כמה עולה טעינת רכב חשמלי

הקדמה: הצורך ברכב חשמלי ומדוע כדאי לשקול רכב כזה

בשנים האחרונות חלה גל של כלי רכב חשמליים בשוק. הביקוש לכלי רכב אלה פורח, ואנו רואים יותר ויותר אנשים מתגייסים לצורת תחבורה נקייה זו.
לעוד פרטים נוספים על electricvehicle.co.il ניתן לבקר באתר electricvehicle.co.il

יש הרבה ויכוחים לגבי כמה עולה להטעין רכב חשמלי. מאמר זה יבדוק את העלות מאחורי טעינת רכב חשמלי, ויעזור לך להחליט אם זה עשוי להיות משהו שאתה מעוניין בו.

העלות הממוצעת לטעינת רכב חשמלי משתנה בהתאם לגורמים כגון: סוג המטען בשימוש, העלות לקילוואט שעה (קוט"ש) באזורך וגודל ערכת הסוללות שלך. העלות הממוצעת לטעינת רכב חשמלי היא בערך $1 עד $2 לקוט"ש ברוב האזורים, אך יכולה להגיע עד $5 ל

מכונית חשמלית היא מכונית המונעת באמצעות חשמל. בניגוד למכונית מסורתית, המכונית החשמלית אינה פועלת על בנזין או סולר. במקום זאת, המכוניות החשמליות משתמשות בסוללות נטענות כדי להפעיל מנוע חשמלי. זה אומר שאתה לא צריך לדאוג למלא את המיכל שלך בגז בכל פעם שאתה צריך ללכת למקום כלשהו.

מכוניות חשמליות גם יעילות הרבה יותר ממכוניות מסורתיות. המשמעות היא שהם מייצרים פחות זיהום וגזי חממה, וזה טוב יותר לסביבה ולבריאות שלך. בנוסף, מכוניות חשמליות זולות יותר ממכוניות מסורתיות מכיוון שאינן דורשות חלקים יקרים כמו מנוע או מערכת הילוכים.

העלות של מכונית חשמלית תלויה בטווח שלה ובגודל הסוללה. ככל שגודל הסוללה גדול יותר, כך המכונית תהיה יקרה יותר אבל

הקדמה: מהי מכונית חשמלית ומהי מטרתה?

מכונית חשמלית היא פלאג-אין היברידית הפועלת על מנוע חשמלי וסוללה נטענת. מדובר בסוג של מכונית היברידית שאינה משתמשת בבנזין או בסולר.

כדי להפעיל מכונית חשמלית, עליך לחבר אותה למקור חשמל חיצוני, בדרך כלל בבית או בעבודה. משך הזמן שלוקח לטעון את הסוללה תלוי בגודל ובסוג הסוללה.

עלות הטעינת המכונית החשמלית שלך משתנה בהתאם למקום מגורייך, כמה עולה חשמל באזור שלך וכמה אתה משתמש ברכב שלך. אתה יכול להעריך את העלות על ידי חישוב כמה מיילים לליטר (mpg) הרכב שלך מקבל והכפלה של $0.35 לקוט"ש כדי לקבל סנטים למייל (cpm).

מכוניות חשמליות הן דרך מצוינת להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך. הם גם הרבה יותר חסכוניים בטווח הארוך. זה לא מקרי שהאיש העשיר בעולם, ג'ף בזוס, השקיע במכוניות חשמליות ובתחנות טעינה.

סוגים שונים של מטענים חשמליים לרכב – איזה מהם מתאים לי?

טעינת מכונית חשמלית יכולה להיות קצת מבלבלת. ישנם סוגים רבים ושונים של מטענים והם עשויים להיות יקרים. אבל בעזרת המדריך הזה תדעו איזה מטען מתאים לכם וכמה יעלה להטעין את הרכב שלכם.

הדבר הראשון שצריך לדעת הוא שיש שני סוגים של מטענים: המטען המובנה והמטען מחוץ ללוח. המטען המשולב מותקן בתוך המכונית והוא נטען בקצב של 3 מייל לשעה (מיל לשעה). המטען מחוץ ללוח מותקן מחוץ לרכב, בדרך כלל במוסך או בחניה שלך, והוא נטען בקצב של 16 קמ"ש.

אם אתה מתכנן להטעין את המכונית החשמלית שלך בן לילה, אז מטען מחוץ ללוח יעבוד טוב יותר בשבילך כי לא יהיה צורך

מכוניות חשמליות הן העתיד של התחבורה. הן זולות יותר לתחזוקה ובעלות פליטת פליטות נמוכות יותר ממכוניות המונעות בגז. אבל, יש בעיה אחת שאנשים עדיין מתקשים איתה – טעינת הרכבים שלהם. ישנם מספר סוגים שונים של מטענים לרכב חשמלי, כך שמציאת המטען המתאים עבורכם עשויה להיות קשה.

הסוג והגודל של המכונית החשמלית שלך יקבעו איזה סוג של מטען אתה צריך. המטענים הפופולריים ביותר בארצות הברית הם מטענים ברמה 1, רמה 2 ורמה 3. מטען ברמה 1 הוא שקע בסיסי של 120V שאליו אתה מחבר את המכונית שלך באמצעות כבל מאריך או פס חשמל עם מתאם מחובר אליו. מטען ברמה 2 הוא שקע 240V הדורש התקנה על ידי חשמלאי או מתקין מקצועי וייתכן שיידרש חיווט נוסף ב