שואב אבק נטען

שואבי האבק הם קלים, נטולי כבלים ומופעלים באמצעות סוללות ליתיום-יון נטענות. בעוד שדגמים אלחוטיים אינם בדרך כלל שואבי האבק החזקים ביותר שיש, יש להם כמה יתרונות חשובים. בדומה לשואב זקוף, אבל קטן יותר, עם מעבר ניקוי צר יותר ועיצוב אלחוטי בדרך כלל, שואב כף יד נהדר גם עבור חללים קטנים יותר כמו דירות ומעונות.

בהתאם לאופציה שתבחר

שואבי Dysons מתקדמים הם גם נהדרים או מושלמים לשאיבת אבק מרצפות חשופות. אין שום אינדיקציה שהם יחזיקו מעמד זמן רב יותר מאשר שואבי אבק אלחוטיים זולים יותר, שלא לדבר על שואבי אבק מחוברים שמנקים באותה מידה אבל עולים כמה מאות דולרים פחות. שואבי אבק אלחוטיים מודרניים הם קומפקטיים, קלים וחזקים – מספיק כדי להתמודד עם רוב העבודות בדירה קטנה או בבית, אפילו משימות קשות כמו שיער של חיות מחמד.

מנקה השיער והשטיחים האלחוטי הטוב ביותר של Dyson V11 Animal Dyson V11 Animal מכיל עוצמה מרשימה ויכולת להתמודד עם משטחים החל משטיחים מדובללים ועד לרצפות קשות

זהו ואקום ללא החוטים החזקים ביותר שבדקנו. שואב האבק האלחוטי הזה עושה עבודה מצוינת באיסוף שיער של חיות מחמד, פסולת עדינה כמו אורז וחומר גס כמו גרגירים מרצפות חשופות. בעוד שהשואב האלחוטי של Shark Wandvac דורש קצת יותר מאמץ, שואב האבק הזה הקל עליך לנקות פסולת מכל סוגי הרצפות, למעט שטיחים ארוכים שבהם נדרשו מעברים מרובים. לשואב האבק האלחוטי הזה יש שלושה מצבים חזקים לסוגי רצפה שונים ועושה עבודה מצוינת בניקוי חיות מחמד.

שואב אבק אלחוטי Shark Wandvac שואב האבק האלחוטי הטוב ביותר של אמזון לעבודות קטנות וחללים קטנים קל משקל

נוח ועם ידנית ההמרה הקלה ביותר לשימוש שבדקנו, Shark Wandvac נהדר עבור בתים קטנים. או לניקוי מהיר. אביזרים כגון שואב האבק האלחוטי של Dyson, שואב האבק האלחוטי של Dyson Stick או שואב האבק האלחוטי של Shark מספקים ניקוי רב עוצמה באריזה נוחה וקלת משקל. מגוון שואבי האבק האלחוטיים של Hoovers הם אידיאליים לניקוי יומיומי תוך שמירה על העוצמה ועוצמת היניקה של שואב אבק חוטי. זהו שואב אבק אלחוטי מעוצב וקל לשימוש שעובד היטב על רצפות קשות ושטיחים וגם מנקה חיות מחמד.

ה-Miele Triflex HX1

הוא גם שואב האבק הרצפה השני בטובו מבין שואבי האבק האלחוטיים שבדקנו (לא סופרים את המקלות, בעלי רולר רך נוסף שתוכנן במיוחד לניקוי משטחים קשים). בעוד שה-Hoover Onepwr Evolve Pet עושה יותר שואב זקוף מאשר רטט של שואב אבק מקל, הוא נטול כבלים ועובד היטב על כל סוגי הרצפה, גם אם הוא נאבק מעט עם שטיח רך מאוד. דגם רב-קומתי רב-תכליתי שאינו שובר את התקציב, הדגם הרב-תכליתי שוקל חמישה פאונד בלבד, בעל מלכודת לכלוך קלה לריקון וסוללת ליתיום 16V. סוללת ליתיום-יון 16V אשר על פי המותג יכולה להחזיק עד 18 חודשי טעינה וזרבובית דקה ניתנת להסרה אשר יכולה להסתובב 180 מעלות.
למידע מורחב בתחום של שואב אבק נטען עליך לבדוק כאן: vacuums.co.il

במבט חטוף

ה-V11 Outsize כולל קופסת אבק חסרת תקדים של חצי ליטר (לשואבי אבק אלחוטיים), שתי סוללות נשלפות, שתיהן מספקות עד 60 דקות שימוש, ומכפילות את עוצמת היניקה של כל אחת אחרת. שואב אבק אלחוטי. . כמו V11 Torque Drive, ה-V8 Absolute הזקוף מגיע עם מגוון רחב של אביזרים.

כמו עם Dyson

אתה יכול לחבר את הכלים שלך ישירות לאספקת החשמל ולהשתמש בשואב האבק כמו שואב אבק ידני. מכיוון שאינך זקוק לשקע חשמל, ניתן לקחת את הדגמים האלחוטיים איתך לכל מקום, מהמכונית או הסירה למוסך שלך. שואבי אבק עם חוטים תלויים בשקעים בזמן הניקוי, בעוד שדגמים אלחוטיים בדרך כלל צריכים להיות ליד שקע חשמל כאשר אינם בשימוש כדי שיוכלו לטעון.

שואבי אבק אלחוטיים מעטים יכולים להתאים לעוצמת הניקוי הזו

אפילו בהגדרת ההספק הגבוהה ביותר, ואף אחד לא מתקרב אפילו להגדרה הנמוכה ביותר. Cady Dulyude הסבירה ששואבי אבק אלחוטיים אינם מיועדים למי שעושה הרבה ניקוי, שכן שואבי אבק אלחוטיים נוטים להיות פחות חזקים משואבי אבק המונעים על רשת החשמל ויש להם מספיק כוח רק כדי לשמור על חיי הסוללה. ה-Dyson V11 ו-V15 הם השואבים האלחוטיים היחידים שבדקנו שיכולים לאסוף כל כמות נכבדת של פסולת עדינה, שבירה או מאובקת משטיחים – לא תעשה זאת עד שתקבל שואב טוב, אני יודע שהחרא הזה קיים.

על משטחי רצפת עץ

ה-V11 ממש פינה רצפות חשופות מאבק ולכלוך. שואב האבק הרובוט עושה עבורכם את כל העבודה, מנקה בקלות מתחת לרהיטים ועובר במהירות משטיח לרצפות קשות, מסיר לכלוך ואבק מכל משטח. שואב האבק האלחוטי נועד לעזור לך לשמור על שטיחים, שטיחים ורצפות נקיים וללא לכלוך על ידי איסוף שיער רופף, אבק, לכלוך ופסולת, בעוד שואבי שטיחים נוצרו במיוחד לניקוי יסודי של שטיח מבסיס לבסיס. . גבוה באמצעות מים ותמיסת ניקוי.

למרבה הצער

לשואב האבק הזה יש חלקים שזקוקים לניקוי תקופתי, למרות שלרוב הם נגישים בקלות. אם אתה מוכן להוציא את כספך עבור מכונה שמנקה טוב יותר מכל שואב אבק אלחוטי אחר (ושפע של פלאגין) מכל מותג אחר שבדקנו, לכו על דגם Dyson – Dyson היוקרתי. V15 Detect טוב במיוחד. הגרסה האחרונה של Dyson חורגת מעבר לאינטגרציה של אפליקציות ולוקחת את התודעה לשלב הבא עם בקרת ואקום חכמה, ניהול סוללה, דיכוי רעשים ומסנן ניקוי עצמי.

שואב אבק אלחוטי זה מגיע עם מגוון כלי שיער לחיות מחמד

כולל מברשת טורבו ממונעת, כלי חריץ LED, מברשת אבק וכלי חריצים גמיש. ה-Shark Vertex Cordless מתעורר לחיים עם פיית הדק או מתג שניתן למתג, אך עדיין קל להפעיל אותו בטעות כשאתה לא עומד לעשות זאת.

Similar Posts