קופסת אוכל מחולקת

מהם היתרונות של קופסת אוכל מחולקת?

לרכישת קופסת אוכל מחולקת באתר בוקסאיל 

קופסאות אוכל מחולקות הן דרך מצוינת לארוז ארוחת צהריים לילדים שלך. הם שומרים על האוכל בנפרד כך שהוא לא יתערבב יחד ויעשה בלגן. הם גם עוזרים בשליטה במנות וניתן להשתמש בהם כדי לארגן חטיפים בצורה יותר ניתנת לניהול.

קופסת אוכל מחולקת היא מאוד פרקטית, אבל היא גם מגיעה בצורות וגדלים שונים עם תכונות רבות ושונות. יש כאלה שיש להם תאים מבפנים, לאחרים יש תאים מבחוץ, ולחלקם אפילו שקיות קרח מובנות.

קופסת אוכל מחולקת היא דרך מצוינת לארוז את ארוחת הצהריים ולשמור עליה טרייה. זוהי בחירה מושלמת עבור אנשים שרוצים לאכול אוכל בריא, אבל גם רוצים את הנוחות של לא לבשל כל יום.

היתרון העיקרי של קופסת אוכל מחולקת הוא שאתה יכול לשמור את האוכל שלך בנפרד מבלי שתצטרך לדאוג לכל רטיבות או קלקול. זה אומר שאתה יכול לארוז כל מיני מזונות שונים במיכל אחד, מה שמקל מתמיד על תזונה בריאה.

מכיוון שאתם אורזים את האוכל מראש, יהיה לכם קל לשלוט במנות שאתם אוכלים ולוודא שהן בריאות ומאוזנות. אתה גם תוכל לקחת את המיכלים האלה לדרך ללא כל בלגן או טרחה מכיוון שהם אטומים היטב ולא ישפכו את תוכנם.

לרכישת קופסת אוכל מחולקת באתר בוקסאיל 

מדוע קופסת צהריים מחולקת היא חיונית לארוחות צהריים בריאות בבית הספר

קופסת האוכל היא מרכיב עיקרי בחייו של סטודנט. זה הדבר היחיד שיעזור להם לעבור את היום שלהם עם קצת אנרגיה וחומרים מזינים. אבל מה אם זה לא היה המקרה? מה אם בכל פעם שהם פתחו את קופסת האוכל שלהם, הם יתקבלו בבלגן לא מעורר תיאבון? זה יספיק כדי לגרום לכל אחד לאבד את התיאבון.

הרבה בתי ספר מנסים לבחור בארוחות צהריים בריאות יותר, אבל זה יכול להיות קשה כשצריך להכין אוכל למאות או אלפי תלמידים. כאן נכנסת קופסת ארוחת צהריים למנות! קופסת הצהריים המנותקת מציעה דרך קלה לבתי ספר לספק ארוחות צהריים בריאות המוכנות במיוחד עבורם. הם מסוגלים לעקוב אחר מה כל תלמיד אוהב ומה לא אוהב, כך שהם מסוגלים לתכנן כל ארוחת צהריים בצורה מושלמת.

היתרונות לא מסתפקים רק במתן ארוחות צהריים בריאות יותר! קופסת ארוחת הצהריים במנות מספקת גם דרך יעילה יותר לסטודנטים

לרכישת קופסת אוכל מחולקת באתר בוקסאיל 

האם מקררים לחדרי הפסקה הם הטובים ביותר לאחסון ארוחת הצהריים שלך?

מכון התקנים הלאומי האמריקאי (ANSI) פיתח מערכת תקנים עבור מקררים משרדיים. תקנים אלה נועדו להבטיח שהמקררים יהיו בטוחים, עמידים וחסכוניים באנרגיה.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור לגבי מקררים לחדרי הפסקה הוא שהם לא מיועדים לאחסון מזון. יש להשתמש בהם רק עבור משקאות וחטיפים קטנים. רוב החברות יעדיפו אם העובדים יאחסנו את ארוחת הצהריים שלהם במקרר בבית או יביאו אותה מהבית בקופסת אוכל או בשקית.

מחקר מאוניברסיטת אילינוי באורבנה-שמפיין מצא שמקררים לחדרי הפסקה הם המקום הטוב ביותר לאחסן את ארוחת הצהריים שלך. המחקר מצא כי בחדרי הפסקה עם מקררים, אנשים נוטים יותר לאכול בריא יותר ולאכול פחות ג'אנק פוד.

החוקרים סקרו למעלה מ-500 עובדים ומצאו כי אלו שהיו להם גישה למקרר אכלו בריא יותר ופחות ג'אנק פוד מאלה שלא הייתה להם גישה למקרר.

מהן המיכלים הטובים ביותר להכנת ארוחה בסגנון הבנטו שלך?

בנטו היא ארוחה יפנית ארוזה בקופסה או במיכל. המילה "בנטו" באה מהמילה היפנית ל"נוח" והקופסה מעוטרת לעתים קרובות כדי להיראות כמו אדם, חיה או צורה מעניינת אחרת. ניתן לייחס את סגנון האכילה הבנטו לתקופת אדו (1603-1868) שבה ניתנה לעובדים ארוחת צהריים חינם. ארוחת הצהריים הבנטו אפשרה לעובדים לאכול במהירות ולחזור לעבודה.

ישנם מיכלים רבים שבהם אתה יכול להשתמש לארוחה בסגנון הבנטו שלך. הנה כמה מהבחירות הטובות ביותר:

קופסאות בנטו נהדרות עבור אנשים שרוצים לארוז ארוחת צהריים בריאה ומאוזנת. אבל המיכלים שבהם אתה משתמש יכולים להכין או לשבור את ארוחת הצהריים בסגנון הבנטו שלך.

המיכלים הטובים ביותר לאריזת ארוחה בסגנון בנטו הם אלה שיש להם תאים וניתן לסגור אותם. זה יאפשר לך לארוז את כל המאכלים האהובים עליך מבלי שהם ישפכו זה לתוך זה או על הבגדים שלך.

חלק מהמכלים המדורגים ביותר לאריזת ארוחת צהריים בסגנון בנטו הם:

– קופסאות בנטו: אלה מגיעות בצורות ובגדלים שונים, כך שיש אחת מושלמת לכל אירוע. חלקם אפילו מגיעים עם מקלות אכילה תואמים!

– מיכלים חד פעמיים: אלה זולים וחד פעמיים, מה שהופך אותם קלים לשימוש שוב ושוב מבלי לדאוג לשטוף אותם בין שימוש לשימוש. בנוסף הם מגיעים בהרבה צבעים וצורות שונות – מושלמים לכל אירוע!

 

לרכישת קופסת אוכל מחולקת באתר בוקסאיל 

Similar Posts