איך מתחתנים בחתונה בקפריסין

אתה יכול לקיים נישואין אזרחיים או שותפות בקפריסין, שזה חוקי ממש כמו בבריטניה. לפני הטקס עליך לשהות לפחות שלושה ימים בקפריסין ולהיות לפחות שני עדים.

ניתן לארגן שותפויות אזרחיות ברפובליקה של קפריסין לזוגות חד מיניים או לזוגות מהמין השני שאינם מעוניינים להינשא

הכללים בקפריסאים הטורקים שונים מאלו של שותפויות אזרחיות וחתונות, ולמרות שנישואים חד-מיניים אינם חוקיים בקפריסין הטורקית, ייתכן שזוגות חד-מיניים יתחתנו אם הם בריטים בקונסוליה או בשגרירות הבריטית.

קל לאזרחים בריטים ואירים בקפריסין להתחתן, מכיוון שנישואים חוקיים בבריטניה ובאירלנד. עם זאת, על פי החוק הקפריסאי, ישנם מספר קריטריונים שיש לעמוד בהם לפני שיתקיימו נישואין.

אתה יכול לבחור בין נישואין אזרחיים, טקס כנסייה אנגליקני או קתולי. זוגות קתולים יכולים לבחור בטקס כנסייה, אך זה חייב להיות שירות.

אם זוג מעוניין לערוך חתונה דתית

חלים אותן דרישות חוקיות ונהלים כמו לנישואין אזרחיים. בנוסף להליך הבקשה, על בני הזוג לספק אישור או הודעה על תאריך ומקום הנישואין המאפשרים להם לערוך את הטקס הדתי בכנסייה, מלון, חוף ים, וילה או בגבולות העירייה. במקרה זה, על זוג לחתום על הצהרת נישואין ולהינשא תוך 15 יום ממועד הבקשה (אם הבקשה לא הוגשה תוך 3 חודשים).

במהלך חגיגת הנישואין יהיו לזוג שני עדים וקצין הנישואין יחתום על התעודה והם (1) יקבלו את תעודת הנישואין המקורית.

אזרחים סלובקים המתגוררים בקפריסין פחות משלוש (3) שנים ומעוניינים לחגוג נישואים אזרחיים ברפובליקה של קפריסין חייבים להציג תעודת רישום

טופס צהוב של נייר ותצהיר שהם אינם נָשׂוּי. כמו כן יצטרכו להציג תעודת נישואין לרשות המקומית באזור מגוריהם. את המסמך המקורי יש להגיש למשרד הרישום בטופס בקשה על מנת לקבל את האישור המקביל לנישואין.

יש להגיש בפני החתן והכלה את המסמכים הבאים כאשר הם מבקשים אישור נישואין בקפריסין

לאחר הברקזיט (31 בדצמבר 2020), כל המסמכים פרט לדרכונים יצטרכו להחתים ולחתום על ידי הרשויות הרלוונטיות. יש להעביר את המסמכים לקפריסין לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה ולהציג בפני קצין הנישואין שבחרת בעירייה שתבחר באופן אישי.

זוגות תושבי חוץ המעוניינים להתחתן חייבים להגיש בקשה להיתר נישואין במשרד העירייה או בעירייה אם הם מעוניינים להתחתן

אם אתם מתכננים טקס דתי, יש לפעול על פי כל הדרישות והנהלים החוקיים הקפריסאים שלעיל. עליך ליצור קשר עם הכומר הרשום של הכנסייה שבה אתה מתכוון להינשא כדי לערוך סידורים נוספים לטקס. הדרישות החוקיות לנישואין ביוון הן פשוטות ומורידות ממך קצת לחץ, אך מומלץ לעבוד עם רכז חתונה או איש דת במקרה של טקסים דתיים.

אין דרישות מגורים מיוחדות לזרים המעוניינים להינשא בקפריסין. בקפריסין נהוג להתחתן על חוף ים, בוילה או במנזר.
למידע מורחב על איך מתחתנים בחתונה בקפריסין יש לגלוש לאתר free-wedding.info

חתונות אזרחיות בקפריסין יכולות להתקיים בבית העירייה לבחירתכם הממוקם בחלק הדרומי של האי וההליך פשוט מאוד

זוג לא יכול לערוך חתונה אזרחית בארץ מוצאם מה שהופך אותה לחתונה קפריסאית גרידא, אך נישואיהם מוכרים בארצם. ההליך הפשוט והפשוט והעובדה שהנישואים האזרחיים מוכרים ברחבי העולם בקפריסין הופכים אותו לאטרקטיבי מאוד.

לאחר שבחרת את מקום החתונה שלך

תיצור קשר עם משרד הרישום בעירייה שתבחר. יועצת הנישואין שהוקצתה תעזור לך לשרטט את המסמכים הדרושים כדי שהתהליך יהיה חלק וחסר מתח ככל האפשר. עם הגעתכם לקפריסין, תוכלו להיפגש עם יועץ הנישואין שלכם, אשר יאשר את כל המסמכים והפורמליות וישלם את דמי המדינה.

עליך לפנות לקצין הנישואין של הכנסייה שבחרת ולספר לו שאתה מתכוון להתחתן לפני החתונה שלך ושאתה צריך שני עדים לחתונה שלך.

המידע העדכני ביותר אנו שואפים לספק לך את המידע העדכני ביותר על מנת להבטיח נישואים חלקים וללא מתח

אך איננו אחראים לעצמנו למידע על דרישות מדינה שונות לחתונה שלך. אם בכוונתך להינשא בשנת 2020 או 2021, לא מוקדם מדי לעשות סידורים, אך שים לב שישנם כמה מסמכים שעשויים להוות מכשול, ואלה שאינם מבוגרים מ -3 חודשים מיום החתונה שלך לא יש איתם תעודות כאלה.

אם הוזמנת לחתונה מקומית בקפריסין, כדאי שתדע על זה כמה דברים. הרוב המכריע של החתונות המקומיות בקפריסין מתקיימות בכנסיות הדבקות בדוגמה הנוצרית היוונית -אורתודוקסית. התחל כאן כדי לארגן את החתונה שלך בקפריסין.

Similar Posts