קורס אונליין להשקעות ערך של ינון אריאלי

ינון אריאלי, משקיע ערך מנוסה, השיק אפליקציית מובייל חדשה שתסייע למשקיעים בבורסה לגלות רעיונות למניות רווחיות מוול סטריט. Pval שואפת לספק לך תשואות השקעה המשקפות את שווי מניות החברה ואת שווי השוק מבלי להוציא עלויות כלשהן ", נכתב בהודעה לעיתונות.

המדד הבסיסי נועד לבחור חברות גדולות ובינוניות עם הון

הערכות נמוכות ומספקות תשואות בר-קיימא. המדד משתמש במודל כמותי שנועד לזהות את אלה שנראים "פחות מוערכים" בשוק. ניתוח רווחי החברה ושוויה פשוט כמו חישוב שווי השוק שלה חלקי רווח למניה (EPS ) או רווח לפני ריבית ומסים (EBIT).

המשקיעים טוענים שהשוק של ימינו שונה מאוד משוק המניות

ולכן יש צורך לבצע מספר התאמות בחישוב כדי להיות אמין (ראו דוגמה כאן). באפט מכנה את היחס הזה "היחס" מכיוון שהוא מודד היכן שהערכות השווי עומדות בזמן נתון. אחרי הכל, לעיתים קרובות לא קל לפעול כנגד הסיכויים ולהיות בטוחים איפה אתה יכול להיכשל. ברבורים שחורים לא צפויים תמיד יכולים לבוא ולהשפיע על כיוון השוק, אך אנו לא רואים קריסת שוק בעתיד הקרוב. כל עוד השווקים נסחרים בשטח יקר יחסית ולא מבעבעים, יש סיכוי טוב שמגמות השור בשוק ימשיכו לתמוך בנו בעתיד הנראה לעין, גם אם הם יקרסו.
למידע מורחב בתחום של השקעות ערך של ינון אריאלי מומלץ לבקר באתר israelhayom.co.il

בתור התחלה, סביבת הריבית הנמוכה בעולם צפויה להימשך שנים רבות, בעוד שהאינפלציה עשויה להיות מעט גבוהה יותר מאשר בשנים האחרונות. יש סיכוי לתיקון כלשהו שיעלה מעט את האינפלציה, אך לא הרבה מעבר לכך.

האפליקציות החדשות להשקעות ערך מכוונות למשקיעים מנוסים וחדשים כאחד, אך היכן הם נכנסים? PwVseek עוקבת אחר התוצאות במשך שנתיים תוך התמקדות בשוק המניות בארה"ב ובכלכלה העולמית.

בתנאי שוק רגילים, קרן משקיעה ברכיבי המדד הבסיסי של נייר ערך. הקרן משקיעה בדרך כלל בניירות ערך הכוללים את מדד Intellidex הבסיסי או את מדד S & P 500.

כאמור לעיל

תשואות האג"ח ירדו לשפל היסטורי, ושוקי המניות נמצאים ברוח חדה. עם זאת, קיים הבדל משמעותי בין רמת מחירי השוק המשוערת לכפול בו נסחרות מניות. אמנם ניתן לקבל תובנות לגבי הערכות שווי שוק באמצעות מכפיל המבוסס על רווח נקי, אך זה חסרונות מכיוון שחברות שונות משלמות אחוז שונה מהרווח הנקי שלהן בדיבידנדים, ובכך מעוותות את תוצאות מכפיל הרווח. מיזוגים מאפשרים לחברה לרכוש חברה אחרת במחיר נמוך ממחיר הרכישה המקורי של מניותיה המקוריות, אך במחיר מניה גבוה יותר.

בשנים האחרונות מחירי הסחורות ירדו גם הם, מה שהוביל לדפלציה במדינות רבות בעולם.

מסיבות אלה

קיימת תופעה חדשה יחסית אשר באופן טבעי מעניקה לשוק המניות רוח זנב: השקעה פסיבית. תעודות סל עוקבות אחר מדדים, ובמיוחד מדדים מובילים, אך לא כל המשקיעים מוכנים לעשות את הדרוש לביצוע ניתוח בסגנון בנימין גרהם על מניות כדי לראות אם קיימת הזדמנות ערך טובה. נהפוך הוא, מספר המשקיעים הפסיביים גדל, ורוב השקעותיהם עברו למדדים מובילים. תינוקות בום-בום אמריקאים נוטים להשקיע באופן עיוור במדדים ללא קשר להערכתם.

יש ערך אחר

המכונה קרן ספקי Intellidex (ETF) – שיש לקחת בחשבון. בנסיבות רגילות, קרן זו משקיעה בחברות המורכבות מהמדד בעת הרכישה. המודיעין העומד בבסיסו מורכב ממספר רב של חברות, בעיקר חברות המקובצות בספק אינטלידקס, בעיקר על בסיס הפוטנציאל לשיפור הון.

לפני שנדון בעתיד

עלינו להתמקד בעבר הקרוב ובהווה, מכיוון שכרגע ישנם (ויש) מספר גורמים התומכים במגמות חיוביות בשוק. אני חושד שההודעה של הבנק המרכזי באירופה על סיום תוכנית רכישת האג"ח שלו טלטלה את השווקים, במיוחד אג"ח. חברות מסוימות אף הוציאו הלוואות גדולות, בעיקר אג"ח, למימון רכישות חוזרות, וחלקן אף נסחרו בתשואות שליליות. כן, קראתם נכון – משקיעים קונים אג"ח בידיעה שהם יפסידו כסף.

משקיעי תעודת סל שמחפשים משחק ערך שווה לעקוב

אך זה כרוך בסירוק של הנאסד"ק לערך. VALQ שואף לספק תוצאות השקעה התואמות לביצועים של iSTOXX (r) ללא עמלות או חיובים. המדד הבסיסי עוקב אחר מדד S & P 500 וממוצע התעשייה של דאו ג'ונס (סימול: DJIA).

התוכנית תעלה בסכום של כ- 60 מיליון דולר לאורך ארבע שנים ותשתמש במידע של ספקי שירותי הבריאות

כדי לזהות מי עלול להיות בסיכון. בהתחשב ברקורד הארוך של קרבין בענף הבריאות, העובדה שהיא משתמשת בחברות מסוימות מעידה על כך שמשקיעיה כבר מזמן היו במצב טוב יותר.

Similar Posts