השתלות שיניים לתיקון פערים

בעצם הלסת הם הדבר הטוב הבא ללסת חסרה. השן התותבת או החלפת השן מעוגנות באופן קבוע לשתלים. החלפת שן לכל עצם הלסת יכולה להתבצע באותו אופן באמצעות שתל אחד או כמה עצם לסת מלאה וחלקית.

שתלים דנטליים הם פתרון קבוע לשיניים החסרות שלך, או הפתרון לשן שבורה או לא מיושרת.

אנחנו כל כך בטוחים בתוצאות של הליך השתלת העצם שאנחנו יכולים להבטיח זאת, או אם לא, אתה יכול לקבל את כספך בחזרה. עם שתלים, אנו יכולים לעתים קרובות לחזות ולשלוט באיבוד העצם המתרחש באופן טבעי עם שן שאבדה.

ב-Lakeland Dtal Care, אנו מחויבים לעזור למטופלים שלנו להשיג ולשמור חיים שלמים של בריאות שיניים, כמו גם חיוך בטוח ובריא. אנו גאים להציע טיפול שתלים למטופלים באזור מילווקי רבתי מאז סוף שנות ה-90 וגאים לדווח שכל המטופלים שלנו חוזרים למשרדנו לניקיון ובדיקות שנתיות לפחות פעם אחת.

במשך שנים רבות אנו מטפלים בחולים עבור שתלים, והם בין מרכזי ההשתלות המובילים במילווקי. צוות רופאי השתלים, רופאי השיניים ורופאי השיניים שלנו מספקים לך טיפול השתלים מקיף; הטוב ביותר ברפואת שיניים משקמת. אנו מציעים הליכי השתלות שיניים רבים ושונים, לרבות שתלים בודדים ומרובים, ויכולים לדאוג לרפואת שיניים שגרתית של שתלים או שיקום מתקדם ביותר כגון גשר בקשר מלא או כתר נתמך שתל קבוע.
למידע נוסף על השתלת שיניים ביום אחד והשתלות שיניים לתיקון פערים נא לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

תחוו שיפור דרמטי בחיוך לאחר טיפול השתלה מוצלח, והיו בטוחים שאנו מסורים לכם ולבריאות הפה שלכם – בחרתם את רופא השיניים המתאים לטיפול בהשתלות.

השתל הדנטלי הידוע ביותר הוא הכתר הדנטלי, אך ישנן דרכים רבות אחרות להצמדת שתלים דנטליים שיכולים לשפר את תוחלת החיים של המשן הבריאה שלך.

כעת תוכל ללמוד עוד על אופן הפעולה של טיפולים והשתלות שיניים אלה כדלקמן.

השתלות שיניים

מה באמת עושות השתלות שיניים?

שתל הוא, פשוטו כמשמעו, בורג ארוך שמונח כדי לספק מבנה בתוך ומסביב לעצם הלסת. מבנה זה הופך לאחר מכן לחלק מעצם הלסת. מכיוון שהשתלים הדנטליים מחוברים לעצם הלסת, ניתן להשתמש בהם לשיקום שן.

השתלות שיניים הן אופציה קבועה להחלפת שיניים חסרות. רוב האנשים יכולים לצפות שהשתלות השיניים יחזיקו מעמד מעל 20 שנים או יותר. החל ממאי 2014 היו להם אחוזי הצלחה טובים בהחלפת הקשת כולה – שן אחת או מספר שן – כולם עם אחוזי הצלחה דומים. עם זאת, שום טיפול בשתל לא יהיה זהה, כולל משך הנחת השתל. רופא השתלות שיניים טוב יציע המלצות לגבי מיקומי השתלות הטובים ביותר.

עם השתלות שיניים, מגע בין עצם לשתל מתרחש לאחר 4-6 חודשים וזה מה שמספק את כוח העיגון. שיעור ההצלחה של השתלות שיניים הוא כ-97%, אם כי הוא משתנה בהתאם למיקום השתל.

הליך השתלת השיניים דורש שלושה שלבים.

השלב הראשון הוא הכנת השיניים, החניכיים ועצם הלסת התחתונה. מסירים שן ושומרים על השורשים אם פעולה זו גורמת לטראומה מינימלית לעצם הבסיסית, כמו למשל כאשר יש מחלת חניכיים קלה עד בינונית. לאחר מכן מניחים את השתל הדנטלי, מקדמים את הרקמה הרכה וממלאים את הרווח בעצם הלסת. לאחר מכן מתקנים את נסיגת החניכיים שהתרחשה כתוצאה מהוצאת השיניים.

לאחר הכנת עצם הלסת, ניתן להכניס את השתל דרך החניכיים. רוב השתלים מגיעים כעת בחתיכה אחת ומאפשרים לעצם הלסת לצמוח סביב השתל. לאחר ההצבה, השתל מורשה "להשתלב" או להחלים במשך 3 עד 6 חודשים בעוד הרקמה הרכה הבסיסית מתרפאת.

השלב האחרון, לאחר "אינטגרציה ב-osseo", הוא הטיפול המיידי. זה יכול להיעשות מיד עם כתר זמני על השתל או יכול להיות

 

למרות שהם לובשים בדרך כלל על ידי בני נוער, הם גם מתקנים פערי שיניים אצל מבוגרים. על ידי סחיטה איטית של החוטים המחוברים לפלטה, הפלטה מפגישה את השיניים ומבטלת מקום לא רצוי. היתרון של הפלטה הוא שהם מכסים את כל הפה ומזיזים את כל השיניים, מה שיכול להועיל לאנשים עם רווחים מרובים.

ניתן להשתמש בפלטה לחללים קטנים או לחללים גדולים, ולפעמים הם יכולים לתקן רווחים שנגרמו משיניים חסרות. שיניים מושתלות. למרות שחלק ממכשירי יישור שיניים יכולים למלא רווחים שנגרמו משיניים חסרות, הם לא מתאימים לכל המצבים.

אם אתה מאבד שן או עוקר שן, בהתאם למצב, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על השתלות שיניים כדי למלא את החסר. רופא השיניים ממליץ על השתלת שיניים למטופלים שיש להם רווחים בין השיניים עקב אובדן שיניים.

שיניים לא מספיקות או חסרות עלולות להגביל את תנועת השיניים הסמוכות וליצור רווח חדש. שיניים קדמיות נפוצות מאוד ויכולות להיגרם ממספר גורמים, כולל שיניים קטנות וחניכיים קטנות.

אם הרווח גדול מאוד או שהשיניים חסרות, ניתן להשתמש בשתלים דנטליים לתיקון הרווח בין השיניים. שתלים הם שיניים חלופיות קבועות או נשלפות המונחות בחלל פתוח. בניתוח שיניים מסוג זה מניחים את הכתר על השיניים ליד הרווח.

הם עושים עבודה מצוינת בגישור על פערים והם בהחלט אפשרות משתלמת יותר מאשר שתלים

אחוזי הצלחת השתלים הם יותר מ-95% והם אופציה טובה לאנשים בריאים מספיק לעבור טיפולי שיניים רגילים. השתלות שיניים עם אחוזי הצלחה גבוהים ויתרונות לטווח ארוך הם דרך מצוינת לתקן פערים בין השיניים.

אם הרווח גדול מדי

שתלים דנטליים הם הבחירה הטובה ביותר להחליף שיניים חסרות. שתלים דנטליים נחשבים לפתרון הטוב והאמין ביותר לגשר על הפער בין השיניים הנגרם מאובדן שיניים קבוע. למרבה המזל, ניתן להשתמש בהליכי שיניים ותותבות רבות לתיקון שיניים קרועות.

הליך קוסמטי נוסף שיכול לתקן את הרווחים בין השיניים

הוא ציפוי. ציפויי חרסינה או קרמיקה חופפים את השיניים הקיימות, אך לעיתים ניתן להסיר את אמייל השיניים. ניתן להשתמש בציפויי חרסינה למילוי חללים גדולים עם אפשרות שימוש ברפואת שיניים קוסמטית, שכן בתהליך זה אפשריים שינויים נוספים בשיניים. ציפוי יכול להפוך שיניים לא מושלמות לשיניים במיקום מושלם ובצורה מושלמת.

רופאי שיניים בוחרים בכתרי חרסינה בצורת שיניים במקרים בהם שיניים חסרות או קטנות

וכתוצאה מכך נוצר רווח בין השיניים. כתרים דנטליים משמשים בדרך כלל לסגירת שיניים פגועות ולשחזר את הפונקציונליות של החיוך שלך. עם זאת, זה הפך להיות נפוץ להניח כתרים דנטליים על שיניים פרושות כדי ליצור חיוך אחיד לחלוטין.

בין אם יש לך רק שן אחת או כמה

רופא השיניים שלך יכול ליצור שיניים תותבות כדי להשלים חללים או רווחים. בהתאם לבריאות הפה הכללית וצרכי המטופל, רופא השיניים עשוי להמליץ על סתימות הדבקת שיניים, כתרי חרסינה, ציפויי חרסינה, שתלים דנטליים, Invisalign או הליכים מסורתיים מבוססי מכשירים כדי לשחזר את הרווח בין השיניים. אם הטיפול אינו נדרש מבחינה רפואית אך האדם מעוניין לסגור את הפער מסיבות קוסמטיות, רופא השיניים יכול לסייע בבחירת הגישה הטובה ביותר.

אמנם ישנן דרכים רבות לתקן רווח בשיניים ללא סמכים

אך לפעמים רופא השיניים ימליץ על טיפול יישור שיניים לקבלת התוצאות הטובות ביותר לטווח ארוך. אם יש לך רווח בשיניים שאתה רוצה לתקן, למה שלא תקבע תור לרופאי שיניים מנוסים של No Gaps. הקפד לדבר עם רופא השיניים והצוות המוסמך שלנו ולתת להם לדון איתך בכל האפשרויות הקשורות לשירותי השיניים שלנו, לרבות האפשרויות הרבות לתיקון פערים בשיניים באמצעות כתרים וגשרים. אם הפער בחיוך שלך נגרם משיניים חסרות או אם הרווח הוא ברוחב של שן, שתלים דנטליים הם הפתרון מספר אחת שלך.

השרף המרוכב בצבע השן מכסה בחוכמה את החלל בין השיניים הקדמיות

מומלץ לקשור מטופלים עם סתימה לקויה, שיניים עקומות או צפופות. הדבקת שיניים. כמו ציפוי, הדבקת שיניים משתמשת בחומרים מרוכבים רכים כדי לעזור לסגור את המרווח בין השיניים. הדבקה מתאימה מאוד לסגירת מרווחים קטנים בין שיניים קדמיות ופתרון בעיות אסתטיות.

כחלק מתהליך זה, רופא השיניים מכין את פני השיניים ומורח דבק. הליך זה כולל יצירת שכבה מיוחדת של חומר דק (קליפה) שרופא השיניים מצמיד לקדמת השיניים.

החומר מתאים לצבע השיניים הטבעי שלך

ומכיוון שהציפויים מעט רחבים יותר מהשיניים הטבעיות שלך, הם יכולים להסתיר את הרווח ללא שימוש בפלטה. ציפויים הם אחת האפשרויות הפופולריות ביותר לחידוש חיוך, וניתן להשתמש בתותבות אלו לטיפול בבעיות אחרות כגון שינוי צבע, שינוי צבע ועיוותים בשיניים.

רופאי שיניים נהגו להחליף שיניים חסרות בגשרים או תותבות

אך השתלות שיניים הן בדרך כלל האפשרות הטובה ביותר. בנוסף, הם "נראים יפים כמו שיניים טבעיות", אומר מנואל מקדו, MD, רופא שיניים ועוזר פרופסור לרפואת שיניים משקמת באוניברסיטת אורגון לבריאות ומדעים.

הם מורכבים מקונכיות חרסינה דקות המכסות את החלק הקדמי של השיניים ועשויות מעט רחבות יותר מהשן עצמה

כדי להסתיר את הרווחים ביניהן. בטיפול זה נצמדת לשן הקדמית מעטפת דקה המכסה את פגמי השיניים. במהלך ההליך מניחים כתר על השן בכל קצה של הרווח ומצמידים אליהם גשר עם שן מלאכותית אחת או יותר, הממלא ביעילות את הרווח ומחזיר את החיוך.

בנוסף ליישור שיניים

ניתן להשתמש בהליכי תיקון כגון הדבקה מרוכבת, ציפויי חרסינה או כתרים לתיקון קרעים בשיניים. תיקון שיניים פגומות או שבורות תמיד היה התפקיד העיקרי של ההתקשרות כדי לחפש תיקון, אך השימוש בהדבקה ככלי להגדלת שיניים כדי לצמצם את הפער הפך נפוץ מאוד. שינוי חיוך נוסף בו משתמשים רופאי שיניים לתיקון הפער בין השיניים הוא השתלת שיניים. שיניים חלופיות מוחדרות לחניכיים או לעצמות, לעיתים מחוברות לשיניים מסביב.

עם זאת

טיפול יישור שיניים אורך זמן רב יותר משחזורים או ציפויים, אך הוא יעיל גם בצמצום המרווחים בין השיניים. הודות להתקדמות ברפואת השיניים, אתה יכול לעבור הליכים רבים ללא כאבים וממושכים שיסגרו במהירות את הרווח בין השיניים. פנו אלינו עוד היום לקביעת תור ולעשות את הצעד הראשון במילוי פערים בשיניים ושיקום החיוך.

אתה ורופא השיניים שלך תחשוב מחדש על הרגלי השיניים האישיים שלך ועל השיטות לשחזור מרווח השיניים שלך כך שיתאימו לשיניים שלך. כדי לגלות את הדרך הטובה ביותר לתקן פער בין השיניים, שוחח עם רופא השיניים שלך בקהילה שלך.

 

Similar Posts