מה יש לעשות בטיול למיאמי ביץ'?

לעתים קרובות בקיץ ובסתיו, לא מתחשק לך לנסוע למיאמי. אמנם זה לא אומר שעליכם להימנע מביקור במיאמי בתקופה זו, אבל כדאי לפקוח עין על תחזית מזג האוויר ולוודא שיש לכם ביטוח נסיעות.

איך להישאר בטוח במיאמי מיאמי

היא מקום בטוח לטייל בו עם תרמיל. למיאמי יש חיי לילה פעילים מאוד ואם מועדונים זה הקטע שלך, מיאמי היא אחד המקומות הטובים בעולם למועדונים. יש הרבה מסעדות וברים נהדרים לאורך הרחוב, חלקם עם נוף נהדר של החוף והאוקיינוס.

סאות' ביץ'

הוא אזור של כיף ביום ובלילה, עם חופים תוססים, מסעדות תוססות, מועדונים וברים, ריקודים בלילה ושפע של בידור במיאמי לבחירה. אתה לא יכול להגיע למיאמי בלי ללכת לסאות' ביץ' המפורסם, אז תכננו לבלות שם שעה או שעתיים בקניות, שחייה או התחממות על החול הלבן והבתולי. מיאמי ביץ' מושכת תיירים מכל העולם עם חופי החול הלבן, מקומות הלינה המפוארים, המוזיאונים והגלריות ברמה עולמית והמסעדות שלא תרצו לסיים איתן את הארוחה.

יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות שזה יכול להיות קשה לתכנן את המסלול המושלם. כמו בכל עיר גדולה בארה"ב, הבחירה היכן לשהות במיאמי היא לא תמיד קלה. בין אם תרצו להתעורר ליד החוף או במרכז העיר, יש שפע של אפשרויות לינה לבחירה.

לפעמים זה נחמד ללכת למלון חוף ופשוט ליהנות ממנו במקום לחקור את כל העיר

ערכו פיקניק בפארק, צפו בתנועת המים בנמל מיאמי ובמרינות, או פשוט תהנו מהחוף המרהיב. תיהנו מנופי האוקיינוס ​​וקבלו צל בפארק לאמוס, המוצל על ידי עצי דקל כדי להימלט מהחום של מיאמי. ב-24 השעות הראשונות שלכם במיאמי, תטיילו בארכיטקטורת הארט דקו באושן דרייב בסאות' ביץ'.

עיין באמנות הרחוב של Wynwood וחנות ברובע העיצוב של מיאמי

אם אתם אוהבים אומנויות, תכננו לנסוע למיאמי לסוף השבוע השני של החודש ולווינווד בשבת, אזור מלא בסוחרי אמנות, משאיות אוכל ומוזיקה חיה. אם אתם מחפשים סיור מודרך, בדוק את סיור ההליכה העצמי של אמנות ברחוב מיאמי בחינם. אם אינכם רוצים לחקור את ווינווד ברגל, תוכלו לערוך סיור דו-גלגלי חינם באזור בכל יום ראשון בשעה 11:00, בליווי אחד ממדריכי הגרפיטי הטובים ביותר של מיאמי.

סיור חינם במיאמי מציע סיור של יום אחד שיכיר לכם את האטרקציות המרכזיות

שום טיול לפלורידה אינו שלם בלי לבלות לפחות יום אחד במיאמי. מיאמי, הממוקמת בדרום פלורידה, היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במדינת סאנשיין ובארצות הברית.

הקסם של מיאמי הגדולה חורג מעבר לחופים שטופי שמש ואקלים מפורסם בעולם

ביעד הצעיר יחסית יש גם עושר שכונתי ותרבותי מגוון המצביע על הערים העתיקות והמפותחות באמריקה. אפילו עם זמן נסיעה מוגבל במיאמי, תחווה הרבה מהתענוגות המרתקים ביותר של העיר. ידועה בהפלגות, בסאות' ביץ', באוכל קובני, באנשים יפים, במועדונים ובמסיבות פרועות, מיאמי היא עיר פראית ואקלקטית.

זה מקום נהדר ולדעתנו חופשת סוף השבוע הארוכה הטובה ביותר במיאמי

אבל מיאמי ביץ' יושבת על אי מכשול מופרד מהיבשת ומכסה רק חלק קטן מהמטרופולין רחב הידיים של מיאמי. . . . קני בחנויות ומסעדות פופולריות כמו קניון לינקולן רואד, שם תוכלו לטעום תוצרת מקומית בשוק האיכרים השבועי, לטעום טעמים באחת ממסעדות הסושי ולסעוד במסעדות כולל Alchemist, Claudio Milano ו-Zadig & Shop בחנויות מעצבים כולל וולטייר . , מיאמי ביץ' מציעה הזדמנויות כמעט אינסופיות למצוא ולאסוף אוצר. ברובע העיצוב של מיאמי, תוכלו להוציא הון תועפות על מותגי יוקרה כמו לואי ויטון, הרמס וכריסטיאן לובוטין. התפעל מהרקע הארכיטקטוני הצבעוני שכן סאות' ביץ' היא ביתה של שכונת הארט דקו של מיאמי.

סאות' ביץ'

הוא בדרך כלל הדבר הראשון שאנשים חושבים עליו כשזה מגיע למיאמי; ידוע בקו החוף הטורקיז של האוקיינוס ​​האטלנטי, בארכיטקטורת הארט דקו הקיטשית, בטירוף הלטיני וחיי הלילה התוססים. סאות' ביץ' הוא לא רק אחד מהחופים הפופולריים ביותר של מיאמי. הוא מצוטט לעתים קרובות כאחד החופים הטובים ביותר בארצות הברית. מיאמי היא שם נרדף לחוף, ולמרות שזה נהדר להשתזף במהלך היום, מרגש לא פחות ליהנות מהחוף בשקיעה.

גישה לחוף פרטי

בריכות חיצוניות ומרפסות שמש הם תוספת נהדרת לתוכניות הטיול שלך במיאמי. חופים, פארקים ונופש למרות כל ההיצע ההומה של מיאמי ביץ', החופים המשתרעים לאורך קו החוף האטלנטי הנוצץ הם הכוכבים שאין להכחישה של המופע. מלונות וספא במיאמי ביץ' מיאמי ביץ' כוללת מגוון מלונות ארט דקו מדהימים, כולל מלון פלימות' בפארק ההיסטורי של קולינס, רק רחוב אחד מחוף הים, מקום מפלט שופע עם פטיו פרטיים וחדרי רחצה צרפתיים על הברכיים; ומקומות לינה מוזרים ומתוחכמים כמו Palihouse Miami Beach, Greystone Miami Beach ומלון Cardozo.

אנחנו אוהבים להישאר כאן ואנחנו חושבים שזה הבסיס המושלם לטיול במיאמי שבו הפוקוס

הוא על החופים והאטרקציות החמות ביותר של העיר, אז המלצות המלונות שלנו מתמקדות כולן באזור – המלונות האלה נמצאים כולם בפנים מרחק הליכה לדרום בפנים – החוף. סאות' ביץ' הוא אזור שבו אתה יכול לצאת מהמלון שלך ולהיות מוקף מיד בבנייני ארט דקו, החוף ומסעדות רבות נמצאים כנראה במרחק הליכה, אין צורך לשכור רכב. (אם אתה מוכן להסתמך על אובר). הקצה הדרומי ביותר של סאות' ביץ' מציע אזור חוף שליו ושקט יותר מאשר ההמולה ליד לומוס פארק באושן דרייב. המרינה מציעה נופים של העיר והמרינה, כמו גם סאות' ביץ' והאוקיינוס ​​האטלנטי הכחול והיפהפה.

במהלך היום

נצלו את התכנית של מלון ביץ' באטלר, שבמהלכה הצוות יכין כיסאות, מגבות ומטריה, וכן יערוך פיקניק, ולאחר מכן יסיע אתכם בעגלת גולף מיוחדת ל- חוף לבחירתכם. עם כל כך הרבה דברים לעשות במיאמי, אתה יכול ליצור את חבילת הנופש המושלמת.

היום השני של מסלול הטיול בן 3 הימים שלך במיאמי ייקח אותך קצת רחוק יותר מהעיר

כדי ליהנות מהמראות ומהצלילים הטבעיים שהם תמצית דרום פלורידה. עם איסוף בכמה מיקומים, קרוב לוודאי ליד מסעדת ארוחת הבוקר שלך, אתה יכול לנסוע בטרולי בכל רחבי מיאמי ביץ' מבלי שתצטרך לדאוג למציאת מקום חניה. למרות שהטרוליבוס לא ייקח אותך לשום מקום במיאמי, שני טרוליבוסים נפרדים הממוקמים במרכז העיר ועל החוף הם דרך מצוינת לראות את המראות וללמוד קצת היסטוריה לאורך הדרך.

Similar Posts