ניתוח מתיחת פנים: כל מה שרצית לדעת

צור קשר עם רופא פלסטי על מנת לבחון הליכים של מתיחת פנים ולרשום את כל השאלות (ישנן עשרות אם יש לך אותן) כדי שהרופא שלך יוכל לענות עליהן לפני הניתוח המתוכנן. במהלך הייעוץ שלך, המנתח הפלסטי שלך יכול להסביר את מתיחות הפנים וההליכים השונים. עם מומחי הניתוחים הפלסטיים Marotta, למשל, אתה יכול לבחור בין מתיחת הפנים החתימה E מיני (נקראת גם EZ lift) או מתיחת פנים מלאה.

מתיחת פנים מיני היא הליך זעיר פולשני שנועד להסיר קמטים ועור נפול מהפנים התחתונות. מתיחת פנים כירורגית מבוצעת על ידי מנתח פלסטי שמוציא את העור לגמרי מהפנים.

מתיחת פנים מסורתית משמשת למיקום מחדש של העור ושרירי הפנים והצוואר. מתיחת פנים מבוצעת על ידי הידוק שכבות הפנים ולאחר מכן שקיעה למטה להסרת עור עודף, שיקום קווי מתאר טבעיים ויצירת מראה מוצק יותר על הפנים מהצוואר לעור.

ניתן לשלב ניתוח כניסה למתיחת פנים עם הליכים נוספים כגון פלפורולוגיה

הרמת עפעפיים, זריקות שומן, פילינג כימי והתחדשות הפנים. פעולות מתיחת הפנים מותאמות באופן אישי לצרכי המטופל כך שמנתח קוסמטי יכול להתאים את הטכניקות שלו.

המועמדים הטובים ביותר לניתוח מתיחת פנים הם חולים עם סימנים של הזדקנות הפנים וגמישות העור

חלק מהמנתחים ממליצים גם על מתיחות פנים לאנשים צעירים ומראים סימנים מוקדמים של צניחת פנים. אנשים יכולים גם לשלב מתיחות פנים עם ניתוח עפעפיים או טיפולי פנים אחרים.

התוצאות של מתיחת פנים יכולות להזדקן את פניך לאורך זמן

מבצעים מתיחות פנים להחזרת הנעורים לפנים ולצוואר על ידי החלקת קמטים והסרת עודפי עור. אף מנתח פלסטי אינו יכול להבטיח כמה זמן התוצאות שלך יהיו או כמה זמן ההשפעות יהיו, אך רוב מתיחות הפנים נמשכות כשנה ללא צורך בריטוש.

ניתוח מתיחת הפנים המבוצע על ידי מנתח פלסטי מוסמך הינו ניתוח בטוח ודרך מצוינת להצעיר את מראהך

אם אתה חסר את הביטחון שהיה לך פעם בגלל הירידות בגמישות העור שלך, או אם יש לך בעיות עור גרועות יותר ויותר עקב עור רופף ומזדקן, זו יכולה להיות אופציה אידיאלית.
על מנת לקרוא עוד מידע בנושא של דר' יעקב בר – מומחה לכירורגיה פלסטית ואסטטית באפשרותך לבקר באתר drbarr.co.il

כל הליך מתיחת פנים צריך להתבצע על ידי מנתח פלסטי בעל ניסיון עם פעולות מתיחת פנים ומורכבות ביצוע ההליך

לגברים השוקלים מתיחת פנים, ודא שלמנתח הקוסמטיקה יש ניסיון עם מתיחות פנים על מטופלים גברים מאחר והאנטומיה של הפנים הגבריות ייחודית ודורשת גישה משכילה יותר. סיבוכים סיבוכים במהלך מתיחת פנים הם נדירים, וכל ההליכים הקוסמטיים בטוחים יותר אם הם מבוצעים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים.

אם אתה מחפש מנתח פלסטי

חשוב לוודא שלרופא יש את הניסיון והמומחיות לביצוע סוג הניתוח הפלסטי הדרוש לך כגון הליך מתיחת פנים. בעת בחירת מנתח קוסמטי מוסמך, ודא כי המנתח שלך הוא בעל הכשרה ומנוסה בכירורגיה קוסמטית, כולל טכניקות לשחזור פנים, וכי ההליך שלך מתבצע במתקן כירורגי מוסמך.

מקובל שחולים בוחרים הרמת עפעפיים

הרמת גבות ומתאר צוואר במקביל למתיחת פנים, אך במקרים מסוימים מנתחים פלסטיים מבצעים שתי פעולות שונות כניתוח אחד. מתיחות פנים הן ניתוחים אינדיבידואליים ייחודיים לכל פנים ולמטרות המתקבלות.

אם סימני ההזדקנות (כגון קווים

קמטים ועור נפול) הם החשש הקוסמטי העיקרי שלך, מתיחת פנים (או חלופות אחרות פחות פולשניות כגון טיפול בקמטים בהזרקה) היא כנראה האפשרות הטובה ביותר. מתיחת פנים יכולה לעזור לך לשקם לא רק את היופי הטבעי של הפנים שלך, אלא גם את הביטחון העצמי שלך.

כמנתח פלסטי בצפון אריזונה

יש לנו מגוון טכניקות שיכולות לתת לך תוצאות מצוינות, כגון מיני מתיחות פנים, מתיחות פנים מסורתיות והרמת צוואר. מתיחת פנים המבוצעת על ידי אחד המנתחים הפלסטיים המוסמכים על ידי הלוח שלנו היא כל מה שאתה צריך. אם אתה חושב על מתיחת פנים, המנתח הפלסטי שלנו בלונג איילנד הוא רופא פלסטי מוסמך, ד"ר מארוטה מרוטה, מומחה לכירורגיה פלסטית.

הרמה

הידועה גם בשם rhytidectomy, היא הליך כירורגי המתהדק או מהדק את העור והרקמות. זהו מונח כללי לכל ניתוח לשיפור סימני ההזדקנות בפנים ובצוואר על ידי מיקום מחדש או הסרה של עור, שומן ושרירים. ניתוח מתיחת פנים או כריתת rhytID הוא ניתוח קוסמטי שמטרתו להעניק לפנים מראה צעיר יותר.

מתיחת פנים מהדקת את העור סביב הפנים והצוואר

כדי לגרום לך להיראות צעיר יותר. הרמת פרופיל היא מעין מתיחת פנים שעוזרת להידוק העור על מנת לשמור על אזור לסת וצוואר מוגדר יותר. זה מה שאתה רוצה לאנשים צעירים שיש להם יותר בעיות מתאר או בעיות הזדקנות.

המנתח הפלסטי שלך יבחן את מבנה העצמות שלך

את צורת הפנים שלך, את חלוקת השומן ואת איכות העור שלך כדי לקבוע את החלופה הטובה ביותר לניתוח מתיחת פנים. לאחר עזיבתך, המנתח שלך ייתן הוראות ספציפיות לניתוח ולהחלמת מתיחת הפנים שלך כולל טיפול בממשקים וניקוזים ויארגן פגישות מעקב.

העלות הכוללת של מתיחת פנים

היא שילוב של דמי כירורג, דמי הקמה במרכז הניתוח ודמי הרדמה. על פי האגודה האמריקאית לכירורגים פלסטיים, דמי הניתוח הממוצע עבור מתיחת פנים יכולים להיות נמוכים עד 7,000 $, עם חיובים נוספים עבור הרדמה ומתקנים.

Similar Posts