רמקולים מקצועיים לאולפן הקלטות

בדוק את סקירת הווידאו הזו של IK Multimedia iCloud Micro Monitor שפותח על ידי Produce Pro. סרטון זה מראה כיצד הוא משתלב בסביבת אולפן מקצועית כמוניטור, מובנה בתחנת עריכת שמע ויכול לשמש כנקודת התייחסות לאודיו. הצג נשמע טוב עם הגדרותיו, אך הבעיות האופייניות נגרמות כתוצאה מהשתקפי צליל לא רצויים המתרחשים כאשר המוניטור מונח על שולחן או מדף.

רמקולי צג גדולים עם בס עמוק הם יקרים

כבדים וקשים להתקנה, דורשים טיפול אקוסטי ואינם מתאימים לאולפני הקלטה ביתיים קטנים. רמקולים נוספים לצגי אולפן מיועדים לתדרים בינוניים המאפשרים לצג לבטא טווחי תדרים מלאים אך עלות וגודל הופכים את צגי האולפן הגדולים לבלתי אפשריים עבור אולפני הקלטה קטנים ואולפני בית. ניתן להאזין למסכי IC המולטימדיה iCloud מיקרו בטווח קרוב בזמן שהצגים מוגדרים לנפח נמוך או בינוני.

המסכים והרמקולים הטובים ביותר לשימוש ביתי וסטודיו מופעלים על ידי מגברים מובנים

כך שלא תצטרכו לקנות ציוד נוסף בכדי להשתמש בהם. בחלק מהצגים יש קרוסאוברים פעילים או כמה מגברים מובנים, המספקים לרמקולים האישיים ספק כוח אידיאלי. צגי אולפן פעילים כמו סדרת KRK Rokit כוללים אקולייזר פשוט ושליטה ברווח המאפשר לך להתאים חוסר איזון בתדרים בחדר שלך.

צג אולפן אולי לא נראה הכרחי להדיוטות

אבל אם אתה רוצה צליל מקצועי, אתה צריך שיהיה לך לפחות אחד כזה. בין אם אתם מערבבים מוזיקה אלקטרונית היום, מפיקים פודקאסט מחר או מקליטים ראפרים מחרתיים, צג אולפן הוא בחירה טובה. במאמר זה נסקור צגים המופעלים על ידי עצמם מכיוון שהם מתאימים הן לאולפנים ביתיים והן לאולפני הקלטה.

קמעונאות תמורת כ- $ 200 עבור צג אולפן יחיד

פחות מרוב סאונד-ברים זולים, תוכלו לקנות זוג במחיר מוזל של 370 $. יחד עם המוניטין של Dynaudio כמייצרים רמקולים סטנדרטיים בתעשייה עם אפשרויות סינון גבוהות, התאמות סאב וופר וגרסאות בעבודת יד, יש לכם מבחר מדהים של צגים שיכולים לעלות פחות מ -1,000 דולר. כמה ממסכי הסטודיו הטובים ביותר בשוק נועדו לספק ביצועים מלאים נמוכים של צגים גדולים בחלל קטן.

צגי האולפן Adam Audio A7X קומפקטיים ומתאימים לאולפנים ביתיים קטנים עם כמה פקדים שימושיים להתאמת הצליל להעדפות ההאזנה הקריטיות שלכם

צגי האולפנים המופעלים על ידי ימאהה HS5 בגודל 20, 24 ו -32 אינץ 'הם תוספת נהדרת לכל סביבה, אך מתאימים במיוחד לאולפנים מקצועיים קטנים ומערכות הקלטה ביתיות.

זמין בשחור או לבן

תוכלו לשלב פונקציונליות יוצאת דופן עם איכות צליל מעולה ועיצוב מלוטש אם תבחרו בצג הסטודיו בגודל 5 אינץ 'ימאהה HS5. ה- HS5 מתוכנן כצג דו-כיווני בס רפלקס בעל הגברה כפולה של אולפן ליד שדה עם וופר קונוס בגודל חמישה אינץ 'וטוויטר כיפה באינץ'. הוא מיועד לצגי סטודיו מופעלים והוא זמין בגדלים חמש, שש, אחד וחצי ושמונה סנטימטרים.

בדוק את סקירת הווידיאו של צגי ה- Yamaha HS5 של Sonarwork

שמזכירה את מראה החרוט הלבן האגדי שלהם ואיכות הסטודיו המקצועית המצטיינת. זה משלים את סיכום הביקורות שלנו על צגי הסטודיו הפופולריים ביותר שעודכנו לשנת 2021. Presonus Eris E5 Studio Monitor 5 Presonuss Ice E5 הוא צג סטודיו פעיל עם 70 וואט וסטודיו הסטודיו התקציבי החזק ביותר בסקירה זו.
למידע אודות מיוזיק סטור פרו ורמקולים מקצועיים לאולפן הקלטות מומלץ להעיף מבט ב- audiovideo.co.il

בסקירה זו של צגי הסטודיו הפופולריים ביותר תוכלו למצוא את הסט המושלם עבור הסטודיו הביתי שלכם

זה נשמע טוב עם זוג רמקולים לפקח על הסטודיו וזה יישמע טוב על המיקסים שלך, מובטח. אתה אולי לא אוהב את הגישה של יבלות והכל, אבל התמונה האמיתית של האודיו שאתה יוצר פירושה שאתה יכול לקבל החלטות מושכלות לגבי מה שצריך לשנות, ולהיות בטוח שמה שאתה שומע באולפן שלך מתורגם לשיטת ההפעלה המתוארת. לְהַלָן.

צגים אלה משמשים מוזיקאים מקצועיים מכיוון שהם משחזרים את הצליל והצבע האותנטיים של המוסיקה המוקלטת

אם מעולם לא השתמשת בצגי אולפן לפני שתקבל את הזוג הראשון שלך, סביר להניח שתשמע שאתה נשמע גרוע יותר מאשר ברמקולים הצרכניים שבהם אתה משתמש. רמקולים צרכניים מצוידים לעיתים קרובות בפונקציות מעצימות קול המסירות את הרצפה מהצליל האמיתי ומשפרות את חווית ההאזנה.

אם צג אולפן קטן אינו מכיל דרייבר בתדר נמוך

ניתן להתעלם מתדרי המשנה, והם יכולים לזהם את התמהיל ולהיות יומרניים כאשר הם שומעים מערכת גדולה יותר. אנו מחפשים שני וופרים גדולים, 8 "ו- 5" לבס. אז אם יש לך סאב וופר 8 ", זה טוב יותר מאשר אם היה לך סאב וופר".

בוא ניקח הפסקה ממסכים יוקרתיים ונעבוד עם רמקולים תקציביים אם הגעת כל כך רחוק במדריך זה מסיבה טובה

הם מספקים איזון בכל ספקטרום ה- EQ ומגיעים עם נקודה מתוקה גדולה, כלומר, גם אם הגדרת החדר שלך אינה מושלמת, סביר להניח שתקבל מהם צליל טוב יותר מאחרים הנשענים על תצורות חדרים קפדניות. למרות שאנשים מסוימים עשויים להתלונן על גודלו של רמקול מדף בגודל מלא, זכרו כי עליכם לפקוח על החלל וגודל זה לא אמור להכתיב אם לקנות צג סטודיו KRK Rokit 6 או G3 (לא שאנחנו אומרים לפנות מקום בשבילך).

HEDD Audio הברלינאית של מנכ"ל אדם שמע לשעבר קלאוס היינץ ובנו ד"ר פרדריק קנופ

הוא עיצוב תלת-כיווני הפונה מלפנים וכולל וופר 7.2, נהג 4 "בינוני ושנאי תנועה אוויר 1" טוויטר עם תגובת תדרים של 32 הרץ -50 קילוהרץ שהציג מצגת טווח מלא וטעימה שעטפה אותנו. אסתטיקה איקונית צהובה-שחורה של Rokitsss חיונית עבור מפיקים רבים של מוסיקה אלקטרונית, ומצייצי ה- Kevlar מבטיחים אמינות לטווח הארוך.

עם בקר ה- Oxygen MIDI המפורסם שלהם

ממשק ה- M-Track הדיגיטלי וצג האולפן המחוספס, הם הבחירה הראשונה עבור הרבה מפיקים שאפתנים המחפשים מוצר אולפן ביתי איכותי ובמחיר סביר. יש כמה דברים שאתה צריך כדי שהאולפן הביתי שלך יבצע הקלטות באיכות גבוהה. אז, הרעיון של הקלטה ביתית לא היה דבר ואנשים עדיין ראו את הפוטנציאל של האולפן הביתי.

Similar Posts