שמירה על מראה עור הפנים

בריאות העור שלך מושפעת ממספר גורמים, כולל זיהום, סטרס ונזקי שמש, אשר לאורך זמן יפרקו את עור הפנים שלך ויהפכו אותו לפגיע יותר לחספוס, קמטים, הזדקנות וצניחה. במילים אחרות, לא רק לפנים צריך לדאוג להזדקנות, אלא גם לעשות משהו בנידון עם העור. קמטים עדינים יותר נובעים מנזקי השמש מעישון, כמו גם מהניוון הטבעי של האיפור האלמנטרי השומר על העור סמיך וגמיש.

הקפד להשתמש בקרם לחות יומי

כדי להגביר את גמישות העור שלך ולשמור עליו לחות. חשיפה לכל החיים לשמש עלולה לגרום לקמטים, כתמי גיל ובעיות עור אחרות ולהגביר את הסיכון לסרטן העור. כדי לשמור על בריאות העור שלך, תרצה להגן עליו בעזרת שיזוף עצמי מהשמש.

זכור כי אוויר פנימי יבש יכול לייבש את העור ולהפוך קווים דקים לבולטים יותר. לטיפול בעור יבש, השתמש בקרמים וקרמים לחות וכן במים חמים או חמים בעת רחצה או שטיפת ידיים.

התייבשות יכולה לגרום לעור שלך להיראות יבש ומשעמם

מה שמגביר קמטים והזדקנות. מים עוזרים לעור שלך להישאר לחות מבפנים החוצה, אך אתה יכול גם לעזור לעור שלך על ידי הקפדה על שימוש בקרם הלחות הנכון. מחסור בלחות העור תורם רבות לקווים עדינים וקמטים, ולכן הוספת קרם לחות איכותי לתוכנית שלך יכולה לסייע במאבק בסימני ההזדקנות.

טיפוח עור טוב ואורח חיים בריא יכולים לסייע בעיכוב ההזדקנות הטבעית ולמנוע בעיות עור שונות

טיפוח עור טוב חיוני להזדקנות טובה, והרגלים בריאים בשנות ה -20 וה -30 יכולים לחזק את העור ולהכין אותך להשפעות ההזדקנות. שימוש בקו טיפוח איכותי יכול לסייע בהוצאת תאי עור מתים מהגוף ולהחליפם בתאים חדשים וצעירים.

טיפוח העור שלך צריך לכלול פילינג להסרת תאי עור מתים ולהשיג זוהר בריא

בעזרת תכשיר ניקוי או קרם לחות, פילינג יכול לסייע בהסרת עור מתקלף ולהגדלת מחזור התאים בעור. קרם פילינג יכול לשפר את מראה העור המבוגר על ידי הסרת תאי עור מתים שאינם מתקלפים בקלות כפי שעשו בצעירותנו.

קרם לחות לפנים מכילים מים, מה שהופך אותם לשומניים פחות; חומרים רבים, למשל, עוזרים לקשור מים לעור. קרם לחות מרגיע עור יבש ויכול לגרום לקמטים להיות פחות מורגשים.

בעוד שקליפות כימיות משתמשות בחומרים כגון חומצה סליצילית וחומצה גליקולית

כדי לעורר את מחזור התאים ולתקן תאי עור, כהן אומר שטיפול יומיומי שוטף בעור-ניקוי קבוע, מריחת קרם לחות ומסנן קרינה-עוזר הרבה יותר. בסופו של יום, טיפוח העור באמצעות תכשיר ניקוי וקרם לחות רחוק. כביסה סדירה, לחות ומריחת קרם הגנה חיוניים אם ברצונך לשמור על עורך במראה הטוב ביותר ולמראה צעיר ללא הון.
על מנת לראות מידע בנושא של שמירה על מראה עור הפנים וסלון יופי מומלץ בתל אביב יש לבדוק ב- beautypro.co.il

שגרה יעילה יכולה למנוע אקנה

לטפל בקמטים ולעזור לעור שלך להיראות במיטבו. חידוש עור לייזר הוא הליך המשתמש בקרן אור מרוכזת לשיפור הגוון והמרקם של העור, כמו גם קווים דקים וקמטים. תוכנית של פילינג שטחי, הניתנת לביצוע אחת לשנה, יכולה לסייע בשמירה על מראה צעיר ורענן של עור הפנים.

אור UV שטוף שמש (קרני UVA ו- UVB) יכול לפרק את הגומי על העור ולגרום למראה רפוי ומשעמם

קמטים, כתמי הזדקנות, גוון עור לא אחיד ועוד ועוד. השפעות חיצוניות כגון אור שמש לא מוגן ושטיפה במים חמים מדי עלולות לפגוע גם בעור. קמטים יכולים להתפתח מתחת לעור לא מוגן וכתמי הזדקנות עלולים להפוך למסרטנים.

זהירות עם המשטר שלך יכולה לעזור לשמור על חלקות העור שלך

אך ישנם גורמים רבים נוספים שיכולים לגרום או לשבור את מטרות טיפוח העור שלך. תזונה לא בריאה, מתח, חוסר שינה, חוסר פעילות גופנית, התייבשות, עישון ותרופות מסוימות יכולות להשפיע על יכולתו של העור לפעול כמחסום הגנה יעיל. ישנן דרכים למזער את ההשפעה הזמנית על העור באמצעות הליכים יעילים, דיאטות פנים וטיפים לטיפול בעור.

בנוסף לאכילה בריאה, יש תעשייה של מיליארדי פאונד המוקדשת למוצרים שגורמים לעור שלך להיראות במיטבו וטוענים כי הוא נלחם בסימני ההזדקנות.

בנוסף לעור המזדקן

הרגלי אכילה גרועים יכולים גם לגרום לאקנה ולדלקות. Hydrafacial מטפל בבעיות עור כגון קמטים, גמישות, גוון, מרקם, כתמים כהים, עור שמן ונקבוביות מוגדלות. שתף ב- Pinterest הפסקת עישון יכולה לשפר את בריאות העור ולמנוע קמטים הקשורים לעישון.

כתוספת אופציונלית לשגרת טיפוח העור שלך

הסרום מכיל מרכיבים כגון נוגדי חמצון ורטינול המקדמים את בריאות העור במגוון דרכים, כגון אדמומיות מרגיעה, שיפור מרקם ומוצקות. ניתן להוסיף סרום וקרמים התומכים בייצור קולגן לארסנל טיפוח העור שלך לצד הבסיס, תוך שמירה על ניקוי עדין וקרם לחות חזק.

שינויים עונתיים כרוכים בהתאמות של טיפוח העור שלך והמוצרים שבהם אתה משתמש, אך אינם דורשים שיפוץ משמעותי של השגרה שלך. גילינו שהדרך הטובה ביותר לשפר את בריאות העור היא לתמוך בו תוך שמירה על תפקידו המגן.

לכן

הוא וכהן אומרים שאנשים שרוצים להתמודד עם בעיות עור כמו קמטים, כתמי הזדקנות, אקנה ופיגמנטציה צריכים להוציא את כספם במשרד רופא עור, לא בספא. רופא עור יכול לעזור לך למצוא את הטיפול הטוב ביותר עבורך ולתת לך עצות שימושיות רבות כיצד להתמודד עם אקנה וטיפול בסוג העור שלך. כמו כן, עליך להיזהר שלא לקבל שמן או שעווה הסותמים את הנקבוביות וגורמים לאקנה על המצח או בחלק האחורי של קו השיער על העור, מכיוון שהוא יכול לרוץ על הפנים והגוף בעת מקלחת, הזעה ושינה.

Similar Posts