יום החשיבה החיובית הוא 13 בספטמבר ואני אתן לך כמה טיפים כיצד לנסות לעזור לעצמך בחשיבה חיובית. השתמש בטיפים אלה כדי לנצל את כוחה של חשיבה חיובית ולראות מה היא יכולה לעשות עבורך. החיים טובים ואיחדנו כוחות עם החיים למשך יממה עד יום החשיבה החיובית כדי לאתגר אותך לחשוב באופן פעיל על מחשבות חיוביות.

אכן

מחקרים הראו שגם ילדים קטנים יכולים ללמוד לשנות את עצמם השלילי – כדי להוביל לבדידות חיובית. השקעת האנרגיה שלך בדברים שאתה נהנה ולהקיף את עצמך באנשים אופטימיים הן רק שתי דרכים בהן אתה יכול לעודד חשיבה חיובית בחיים שלך. חשיבה חיובית יכולה לעזור לך להשיג את המטרות שלך בכל תחומי החיים וגם יכולה להביא לך יותר שמחה. כמו שאמרתי, אם תלמד לחשוב חיובי, תזכה במפתח לשינוי ושיפור חייך. להלן מספר צעדים בכדי להוביל אותך לחשיבה חיובית.

אם אתה מרגיש יותר חיובי באופן כללי ורוצה ללמוד כיצד להיות אופטימי

נסה תרגילי חשיבה חיוביים ובדוק אם זה עובד בשבילך. שילוב של אופטימיות עם מחשבות חיוביות יכול לשפר את מצב הרוח שלך, את רמות האנרגיה ואת בריאותך הנפשית הכללית ורווחתך. קרא את הטיפים הבאים בכדי להתחיל את דרכך לחשיבה חיובית ולאופטימיות וכדי להיות בטוח שיש לך את הדרך הטובה ביותר לתמוך בחיפוש אחר האושר.

יש לנו כמה טכניקות ותרגילים נהדרים לחשיבה חיובית שתוכלו להשתמש בהם

כדי לפתח גישה חיובית. גליון עבודה זה לניהול לחץ הוא דרך נהדרת להעביר את המיקוד משלילי לחיובי ולהצהיר הצהרות חיוביות שניתן להשתמש בהן לניהול מצבים מלחיצים או קשים בעתיד. בכל פעם שאתה חווה מחשבות שליליות או פסימיות, השתמש בזה כהזדמנות להחזיר הילוך ולחשוב על משהו חיובי. לאחר מכן, תוכל להשתמש בחשיבה חיובית כדי ליצור אישורים חיוביים שבהם תוכל לנטרל מחשבות שליליות אלה. בחר אישור שהוא הפוך והפוך אותו לשלילי לחיובי. אם זה מתגלה כקשה, חזור על תהליך רישום המחשבה השלילית על ידי הכפשת תקפותה, ואז הרשה לעצמך ליהנות מהמחשבה החיובית באופן חופשי. רשמו את כל המחשבות השליליות המתמשכות וכתבו אותן ביומן או בצורת מכתב לעצמכם או לחבר או קרוב משפחה.

לפעמים אתה צריך לחשוב חיובי ולהשתמש ברגשות שליליים

כדי להניע את עצמך ולהתמודד עם עצמך. חשיבה חיובית מסייעת להפחתת מתח, חרדה והשלכות שליליות ומרחיקה אתכם מדפוסי חשיבה שליליים כמו הרסיות, העלולות להוביל להערכה עצמית – שנאה ודיכאון. אך להתלהמות בעצמך או לביקורת עצמית יתר על המידה יכולה להיות השפעה הפוכה. תחשוב חיובי, אך אל תחשוב שלילי כשזה הכרחי, גם אם זה רק לתקופה קצרה.

אז הצעד הראשון לחשיבה חיובית הוא לזהות את האני השלילי שלך – לדבר כדי שתוכל להפוך אותו למשהו חיובי. אז נוכל לדבר על ההתנהגויות שהובילו למחשבות והתנהגויות שליליות, כמו דיכאון, חרדה, דיכאון – שנאה ודיכאון.

השלב הבא בהתמודדות עם חשיבה שלילית

הוא לאתגר את המחשבות השליליות שאתה מזהה בעזרת טכנולוגיית זיהוי מחשבה. אחד הצעדים החשובים ביותר באימון התודעה לחשיבה חיובית הוא זיהוי הרגלים רעים ודפוסי חשיבה שליליים. אני מעודד את התלמידים שלי להחליף מחשבות שליליות במחשבות חיוביות ולעזור להם לשנות חשיבה ודפוסים שליליים כמו דיבור עצמי שלילי, דיכאון, שנאה ודיכאון.

כל אחד יכול ללמוד את כוחה של חשיבה חיובית ולהפוך את מחשבותיו להתמקד יותר בצד החיובי של החיים. היום אני רוצה ללמוד כיצד לפתח גישה חיובית כלפי עצמי, משפחתי, חברי, עבודתי, חיי ובעולם הסובב אותי.

כיצד מחשבות חיוביות יכולות לשפר את בריאותך

את כישוריך, לשפר את עבודתך ולשפר אותך בעבודה. ניתוח הרגלי החשיבה שלך ומציאת דרכים חדשות לשילוב ראייה חיובית יותר בחייך יכולים להיות הצעד הראשון לקראת "חשיבה חיובית יותר". גלה כיצד להיות יותר מחשבה ופעולה חיובית ואיך זה עובד בשבילך.

כוחה של חשיבה חיובית חורג מכסף, מנטרות ואמירות חיוביות לגבי מה שאתה רוצה. חשיבה חיובית היא גישה רגשית ונפשית המתמקדת בטוב ומצפה לתוצאות הטובות ביותר מהם אתה מרוויח.

אם אתה מרגיש שנפלת להרגלים שליליים ונראה שאתה לא ממש מבין איך לחשוב חיובי

שלף הצעת מחיר ממישהו שאתה מכבד. יומן הכרת תודה יכול לעזור לך לחשוב בצורה חיובית יותר על חייך מכיוון שאתה מבין כמה טוב לך. כשהחיים לא עוברים טוב, אולי אפילו לחוצים, לחוצים או מאותגרים, אתה יכול לקבל רגעים חיוביים קטנים ששומרים על אנרגיות ובמצב רוח טוב, וזה עוזר לך לחשוב חיובי. אם החיים מסתדרים רע, אולי גם אם מתחשק לך ליפול או ליפול מההרגל השלילי שלך, שלף את הציטוט הזה ממישהו שמכבד אותך ועוזר לך לחשוב חיובי. אם החיים לא הולכים כל כך טוב שאתה מרגיש למטה או אפילו מרגיש קהות, לחץ או אתגר, יכול להיות רגע שלילי קטן שמשאיר אותך במצב רוח מגרה וטוב.