כמה ימים בין 2 תאריכים

מתאר פוסט בבלוג:

פוסט זה בבלוג ילמד אתכם כיצד לחשב את מספר הימים בין שני תאריכים באקסל.

ראשית, עלינו ליצור עמודה חדשה בגיליון האלקטרוני שלנו. נוכל לעשות זאת על ידי בחירת הכרטיסייה "הוספה" ולחיצה על "עמודה" תחת הקטע "אובייקטי גיליון". לאחר מכן נזין את ערכי התאריך בעמודה זו ונוודא שיש לנו תאריך עבור שתי השורות. כדי לעשות זאת, בחר את כל התאים משורה 2 ואילך והזן את ערכי התאריך שלך לתוכם.

לאחר מכן, בחר את כל התאים משורה 2 ואילך והזן את ערכי התאריך שלך לתוכם. בחר את התאים עם הימים המחושבים שלך בין שני תאריכים (במקרה זה הוא 10) ולחץ על הכרטיסייה "נוסחאות" בחלק העליון של חלון הגיליון האלקטרוני שלך. מכאן, לחץ על "=DaysBetween()" בקטע "פונקציות פיננסיות" של הנוסחאות. זה ייתן לך תוצאה של 10

מהו תרשים גנט?

תרשים גנט הוא סוג של תרשים עמודות הממחיש לוח זמנים של פרויקט, הנקרא על שם הממציא שלו, הנרי גאנט. תרשים גנט מציג את תאריכי ההתחלה והסיום של משימות ביחס לתאריך ההתחלה של הפרויקט.

מטרת תרשים גנט היא להציג מידע על מתי מתחילה פעילות, מה נדרש כדי להשלים אותה וכמה זמן היא לוקחת.

תרשים גנט הוא תרשים עמודות המשמש להצגת תאריכי התחלה וסיום של משימות שונות בפרויקט. זה גם מציג את משך כל משימה ואת הזמן הכולל שייקח להשלמת הפרויקט.
על מנת לשמוע עוד מידע אודות כמה ימים בין 2 תאריכים ומחשבון ימים ניתן לבדוק כאן: 360c.co.il

תרשים הגאנט נקרא על שם הממציא שלו, הנרי גאנט, שהיה מהנדס ויועץ ניהול אמריקאי.

תרשימי גנט משמשים בניהול פרויקטים כדי לוודא שהפרויקטים הושלמו בזמן ובתקציב.

לתרשים הגאנט שלושה חלקים עיקריים: החלק הראשון נקרא תרשים העמודות או העמודות. החלק השני נקרא הטבלה או הגיליון האלקטרוני. החלק השלישי נקרא ציר זמן או לוח שנה שבו אתה יכול לשרטט את המשימות שלך לפי תאריך.

כיצד לחשב ימים בין 2 תאריכים באמצעות הנוסחה המתמטית של D2-D1

הנוסחה לחישוב מספר הימים בין שני תאריכים היא:

D2-D1 =

מספר הימים בין שני התאריכים

קל לחשב את מספר הימים בין שני תאריכים באמצעות הנוסחה המתמטית. החישוב הוא

D2-D1.

הצעד הראשון הוא להחסיר את D2 מ-D1. לאחר שגרעת, חלקו את ההפרש ב-365 ואז הכפילו אותו ב-24 שעות. זה ייתן לך את התשובה לכמה ימים יש בין שני תאריכים.

משך בין שני תאריכים ואיך זה קשור לחודשים ושנים

אנו משתמשים במילה "משך זמן" כדי לתאר כמה זמן עבר בין שני אירועים. המילה משמשת גם כדי לתאר כמה זמן אדם עומד להיות במקום מסוים.

משך זמן יכול להימדד בימים, חודשים, שנים וכן הלאה. אנו מודדים את משך הזמן על ידי ספירת מספר הימים שחלפו.

יום שווה ל-24 שעות, מה שאומר שאנחנו יכולים לומר "ישנתי 8 שעות אתמול בלילה". אנחנו מודדים זמן בשעות כי יש 24 כאלה ביום. חודש שווה ל-30 או 31 ימים, בעוד שנה היא באורך 365 ימים (או 366 במהלך שנים מעוברות).

יש 86,400 שניות ביום. יש 31,536,000 שניות ב-365 ימים.

Similar Posts