קבלני בניין במרכז

וייץ הוא קבלן כללי בשירות מלא, מפתח פרויקטים ומנהל בנייה המספק שירותי בנייה לתעשיות מסחריות, תעשייתיות וכבדות. עם כמעט 50 שנה בענף הבנייה, BlueScope הוא אחד הקבלנים הכלליים הבודדים במדינה הכוללים שירותים פנימיים כגון תכנון מבני ומפורט, הזמנת חומרים, תזמון, ניהול פרויקטים, פיקוח באתרי בנייה, אבטחה, מבני פלדה ו בֵּטוֹן. … הרי קבלנים כלליים הם עמוד השדרה של חברות הבנייה ומספקים את כל החומרים, כוח האדם והציוד הנדרש להשלמת הפרויקט. לחברה ניסיון בניהול עבודות בנייה למרכזי נתונים הנעים בין 50 ל-100 מיליון דולר.

בין אם העסק המשגשג שלך בונה את מרכז הנתונים הראשון שלו

או שאתה חברה מבוססת שמפתחת תשתית שלא עודכנה מאז שמחשבים השתמשו בכרטיסי ניקוב, אתה צריך קבלן שמבין את הצרכים הייחודיים של מגזר הבנייה הזה . בשנת 2015, BlueScope Construction היה אחד הקבלנים הראשיים שנבחרו לבניית מרכז נתונים Switch בשווי מיליארד דולר הממוקם מזרחית לרנו ספארקס, ניו יורק. אודות Certified Certified Certified General Contractors, Inc. נוסדה בשנת 1992 במטרה לספק שירותי בנייה מקצועיים עם מבנים איכותיים וחסכוניים ואספקות בזמן ועקבי. הבורסה מודיעה מדי שנה על יותר מ-2,400 פרויקטים של בנייה מסחרית.

הוא הושלם בשנת 2016 עם עלות בנייה כוללת של 80 מיליון דולר ושטח של 317,000 רגל מרובע. בארצות הברית לבדה, קבלנים כלליים מעסיקים יותר מ-7 מיליון עובדים ובונים מתקנים של כמעט 1.3 טריליון דולר בשנה. למקס טריפודי, הקבלן הכללי של RCA, יש למעלה מ-30 שנות ניסיון בבנייה מסחרית ויכול לעזור לך בפרויקט שלך מאישור ועד סיום. צוות המעצבים והקבלנים המקצועיים שלנו לשיפוץ בתים משתמש בחומרים האיכותיים ביותר ובניסיון של שנים בתעשייה להשלמת כל פרויקט.

עם זאת

באופן כללי, בכטל מתמקדת באדריכלות, עיצוב וניהול פרויקטים. כחברה חדשה, אין זה מפתיע שפרויקטי התכנון האדריכלי, התכנון והבנייה של AECOM מתמקדים בדרך כלל במים נקיים ובאנרגיה. מקס טריפודי יכולה לעזור לך להעריך את כל אמצעי הבטיחות שיש לקחת בחשבון בפרויקטים של שיפוץ/בנייה של קניונים, כגון התקנת מצלמות אבטחה, העסקת אנשי אבטחה במקום והתקנת מערכות אזעקה על הדלתות והחלונות של חנויות ללא מחסומים. . ב-25 השנים האחרונות, קבלני השיפוצים שלנו השתתפו במאות פרויקטים של שיפוצים ושיפוץ בתים.
על מנת לקרוא מידע אודות קבלני בניין במרכז כדאי לבקר ב- dscpr770.co.il

לקבלני RCA יש ניסיון רב בתיאום עם אדריכלים להטמעת מערכות אינסטלציה וחלונות חדשות בקניונים

קבוצת וולש עובדת בדרך כלל על ניהול בנייה ופרויקטים הנדסיים עם התמקדות בתשתיות ואנרגיה תעשייתית. שירותי השיפוץ והבנייה יוצאי הדופן שלנו בשירות מלא הפכו אותנו לאהובים עקביים בקרב לקוחות ברחבי האזור.

החברה עוסקת בהכל

מהקמת מבני מגורים ועד מכוני טיהור שפכים. באופן כללי, Hensel Phelps Construction עוסקת בבנייה כללית, פיתוח נדל"ן וניהול נכסים. כמה מהפרויקטים הבולטים ביותר שלהם כוללים One World Trade Center (ניו יורק), One Vanderbilt Avenue (ניו יורק) ואצטדיון מרצדס בנץ (ג'ורג'יה).

במדינות רבות, עליך להגיש בקשה לסוג מסוים של רישיון קבלן המבוסס על הערך הכספי של הפרויקטים שאתה משלים במדינה. אם יש לך שאלות לגבי שיפוץ קניון או כיכר, אנא צור קשר עם מקס טריפודי, קבלן מסחרי מורשה בפלורידה, בטלפון (954) 931-6688.

מקדם בנייה לפוסט בנייה וכל מה שביניהם

יש מטרה בכל תכנית שאנו מציגים, בכל פרויקט שאנו משלימים ובכל מה שאנו עושים. כבר יותר מ-25 שנה, החברה המשפחתית שלנו מלווה את הלקוחות בכל שלב של בנייה ושיפוץ על מנת להבטיח שהחזון של כל לקוח לגבי הבית האידיאלי שלו יתגשם.

בעוד שרוב הקבלנים משאירים אספקה ​​מסודרת בחצר, מסיאס עשה ניקיון בסיסי כל יום… לא היית יכול לעשות את זה אם אף אחד אחר לא היה עושה את עבודות הבית. למדינות רבות יש רישיונות נפרדים לקבלני מגורים ומסחר.

Medical & Senior Living CERTIFIED השתמשה בגישת ניהול הפרויקטים הייחודית שלה

כדי להשלים את הבנייה של אזרחים רפואיים וקשישים רבים. בחירת ההשקעה בשיפוץ מרכז קניות יכולה להשפיע על תפיסת העסק שלכם לשנים הבאות. פרויקטים אלה שהושלמו לאחרונה כוללים למעלה מ-100 שיפוצים והרחבות ללקוחות רבים של מכולת וקמעונאות בטקסס ובמדינות שכנות אחרות. אם אתה צריך השראה, נוכל להראות לך פרויקטים מהעבר כדי להביא רעיונות לחיים.

מוצרי בניין אנו מובילים עצים, רצפות, לבנים וכל חומרי הבנייה הדרושים לבניית בית חדש. ב-JLJ, אנו מבינים שכל אחד מהפרויקטים הללו יסכן את המוניטין שלנו. עלות בית ישן לרוב נמוכה מזו של בית חדש, מה שמספק לכם תקציב לעיצוב פנים.

אנו מבטיחים להציע לך תוצאה שתדהים אותך עד שנבנה שוב. למידע ליצירת קשר ומידע נוסף על כל שינוי בתהליך הנוכחי ב-ROC, בקר בכרטיסייה שירותי COVID-19 שלנו. אם אתה עושה עבודה מיוחדת, רישיונות מיוחדים זמינים גם במדינות מסוימות.

Similar Posts