג שתשתעממו מאכילת אותו הדבר כל יום.

מאמר זה ילמד אתכם כיצד להכין שייקים בריאים לירידה במשקל ולסיבות בריאותיות אחרות, כמו מניעת מחלות לב, הורדת רמות הכולסטרול ושיפור העיכול.

אנחנו יודעים שכדי לחיות חיים בריאים, אנחנו צריכים לאכול הרבה פירות וירקות. הבעיה היא שלרובנו אין מספיק זמן להכין אותם כל יום. לכן אנחנו צריכים מתכונים לשייקים בריאים. המתכונים האלה מהירים וקלים, אבל הם גם מספקים לנו את כל אבות המזון הנחוצים לחיים בריאים.

המתכונים האלה לא רק מהירים וקלים, אלא גם טעימים! כל מה שאתה צריך זה קצת פירות, ירקות או ירקות כמו תרד או קייל, קוביות קרח, מים או חלב (בהתאם להעדפה שלך), ואבקת חלבון אם אתה רוצה את זה יותר מילוי. ערבבו את המרכיבים הללו יחד בבלנדר עד לקבלת המרקם הרצוי ותהנו!

מדוע כדאי לשתות שייקים בריאים

שייקים הם דרך מצוינת להכניס את הפירות והירקות היומיומיים שלך. הם גם דרך טובה להגביר את רמות האנרגיה שלך.

הם מהווים אלטרנטיבה מצוינת למשקאות ממותקים כמו סודה ומיץ, מכיוון שהם אינם מכילים תוספת סוכרים או חומרי טעם וריח מלאכותיים.

יש מגוון אינסופי של שייקים שאתה יכול להכין כמעט עם כל פרי, ירק או אבקת חלבון.

מאמר זה יספק מתכונים לשייקים בריאים שתוכלו לנסות השבוע!

שייק בריא הוא משקה שעשוי משילוב של כמה פירות או ירקות עם כמה מרכיבים אחרים. הם משמשים בדרך כלל כתחליף לארוחה וניתן להשתמש בהם גם כדי להחליף ארוחה בין הארוחות.

שייקים בריאים אינם מיועדים רק לאנשים שרוצים לרדת במשקל. שייקים בריאים יכולים לספק יתרונות בריאותיים רבים כמו ירידה במשקל, עלייה ברמות האנרגיה, שיפור העיכול ודפוסי שינה טובים יותר.

ישנם סוגים רבים ושונים של מתכוני שייקים בריאים שתוכלו להכין בבית. המתכונים הפופולריים ביותר כוללים את שייק בננה, שייק בננה חמאת בוטנים שוקולד ושייק אבוקדו שוקולד.

5 סיבות להתעורר ולשתות שייק בתערובת טרי כל בוקר

שייקים הם דרך מצוינת להתחיל את היום. הם עמוסים בחומרים מזינים וטעמם טעים. חוץ מזה, ניתן להכין אותם תוך דקות ותוכל לקחת אותם לדרך. הנה 10 סיבות מדוע כדאי לשתות שייק מעורב טרי בכל בוקר.

אנשים מסוימים עשויים להיזהר משתיית שייק בריא לארוחת הבוקר, כי הוא עלול לא למלא אותם מספיק כדי להחזיק מעמד עד לארוחת הצהריים. אבל אם השייק שלך מכיל חלבון, כמו יוגורט או חלב, אתה תרגיש שובע לאורך זמן ותהיה לך יותר אנרגיה לאורך היום.

אם אתה לא אוהב את הרעיון של שתיית מיץ פירות קר או חלב בבוקר, נסה להוסיף מעט מים חמים לבלנדר שלך במקום זאת. זה יחמם את המשקה שלך ויעזור להיפטר מכל חתיכות עקשניות שאולי נתקעו

שייקים הם דרך מצוינת להתחיל את היום. הם יכולים להיות ארוחת בוקר מרעננת, חטיף ממריץ או דחיפה נוספת של אנרגיה לפני אימון אינטנסיבי.

החלק הכי טוב הוא שאתה יכול להכין אותם עם כל החומרים שיש לך בהישג יד והם תמיד בריאים! הנה 10 סיבות להתעורר ולשתות שייק מעורב טרי כל בוקר:

1) שייקים הם דרך מצוינת להכניס את המנה היומית של פירות וירקות.

2) הם ימלאו אותך במשך שעות וימנעו ממך לנשנש ג'אנק פוד.

3) שייקים נותנים לך את האנרגיה והחומרים המזינים הדרושים ליום פורה בעבודה או בבית הספר.

5) שייקים עוזרים לווסת את מערכת העיכול, ומפחיתים את הסיכון לעצירות.

 

שייקים על בסיס פירות או ירקות? למד את ההבדל ואיזה מהם מתאים לך

שייקים הם דרך מצוינת להתחיל את היום, אבל הם יכולים להיות עשירים בסוכר ושומן.

שייקים על בסיס פירות מכילים לרוב יותר סוכרים טבעיים מפירות ויכולים להיות גבוהים יותר בקלוריות. בשייקים על בסיס ירקות אולי יש פחות סוכר, אבל יש בהם גם פחות סיבים וחלבונים מאשר בשייקים על בסיס פירות.

לפירות שונים יש גם פרופילים תזונתיים שונים. לדוגמה, בננות עשירות באשלגן ובסיבים תפוחים בעוד שתפוחים עשירים בויטמין C. אז זה מאוד תלוי מה אתה רוצה שהשייק שלך יעשה עבורך שיקבע איזה מהם מתאים לך.

שייקים על בסיס פירות בדרך כלל נחשקים יותר לאנשים מכיוון שהם מכילים כמות גדולה יותר של סוכר. עם זאת, הם יכולים גם לספק לגוף יותר ויטמינים ומינרלים. שייקים על בסיס ירקות הם בדרך כלל לא מתוקים, אבל הם מכילים יותר סיבים וחלבון משייקים על בסיס פירות.

סוג השייק שאתה צריך תלוי ביעדי הבריאות שלך. אם אתה רוצה לרדת במשקל או לשמור על תזונה בריאה, שייקים על בסיס ירקות הם בחירה טובה יותר עבורך. אם אתה רוצה לעלות במשקל או אובחנת עם סוכרת, שייקים על בסיס פירות עשויים להיות האופציה הטובה יותר עבורך.

Similar Posts