למה לא לפרוץ מנעול

פורץ מנעולים מוסמך ברחובות

הקדמה: מהי Lockpicking ומה היתרונות שלה?

פריצת מנעולים היא תחביב שקיים כבר מאות שנים. זוהי צורת אמנות ומיומנות שרק נדרשת תרגול כדי לשלוט בה.

ניתן להשתמש בפריצת מנעולים כדרך לוודא שהבית או המשרד שלך בטוחים. זה יאפשר לך להרגיש בטוח שאף אחד לא יכול להיכנס למרחב הפרטי שלך ללא המפתח או הקוד המתאים.

ניתן להשתמש בפריצת מנעולים גם למטרות תחרותיות, כגון תחרויות בחירת מנעולים. זה אולי נשמע כמו משהו מתוך סרט, אבל זה למעשה די אמיתי ונעשה באופן תחרותי במוסכמות של בחירת מנעולים בכל רחבי העולם.

הדרך הטובה ביותר ללמוד כיצד לבחור מנעולים היא על ידי צפייה בהדרכות מקוונות וקריאת ספרים בנושא. יש גם הרבה סרטוני הדרכה ב-YouTube שבהם אתה יכול לצפות באחרים המדגימים איך זה נעשה באופן אישי.

פריצת מנעולים היא אומנות איסוף מנעולים ללא המפתח. זוהי מיומנות הדורשת סבלנות והתמדה, אך ניתן לשלוט בה עם מספיק תרגול.

מבוא

פריצת מנעולים היא אמנות שקיימת כבר הרבה זמן. עבור חלק, זה תחביב או דרך חיים. עבור אחרים, זוהי מיומנות חיונית בתחום האבטחה.

ישנן סיבות רבות מדוע מישהו עשוי לרצות לבחור מנעול. יכול להיות שאדם ירצה להיכנס לביתו ללא המפתחות שלו, או שהם צריכים לצאת מהאזיקים כדי שיוכלו להימלט מסכנה. לא משנה מה הסיבה שלך, מאמר זה ילמד אותך כיצד לבחור מנעולים וייתן לך כמה טיפים על אילו מנעולים עובדים הכי טוב למתחילים.

המבוא לחלק זה יהווה סקירה קצרה של כמה מהשיטות הפופולריות ביותר לפרוץ לבית.

זו אינה רשימה ממצה, אך היא מכסה רבות מהדרכים הפופולריות והידועות ביותר לפרוץ לבית. שיטות אלו משמשות לרוב פורצים וגנבים מכיוון שהן קלות ומוצלחות יחסית.

אנשים מסוימים עשויים לחשוב שהשיטות הללו פשוטות מדי או ברורות מדי; עם זאת, הם עדיין עובדים בצורה מפתיעה.

השיטה הראשונה היא איסוף מנעולים עם סט מנעולים. פריצת מנעולים היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר לפריצת בתים. שיטה זו יכולה להיעשות עם אודם או כלים אחרים כמו סיכות בובי או מהדקים.

השיטה השנייה היא גניבת אופניים מבתים חיצוניים. זה אולי נראה כמו בחירה מוזרה לפריצה פנימה, אבל אופניים נשארים לעתים קרובות לא נעולים וללא השגחה מחוץ לבתים במשך שעות בכל פעם – לפעמים אפילו בן לילה!

השיטה השלישית היא פריצה למכוניות שחונות על

פטיש לפתוח דלת – הדרך הקלה ביותר לבחור מנעול

בחירת מנעול אינה משימה קלה. זה דורש הרבה מיומנות וסבלנות. אתה צריך לדעת איך להשתמש בסוג מסוים של בחירה, וזה לא משהו שאתה יכול להשיג בקלות מהאינטרנט. כמו כן, חשוב להצטייד בכלים הנכונים לעבודה, כמו פלייר או מברגים.
לעוד מידע בנושא של למה לא לפרוץ מנעול עליך לבקר באתר manolan1.co.il

הדרך הקלה ביותר לבחור מנעול תהיה להשתמש בפטיש. זה אולי נראה כמו בחירה מוזרה, אבל זה באמת הגיוני כשחושבים על זה. כל שעליכם לעשות הוא למצוא את הפינים של המנעול ולהכות בהם עם הפטיש על מנת שיעברו למקומם ויפתחו את הדלת.

בחלק זה נלמד כיצד לפתוח דלת ללא מפתח.

ישנן דרכים רבות לפתוח דלת ללא מפתח. דרך אחת היא שימוש בכוח גס על ידי שבירת הדלת או החלון עם פטיש. דרך נוספת היא שימוש בחפץ שניתן להחדיר למנעול כמו חוט, סיכת ראש או מהדק כדי לדחוף את הפינים כלפי מעלה כך שניתן יהיה להרים אותם ולהוציאם מחדרי המנעול.

טכניקות איסוף מנעולים לכל רמות הקושי

בחירת מנעולים אינה מיומנות חדשה. זה קיים במשך מאות שנים, והוא נמצא בשימוש גם היום. בחירת מנעולים יכולה להיות מיומנות שימושית מאוד במצב הנכון.

קל ללמוד בחירת מנעולים, אך ישנן טכניקות רבות ושונות ללמוד ככל שמתקדמים במלאכה. הטכניקה הבסיסית ביותר נקראת גריפה. גריפה כרוכה בשימוש במפתח מתח והחלקתו במורד המפתח כדי לפגוע בפינים מלמעלה.

מנעול הוא מכשיר מכני או אלקטרוני המאבטח מבנים ופריטים אחרים של רכוש על ידי מניעת גישה לפריט ללא המפתח או השילוב.

פריצת מנעולים היא טכניקה לפתיחת מנעולים באמצעות כלים וטכניקות שונות. הכלים הפופולריים ביותר הם מנעולים, אותם ניתן להכניס לתוך חור המנעול ולהשתמש בהם כדי לתפעל את הבריח או את הפינים שבתוכו. כלים נוספים כוללים מגרפות, המשמשות לדחיפת פינים מבפנים של המנעול, ומותחנים, שניתן להכניס למנעול כדי להפעיל לחץ על שני צידי הסיכה כך שיהיה קל יותר לבחור.

טכניקות בחירת מנעולים משתנות ברמת הקושי בהתאם למה שהם מנסים להשיג. למתחילים כדאי להתחיל עם מנעולים שיש בהם רק סיכה אחת שכן אלה קלים יותר ממנעולים עם יותר סיכות בתוכם. מנעולנים צריכים להתחיל עם מנעולים שיש בהם שני פינים כי אלה דורשים פחות מיומנות מאשר מנעולים עם שלושה או ארבעה פינים.