עיצוב פנים מודרני בשנת 2021

ככל שהיינו רוצים לומר שאנחנו עצובים לראות אותך הולך, אנחנו יודעים שאנחנו לא היחידים בשנת 2021 – בכל הנוגע לעיצוב – מחפשים משהו טוב יותר ובהיר יותר.
כדי לקרוא עוד מידע על אינדור אדריכלות ועיצוב פנים כדאי לגלוש לאתר indoor-arch.co.il

זו שנה ארוכה

אבל יש לנו את כל הסיבות להתרגש מהמגמות בעיצוב פנים שיגיעו בשנת 2021. מאז שנת 2020, עמדותיהם וחייהם של אנשים רבים השתנו, ורבים מאחלים שהיו הרבה שנים קדימה לכן בדקנו כמה מהטרנדים בעיצוב פנים לשנת 2021. החל מחשיבותם הגוברת של חומרים בר קיימא ואלמנטים אלגנטיים ועד לחגיגת האינדיבידואליות והייחודיות, המגמות שלנו לשנת 2021 תוקנו בקפידה כדי לספק לך מראה מאוצר שיביא אותך לשנה החדשה בצורה מרעישה.

מתוך מחשבה זו

לא יכולנו שלא להסתכל על מבחר המומחים המובילים בתחום העיצוב כדי לגלות את המגמות המובילות בבית לשנת 2021. שוחחנו עם מומחי טרנדים ומעצבים בעלי שם רב והם חלקו את תחזיות המגמה שלהם ותובנות כאשר סקרנו וניתחנו מגמות פנים בשנה שעברה והשווינו אותן למגמות החיפוש הנוכחיות בגוגל, בפינטרסט, באתרי הסוחרים ועוד. מגמות הריהוט הגדולות ביותר ב -2021 מכסות הכל: מגמות אמבטיה, טרנדים למטבח, טרנדים צבעוניים, טרנדים של טפטים ומגמות גינה לשנה הקרובה.

בעוד שמראה שונה זוכה לפופולריות

הם יכולים להשתנות בטעמם ובסגנונם, וחלקם עשויים להיות מושלמים יותר לביתך מאחרים. בין אם תחליטו לשלב אותם או להשאיר אותם כפי שהם, הנה 27 טרנדים מרכזיים לעיצוב פנים בשנת 2021 ועוד 7 טרנדים משנת 2020 שנמשיך להשפיע עליהם. עם כל הסגנונות הכלולים ברשימת המגמות, קל לשמור על אותם רהיטים וקישוטים אחרים לאורך שנים רבות.

טרנד חשוב נוסף בעיצוב פנים לשנה הקרובה הם בתים עם שפע של אור טבעי, המומלצים על ידי מעצבי פנים. כשאתם משכירים את החלל שלכם, בחרו בגופי גוף המדמים אור שמש טבעי בכדי לגרום לסביבה שלכם להרגיש נעימה.

בדים אווריריים, לוחות צבעים מושתקים, סיבים טבעיים והשפעות בוהו הקשורות לעונה יכולים לתת תחושה של הכנסת השמש לבית. זה אולי מרגיש כאילו הסגנון הוא עונתי אבל יש כמה דרכים בהן תוכלו לשלב טרנדים בקיץ בעיצוב שלכם כל השנה.

חשוב לבחור אסתטיקה עדכנית ככל האפשר כאשר עוברים לבית חדש או משפצים את הקיים כדי להגדיל את ערך המכירה.

בית החווה המודרני

שהיה חלק פופולרי מקישוט הבית בעשר השנים האחרונות, עשה את דרכו אל מרעה. כולנו נושמים לרווחה כשנראה שזה בדרך למרעה. זו הייתה הגישה הראשונה לעיצוב פנים בשנים האחרונות, ובשנת 2020 מומחי מגמות צופים כיצד אנו יכולים לצפות לכך בשנת 2021.

לדברי קלי מייסון

מנהלת תוכן יצירתי בלולו בג'ורג'יה, כל כך הרבה אנשים הם חולה על האסתטיקה הזו מכיוון שהיא מוגזמת במקומות כמו דירות: "המראה המודרני של החווה הוא לא רק אורגני, אלא עם טיפולי קיר הספינה, דלתות אסם וסימני מסחר אחרים זה מראה נחמד למקומות כמו בתים עירוניים ודירות פרבריות", היא אומרת. . Martial מציע לבחור במראה אחר על ידי ערבוב ישן וחדש, שילוב של חלקי לכה למשטחי מט, צבע גיר, קירות בטון שעווה וכל מה שמזכיר לכם זמני נוחות ערמומיים. ערבוב חומרים טבעיים כמו אזוב, עץ ואבן עם טפט תלת ממדי הוא פיתרון חדשני שניתן ליישם בכל טרנד דקורטיבי.

קירות מטויחים מעניקים אווירה כפרית מקסימה לחדר עם מגוון יישומים ומרקמים שונים. קירות קטיפה מרופדים מעוררים דקדנטיות לצד חום ובידוד אקוסטי.

עיצוב פנים של החווה

הוא סגנון שמשתמש בחומרים ורהיטים אורגניים וטבעיים רבים ליצירת אווירה דמוית בית חווה בבית עירוני המוקף בבטון. כפרי בחווה מאפשר לנו להתאחד עם הטבע מכיוון שהוא משתמש בחומרים אורגניים טבעיים רבים בעיצוב רהיטים. בבתים בסגנון תעשייתי יש תוכנית קומה פתוחה וריהוט מסודר בחלל שבור.

הרעיון הבסיסי מאחורי הפנים המודרניים של אמצע המאה מאת דייזיין

הוא ליצור בית כמו סדרת הטלוויזיה Mad Men עם זרימה חלקה בין החלק החיצוני של הבית לבין האלמנטים העיצוביים של כל שלושת העשורים של המאה ה -20 ( שנות ה -40, ה -60 ועכשיו) עם פרשנות חדשה לסגנון העיצוב של אמצע המאה.

בעבודה עם מותגי אחותנו Brabbu

Rugsociety ו- Maison Valentina, אנו בוחנים מגמות ריהוט שלא רק חוקרות ומתנסות, אלא גם משקפות את אישיותם ואמונותיהם של אנשים. אקלקטיות עוסקת בקליטת רעיונות והשראות ממגוון רחב ומגוון של מקורות. סגנון אקלקטי זה של עיצוב פנים יוצר בתים עשירים בשכבות של רעיונות מתקופות עיצוב וסגנונות החל מאות שנים.

גם אם אין לכם מקום משלכם למשרד ביתי

מגמות עיצוב הפנים 2021 כוללות חללים רב-תכליתיים העונים על צרכי העבודה ופונקציות ביתיות אחרות כמו פינות אוכל, מגורים ואוכל. פינות משרד ביתי משתלבות בחללים קטנים יותר ומציעות פינת עבודה פונקציונלית. בשנת 2021, הטרנד המינימליסטי יוחלף במרחבים אקלקטיים מרוכבים רב שכבתיים.

ישנן מספר דרכים שקופות לשילוב אלמנטים של הטבע בחיינו ובבתנו

עליכם להסתכל רק בפינטרסט או באינסטגרם כדי לראות כי צמחי פנים מעולם לא היו כה אופנתיים, לא רק בגלל שהם יפים ומביאים חיוניות וצבע לבתינו, אלא גם בגלל שהם מרעננים את האוויר, מסננים מזהמים ומשחררים חמצן. על מנת למצוא את האפשרות המועדפת על עיצוב הבית שלך, עליך לשקול את טעמך ומצב הרוח שלך.

אחת המגמות הבולטות ביותר בקישוט היא להתמקד באישיות. לתחושה של סגנון אישי יש חשיבות רבה בעת עיצוב עיצובי הבית שלנו.

Similar Posts